Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

23 June 2021

Meir Ettinger 23.7.21 – הפלג הצפוני מוסיף לפעול בעצימת עין של הרשויות

 

הפלג הצפוני מוסיף לפעול בעצימת עין של הרשויות

השבוע שוחרר כמאל חטיב ממעצר בפסק דין הזוי של השופט ערפאת, שבין השאר קבע כי "אין ראיות לכאורה להבעת הזדהות עם ארגון טרור", זאת כשהפעילות של כמאל חטיב, כמו של שאר פעילי התנועה, במסגרת התנועה גלויה ומובהקת.

על רקע הניסיון של שר הבט"פ הנכנס, עומר בר לב  ורם בן ברק, יו"ר ועדת חוץ ובטחון, להכריז על להב"ה כהתאגדות בלתי חוקית נזכיר משהו חשוב: לפני כ6 שנים, הכריזה כביכול מדינת ישראל על הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית - אלו שעמדו בחזית הפרעות בערים המעורבות האחרונות כהתאגדות בלתי חוקית. הפעילות של הפלג הצפוני מעולם לא הפסיקה ומדינת ישראל מעולם לא עשתה באמת מאמצים להפסיק אותו. האימאמים מטעם התנועה פועלים במסגדים, והפעילות כולה ממשיכה בעמותות חלופיות. אילו רצתה מדינת ישראל לא היה שום בעיה להוכיח את הקשר הגלוי והחופשי של כל הפעילות הזו לתנועה שהוצאה מחוץ לחוק.

השבוע שוחרר כמאל חטיב ממעצר בפסק דין הזוי של השופט ערפאת, שבין השאר קבע כי "אין ראיות לכאורה להבעת הזדהות עם ארגון טרור", זאת כשהפעילות של כמאל חטיב, כמו של שאר פעילי התנועה, במסגרת התנועה גלויה ומובהקת, כולל בפרסומים שלו עצמו בפייסבוק, בהם הוא מכנה את עצמו בגלוי "סגן ראש התנועה האסלאמית".

עובדה זו מוכיחה כי מדינת ישראל, משטרת ישראל והשב"כ מעולם לא ניסו לעצור באמת את מכונת ההסתה של הפלג הצפוני, גם לא בפעולות הכי קלות ופשוטות שמונחות על השולחן. עובדה זו היא שיצרה את התשתית שמכוחה התפרצו פרעות תשפ"א בכל מעוזי הפלג הצפוני: לוד, עכו, יפו, בנגב ובאום אל פאחם

כמו תמיד מדינת ישראל אינה רוצה ואינה מסוגלת להגן על היהודים, היא מפקירה אותם לחסדי מחבלי התנועה האסלאמית, וגם את המעט שהיא חוקקה מעט מדי ומאוחר מדי היא בכלל לא מנסה לאכוף. במקום זה, כרגיל, "ממשלת הימין" של בנט תפנה את כל המאמצים לעצור את היהודים שמתריעים מפני האסון ושמונעים ממפלצת הטרור שממשלת ישראל מטפחת, לגדול ללא הפרעה.

ההכרזה על הפלג הצפוני כ"התאחדות בלתי מותרת" נקבה בשם הארגון ا……….  התנועה האסלאמית, במפורש, לצד רשימת הבכירים וחטיב ביניהם. בחיפוש פשוט בדף הפייסבוק של כמאל חטיב ניתן למצוא עשרות תוצאות מובהקות שבהם הוא חותם בשם התנועה, או מדבר בשמה.

אילו רצתה מדינת ישראל ו/או השב"כ לעצור על פי חוק את פעילות הפלג הצפוני, היא יכלה לעשות זאת בכל רגע, אך השופט ערפאת קבע שאין ראיות להזדהות עם ארגון טרור.

כאן המקום לשאול מדוע הם לא עושים זאת? מדוע מאפשרים את פעילותם של הארכי-מסיתים: כמאל חטיב בכפר כנא, סלימאן אגברייה באום אל פאחם, אוסמה עוקבי בנגב, אחמד אבו עוג'ה ביפו, יוסוף אלבאז בלוד או את מי שקיבל עד לפני מספר שבועות משכורת מהמדינה כראש מועצת כפר כנא? הסיבה היא פשוטה מאד, השב"כ מבין שהטיפול במפלצת התנועה האסלאמית שהוא גידל ללא הפרעה מכיוון ש"ערביי ישראל אינם יעד מודיעיני" הוא גדול על יכולותיו ושאין בכוחם לעצור את פעילותה.

לכן הם מעדיפים לנהל מדיניות שבה לתנועה האסלאמית תמיד תהיה המשכיות וכך היא תעדיף להמשיך ולנהל את פעילותה במקום לשבור את הכלים ולפתוח באינתיפאדה בעקבות מעצר של מנהיג בודד. ולכן הם יעצרו את ראיד סאלח רק כשהם יוודאו שחטיב ימלא את מקומו בהנהגת התנועה וכן הלאה.

ומה עושה משטרת ישראל והשב"כ מול חוסר האונים המוחלט שלהם מול הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית? כמובן מסיחה את הדעת ומפנה את הזרקורים לארגון להב"ה או לחבר הכנסת איתמר בן גביר, או לכל ספין אחר שבכוחו להשכיח מעיני הציבור את המחדל האסטרטגי וההתפרקות המוחלטת מול האויב הערבי מבית.


No comments:

Two Presentations by Eliezer Katzoff

Bomb Shelters in Israel     As has been all over the news, last week Israel was directly attacked by Iran with a barrage of drones and missi...