Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

01 July 2018

Meir Ettinger – על שלושה פשעי 01/07/2018

על שלושה פשעי  – [For Three Crimes]
מאיר אטינגר בבלוג סיכום לפרשת העינויים. על פשעי השב"כ ועל החטא של ציבור שלם שהלך כעיוור אחרי עלילת הדם ושכח להבדיל בין אויב לאוהב
מאיר אטינגר י"ח תמוז תשע"ח - 16:22 01/07/2018

על שלושה פשעי.
הכרעת הדין במשפט הזוטא של פרשיית דומא, הוכיחה כי הטענות על העינויים האכזריים שעברו הנערים במרתפי השב"כ הן אמת. גם השופטת המרשעת שיישרה קו עם דרישות המערכת, נאלצה כמלאך רע העונה אמן בעל כרחו להודות בכך שהיו עינויים, ואחרוני התמימים, שהאמינו לבנט ושקד – נחשפו לקווים האדומים שחצתה הכנופיה היהודית בשב"כ פעם אחר פעם.
העינויים מבית מדרשו של הסזון בידי תלמידיהם של רוצחיו של ידידיה סגל ושל מטביעי אלטלנה, אינם אלא הפשע הקטן בסדרת הפשעים שחולל השב"כ לעם ישראל במסע הטרור שהוא מנהל אחר חולמי ולוחמי מלכות ישראל. על פשעים אלו אפשר לומר כמאמר הנביא "על שלושה פשעי ישראל, ועל ארבעה לא אשיבנו" - על השקרים והעינויים. על עלילת הדם. על שלקחו לנו את ההיגיון, והחמור ביותר – שגרמו לנו שלא להבדיל בין אוהב לאוייב.

א. על שקרים ועינויים –
על העינויים והשקרים שנועדו לחפות עליהם, אין צורך להרחיב, שהרי רובם כבר גלויים וידועים. רק צריך להזכיר לציבור שאותם העינויים שנחשפו הם רק העינויים שעבר הקטין, ואילו על העינויים שעבר עמירם בן אוליאל, שהיו קשים וחמורים בהרבה, כנראה שלא נדע עוד הרבה שנים.
כולנו כבר יודעים כי ראשי השב"כ שיקרו שמדובר ב"חקירה סיכולית", על מנת לקבל את האישור להשתמש בעינויים, על מנת להשביע את רצונם של הכלבים צמאי הדם בתקשורת.
כולנו כבר יודעים כי הבחורים עונו. מעטים יודעים את מה שקדם לעינויים, ואת מסכת השקרים שהובילה אליהם. סביר להניח, כי בתקופה הקרובה ייחשפו עוד ועוד מהפשעים שנעשו על ידי אותה כנופיה, כך או כך, גם הדברים עליהם אנחנו כבר יודעים מספיק חמורים ומזעזעים.

ב. על עלילת הדם –
מאז שהוקמה הכנופיה היהודית בשב"כ, שוב ושוב הם משתמשים בעלילת הדם המספרת על ימין קיצוני שרוצה לחרחר מלחמת עולם כדי להביא את מלכות ישראל. כמו בגלות שבה שימשה עלילת הדם על אפיית מצות בדם של ילדים נוצרים, כדי להצדיק כל פוגרום או רדיפת יהודים. כך אחת לכמה שנים, ממוחזרת עלילה זו על ידי הכנופיה הנ"ל על מנת להצדיק את פשעי כנגד הציבור היהודי בארץ ישראל.
בשם אותה עלילת דם הם תירצו את המדיניות הגזענית כנגד יהודים בהר הבית, בשם אותה עלילת דם הם שיסו את עם ישראל לסייע בהסכם אוסלו הארור, והפכו את ציבור המתנחלים למוקצה מחמת מיאוס, בשם עלילת דם זו הם הצליחו למתג את כל מי שדורש מלחמה תקיפה באויב כגזעני, ואת דורשי המקדש כחסרי אחריות.
מטרתה של עלילת דם זו אחת – להשתיק את קולו השפוי וההגיוני של הציבור הכוסף למלכות ישראל, ציבור שרגליו על הארץ ועיניו וליבו בשמים.
חזון מלכות ישראל הוא אכן משיחי, אבל באותה מידה ריאלי לחלוטין. הוא דורש חזון ואמונה, אבל נולד מתוך שפיות וראיית המציאות.
אותם אנשים שבשביל הזיה משיחית של שלום עולמי ומזרח תיכון חדש, סיפקו נשק לרוצחים והביאו לארץ אלפי מחבלים – מאשימים אותנו במשיחיות וחוסר אחריות – האין בדיחה ועלילת דם גדולה מזו?
ולמה זה כל כך חמור? כי עלילת דם זו נועדה ומשמשת לקבירת כל התעוררות רצינית ותשומת לב להפקרות הבטחונית הפושעת, וההפקרות התרבותית המודעת של הממסד המופקר.
עלינו לזכור: מטרתה של עלילת דם זו להפוך את השיח על מלכות ישראל ללא לגיטימי ומוקצה מחמת מיאוס. ולצייר את האנשים שהתפכחו להאמין באימון העיוור בממסד הרקוב כמטורפים ומסוכנים – לא נשכח ולא נסלח!!!

