Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

11 December 2017

Parshas MiKeitz – Nir ben Artzi Message HEBREW

This is truly amazing what he says. Read it carefully. The ENGLISH will follow soon. The doubters should doubt no longer. I have to try to translate carefully to give you the full excitement contained therein.

בס"ד
מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת מקץ-חנוכה תשע"ח
נמסר ביום ראשון, כ"ב בכסלו תשע"ח, 10.12.17 | 8:30

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא הכל מתחיל ממנו ומסתיים ממנו. הגיע הזמן והשעה לזכך את כל העולם ואת כל כדור הארץ לכיוון טהרה וקדושה, אמת ויושר ואהבת חינם. יפסיק המוות לעולמים ויהיה עולם של שלום.
הייתה שמחה גדולה בשמיים ובארץ שנשיא ארה"ב טראמפ, קיבל את הזכות להכריז שירושלים היא עיר הבירה של ישראל, בתוך שנות השבעים של מדינת ישראל ארץ הקודש. למרות שהקדוש-ברוך-הוא דיבר מגרונו, טראמפ דיבר בהתלהבות ובדיבור עוצמתי, רואים בבירור שיש כוח עליון שדיבר מגרונו.
יש ירושלים למעלה וירושלים למטה - עכשיו שתיהן מחוברות. לכן כל העולם רועש, גועש ורוגש, כי יודעים שהרוע והטומאה הולכים להסתלק מן העולם. יש ארץ ישראל בכדור הארץ ויש ארץ ישראל בשמיים. ירושלים בירת ישראל ארץ הקודש, מתחילת העולם וממנה הושתת כל העולם - נפתחה ירושלים למעלה! כשנפתחה ירושלים למעלה - כל הערים והמושבים בתוך ארץ ישראל, נפתחו גם הם למעלה! מחוברים, אותו הדבר כמו ירושלים של מעלה וירושלים של מטה.
כמו שאמרנו, רחל עם משיח בן דוד בכדור הארץ, ולאה עם משיח עליון בשמיים.
משיח עליון 'היחידה', התחברה עם משיח תחתון. לאה ורחל עשו שלום ביניהן, אינן מקפידות זו על זו והן מחוברות יחד.
הקדוש-ברוך-הוא עזר לטראמפ בבחירות לעלות לנשיאות ארה"ב, כי טראמפ אוהב את היהודים מכל הלב והאמת. אוהב את היהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה ואוהב את ארץ הקודש. הוא לא מפרגן לישראל בפרהסיה. טראמפ עכשיו שמח מאוד שקִיים את מה שהבטיח, מה שלא קיימו הנשיאים לפניו, כי זה לא היה הזמן מלמעלה. עכשיו, בשנות השבעים למדינת ישראל, הוא מקיים את מה שהבטיחו הנשיאים לפניו. טראמפ קיבל דיבור, נכנסו לגרונו משמיים. הוא שמח שהצליח סוף סוף לדבר שירושלים היא עיר הבירה. קיבל כוח מהקדוש-ברוך-הוא שהוריד לו סלע מהלב. הוא לא מתחרט אפילו לאלפית שניה על מה שאמר כי הוא יודע את האמת. הוא יודע שהפלסטינים והחמאס וכל מדינות ערב לא רוצים שלום, אז הכריז על ירושלים עיר הבירה. ממילא הם לא רוצים שלום, אז למה לחכות? כשמַעצמה גדולה מדברת - תשעים אחוז מהעולם מקבל את מה שאומרת.
זה נס גדול בחודש כסלו, חודש של ניסים לפני חנוכה - שבעים שנה למדינת ישראל! והקדוש-ברוך-הוא אוהב מאוד את המִספר שבע "וישבות ביום השביעי מכל מלאכתו אשר עשה ויברך אלוקים את יום השביעי וַיְקדש אותו..." (בראשית ב, ב-ג). זה ניסי ניסים שעם ישראל בארץ הקודש הגיע לגיל שבעים! גילוי משיח ובית המקדש זה ביחד בשני שלבים. קודם משיח ושלב שני - בית המקדש!
ארץ ישראל מקום קטן בעולם והמצליחה הכי גדולה בעולם. טראמפ הודיע על ירושלים בירת ישראל, וכל 'הנחשים והעקרבים' אנשי הרוע, יצאו להפריע. בכל העולם ובכל מדינה יש הפרעות קשות ביותר. מה שהיה עד היום, זה כלום. יהודים צריכים לברוח מחו"ל דחוף. הקדוש-ברוך-הוא קבע לכל העולם כולו, שארץ ישראל קיימת וקיימת לעולמים. ובירת ישראל היא ירושלים, ששייכת לארץ הקודש וליהודים והקדוש-ברוך-הוא נמצא בארץ ישראל, בירושלים! לכן כל העולם כמרקחה.
זו מתנתו של בורא עולם לארץ ישראל ולכל העולם, לפני הכנתו וגילויו של מלך המשיח! מכין בורא עולם את הדרך לבואו וגילויו של מלך המשיח בפרהסיה!
בכל המדינות שירצו להפריע לארץ ישראל הקדושה, יקבלו מהלומות קשות ביותר, שעוד לא חשבו עליהן ועוד לא היו כמותן בעולם.
