PLEASE USE A NAME WHEN COMMENTING

06 September 2024

Erev Shabbos With Petachya Spolter - פתחיה ספולטר

h/t The Jerusalem Great Synagogue 


ערב שבת נחמו תשפ"ד
בעולם הניגון יש דברים מיוחדים שמבדילים אותו ממוזיקה אחרת בעולם. אחד הדברים האלה הוא המתיקות שנכנסת ישר לשורש הנשמה - יש ניגונים שהאדם שומע והם נכנסים לו ישר ללב בלי הסבר מסוים, וישר מתחוללת בתוכו תחושה כאילו הלב מנסה לפרוץ החוצה, כל הרגש שנשמר בתוכו רק רוצה להתפרץ ולהתחבר לקב"ה.
הניגון הזה בשבילי הוא אחד הניגונים המתוקים האלה; יש בו איזה משהו קסום - הוא מזיז אותך לא משנה באיזה קצב אתה שר אותו. יש משפט ששמעתי פעם: "כל ניגון שבאמת ירד מהשמיים אפשר לשיר אותו בכל קצב שתרצה והוא עושה משהו לנשמה", והניגון הזה מבטא את זה בצורה מדהימה.
אני מציע לכם לקחת איזה ניגון שאתם אוהבים במיוחד, או אפילו סתם ניגון שאתם רוצים לנגן אותו ולהתחדש איתו, ולשיר אותו לאט, האפקט עובד עוד יותר טוב כשלוקחים ניגון קצבי ושרים אותו בנחת יותר. בזכות הדבר הזה גיליתי את עולם הניגון מחדש ורציתי לשתף את הקסם הזה איתכם.
שנזכה בעזרת הניגונים להתקרב לה' ולשבת קודש ולהרגיש אותם באמת.

תודה לכל השותפים לדרך בהוצאת הניגון הזה ובעולם הניגון שלי בכלל - לרב דוב וכל החברה ממקור חיים שלימדו אותי את הקסם הזה שיש בניגון ששרים אותו בנחת, ולאלישיב בפרט על הקשבה בלתי פוסקת, אמיתי על נגינה שחודרת ללב, דרור על שותפות והתחדשות יחד, ינון על התרגשות ומתיקות, אורי על אווירת לחיים טיש ודיוקים עיבודיים שעושים את כל ההבדל, לחברה מאורות שאול על המוכנות לשיר ולחזור ולדייק והאווירה הטובה, ארי שתמיד מצליח להפוך את מה שעשיתי ולבטא את זה בציור בצורה הכי מדויקת שאפשר, ולאליה תודה מיוחדת - שכל ישיבה איתך זה לימוד חדש ודיוק שלא שמתי לב אליו ובעיקר תודה על כל העזרה במיקס שלא היה יוצא ככה בלעדיך.
"חסדי ה' כי לא תמנו כי לא כלו רחמיו"

No comments:

More……Now Radios are Blowing Up

  Hundreds More Wounded as Hezbollah Radios Explode The timing of the explosions took place during the funerals for the son of Hezbollah Par...