ג. על שלקחו לנו את ההיגיון –
כל בר דעת יודע שההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה, וכל מי שיש לו מוח בקודקודו יודע שככלל כאשר מכים באויב הוא נחלש, אמיתות פשוטות אלו הם בסיס לקיומה של אומה, לפני שהיא עולה על מסלול התאבדות לאומית.
אי אפשר להפריד בין התעמולה שהוביל השב"כ באמצעות כלי התקשורת לפיה פעולות תגמול יביאו לפיגועים, למדיניות שהוא מוביל בשטח של עודף הקלות לתומכי הטרור, להמלצות שלו להסיר את המגנומטרים בהר הבית, להוריד מחסומים ביהודה ושומרון, ולהקל על ארגון החמאס בעזה.
התעמולה שהוביל השב"כ, שהתבססה על שקרים וחצאי עובדות, אותם הוא סותר בעצמו בפרסומים שונים – מסוכנת. מסוכנת מאד. היא נועדה לגרום לנו לחשוב ההפך מההיגיון הפשוט, הבריא והנורמלי. והעובדה שהם הצליחו בכך הוא פשע חמור.
איך האמנו לסיסמא שפגיעה באוייב תוביל לרצח יהודים, בניגוד להיגיון, בניגוד למציאות ובניגוד לניסיון? איך זה שהם הצליחו כל כך לקחת לנו את ההיגיון הבריא, עד שאנחנו מקבלים בשוויון נפש את הפרופגנדה המטופשת הזו?
איך הם מעיזים? אותם אנשים שביהירותם שחררו אלפי מחבלים שרצחו יהודים, וצפצפו על כאב המשפחות ואזהרות הציבור (ובראשם אדם שנבחר לראש השב"כ לשם אישור עסקה מטורפת זו, התרברב שתמך בה בניגוד לדעת רוב חבריו, ולבסוף הודה שהביאה את גל הטרור) – אותם מחבלים שרצחו בין השאר את מלאכי רוזנפלד הי"ד, לטעון שבגלל פעילות של אי מי מול מבצעי הטרור, פעילות שכולם מסכימים שראויה ונדרשת הייתה שתתבצע על ידי צבא יהודי רשמי – נולד גל הטרור, שהם אשמים בו.
כמה מטומטמים אנחנו צריכים להיות רק כדי לשתוק מול שקר שקוף שכזה שנאמר על ידי אנשים שהיו אמורים להיות אמונים על ביטחוננו, והביאו עלינו את אינתיפאדת עסקת שליט.
מייסדי הכנופיה היהודית – מאדריכלי אוסלו, גילון ופרי, הנחילו את הקונספציה המסוכנת הזו בארגון אותו ניהלו. האג'נדה שהוביל השב"כ בפרשיית דומא היא אותה קונספציה של הסכם אוסלו.
העובדה שמנהיגי הבית היהודי יישרו קו עם תעמולה מסוכנת זו, צריכה להדליק נורה אדומה שאותה תפיסת עולם מעוותת קנתה לה שביתה גם אצל מפלגה זו.

ועל ארבעה לא אשיבנו – שאיבדנו את היכולת להבחין בין אויב לאוהב
ההשוואה בין אויבינו, שרוצים לרצוח אותנו ולגרש אותנו מארץ אבותינו, לבין טובי בחורינו, האכפתיים ביותר שחשודים בפעילות מתוך רצון להגן עלינו, ולשמור על ביטחוננו – מעוותת עד כדי טירוף.
ליבוי שיח השנאה, שהוביל להגבהת חומות הניכור, עד כדי כך שיהודים מסוגלים לקבל בשלוות נפש עינויים של אחים. נעשה ביוזמת ובעידוד דוברות השב"כ. במטרה לאפשר לו את דיכוי ההתקוממות העממית, כנגד המדיניות הרופסת במלחמה באויב.
כל זה נעשה בשמנו. אותם אנשים שמתחו את גופם של הנערים, עשו זאת בשמנו, הם מקבלים את משכורתם מכספינו. פרשיית העינויים, תיזכר כיום שחור, שבו הצליחו לגרום לנו לאבד את החלוקה הטבעית והבסיסית בין אויב לאוהב. הפשע הזה יישאר ככתם על נושאי דגל אהבת ואחדות ישראל, שנסעו מן האחווה.
ולסיום, אפשר לסיים במילה טובה, כי כשם ש"ראשונים שנתגלה עוונם – נתגלה קיצם", ככה אנחנו יכולים להיות בטוחים שניצני ההתפכחות שהתגלו בשבועות האחרונים, יהוו פתח לשינוי של ממש ויסמנו את קיצו של הממסד האחראי לפשעים אלו.
_____________________________________________


בזכות קוראים כמוך – נשמיע את הקול היהודי ונשנה מציאות!
הפוסט שקראת עכשיו, לא במקרה נמצא כאן, בקול היהודי. צוות הקול היהודי משקיע יום-יום המון מחשבה ועבודה קשה כדי להביא לגולשים שלנו חדשות ומידע שאין בשום מקום אחר, ולתת במה לקול היהודי, שפעמים רבות מושתק בידי כלי התקשורת והרשויות במדינה.
כעיתונות עצמאית, אנו פועלים ללא מטרות רווח. כעת יצאנו לקמפיין גיוס המונים מוגבל בזמן, כדי להקים מערכת תחקירים חדשה שתיצור שינוי משמעותי במציאות.

No comments:

Reb Ginsbourg – Tsav: The challenge of a depleted pocket

  The word "tsav" is found only concerning the Korban Tamid. Why? Rav Baruch Halevi Epstein  notes that our Parasha opens with the...