רוסיה, פוטין בתוך תוכו אוהב את ישראל ואת העם היהודי ומגן בשקט על ארץ הקודש. יודע בתוכו שהיהודים בארץ הקודש הם עם נבחר ובזכותם העולם קיים.
קוריאה הצפונית, קים מדמיין וחושב שהוא מלך העולם. עוד מעט יפגעו בו בתוך עמו. עמו לא מסכים למה שהוא רוצה לעשות.
סין מגלה ומראה את אופייה.
לא סתם הכריזו על ירושלים עיר הבירה, עכשיו רואים בדיוק מי נגד ומי בעד ישראל. הקדוש-ברוך-הוא מראה לארץ ישראל, ליהודים שגרים בארץ ישראל ובעולם - כמה התנגדויות יש לארץ ישראל.
החמאס והפלסטינים לא יעזור להם כלום. יש עכשיו מכשירים שמגלים את כל המנהרות.
מצרים, סיסי כאילו מגנה את החלטת טראמפ כמו כולם, כי הוא פוחד מחמישים מיליון בני אדם במצרים שיפגעו בו.
מלך ירדן אותו הדבר.
תורכיה מאיימת להפסיק את הקשרים עם ארץ ישראל - שתפסיק, מי צריך אותה?! ההפסד הגדול שלה בלבד. גם ככה שבעים אחוז ממנה הרוס וארדואן על הכוונת.
סוריה נמחקת ונמחקת. ותישאר הר של קמח.
רוסיה וארה"ב מתאמנות בסוריה.
לחיזבאללה ונסראללה נגמר הכוח. צה"ל מפרק להם את כל התחמושת והנשק. יש לנסראללה עוד תחמושת וטילים, אבל הוא שומר אותם ליום הדין שלו. לא נגד ישראל, אלא נגד כל המורדים והאויבים שיש לו בלבנון. אם ישתמש בו נגד ישראל - איך יגן על עצמו?! תיגמר לו התחמושת והוא לא מקבל עוד מאיראן. לפעמים יש לו קצת שכל... לפעמים.
כל העולם זקוקים ונשענים על מדינת ישראל, כלכלית, צבאית, מדינית וטכנולוגית. ארץ ישראל היא מרכז העולם שמחייה את העולם כולו.
יש בארץ ישראל חוק שמטפל בכל אדם שחשוד בעבירה כלשהיא, יש משטרה, יש בתי משפט ועורכי דין. אסור להתערב ואסור לתקשורת להרוס בני אדם לפני שנשפטו.
ארץ ישראל מתפתחת וגדלה, הנדל"ן בשפע ובונים בתים וכבישים.
את העולים החדשים ליישב לא רק בתל אביב! לשלוח אותם ליישב את הנגב, הגליל המערבי, רמת הגולן, שומרון, בנימין, יהודה, בקעת הירדן והערבה. לטוס עם זה! לא להתמהמה, דחוף! בורא עולם מבקש לבנות בלי סוף בארץ הקודש. היהודים יבואו בהמוניהם, רכבת אווירית תביא את היהודים מחו"ל לארץ ישראל! זה יהיה מראה מדהים שלא היה כמותו בעולם. לראות איך בניו של בורא עולם חוזרים מהגלות לגור בארץ הקודש!
במקביל, בורא עולם מטפל במסתננים, להעביר אותם בצורה חוקית מארץ ישראל למקום אחר. יש התקדמות. כל הכבוד לעובדים המנהלים את הנושא בדרך הטובה והחוקית.
הגשם בארץ ישראל – הכל טוב מאוד. לעבוד את הקדוש-ברוך-הוא בשמחה ובשלום, להרבות בחסד, תפילות במניין, לימוד תורה וקיום עשרת הדיברות. כל העשירים: להשקיע את כספי המעשר בארץ הקודש! חייבים לתת קודם כל לעניי ביתך, עניי עירך ועניי ארצך. כל מי שייתן כספים בחו"ל – יפשוט רגל. מי שייתן תרומות מעשרות בארץ ישראל – יתעשר. בורא עולם בירך ש'המעשר יתעשר' – התכוון הקדוש-ברוך-הוא שכשיהודי מעשר ליהודים לישיבות, אברכים ולמקוואות שבארץ ישראל בלבד – אז יתעשר ולא ייפול לעולם. אך לא כשייתן מחוץ לארץ ישראל. כל חברה או יהודי עשיר, שהשקיעו את כספם מִחוץ לארץ ישראל – פשטו רגל. מותר לעשירים לעבוד בחו"ל על מנת להרוויח כסף ולהביא אותו לארץ ישראל.
האנטישמיות מתגברת עכשיו פי כמה וכמה.
איתני הטבע ימשיכו להכות בעולם חזק מאוד.
בורא עולם מבקש: אסור ליהודים להתבולל. בגלל ההתבוללות יש צרות ליהודים. עדיף לגייר ולא לחיות עם גוי.
הימורים, שתייה חריפה, סמים, התבוללות וילדים קטנים שמשתמשים במכשירי סמארטפון: הורים - אתם אשמים בכל! תחנכו את ילדיכם ואל תגידו: 'הם עוד קטנים, לא חשוב'. ילד יהודי בן שלוש מבין הכל.
משיח פועל בלילה וביום, משיח מבקש וגוזר, והקדוש-ברוך-הוא מקיים. לכן משיח הוא יילוד אישה, הוא אדם שנקרא איש אלוקים - אדם וגם מלאך. האדם שבו – כולו רחמים. הרוח שבו – זה מלאך. הנשמה שבו - זו 'היחידה'.
החיזיון שדיברנו שיבוא לגדולי תורה: חלק לא קטן קיבלו אותו, החלק השני – יקבלו אותו. כל אחד לפי אמונתו ייראה את החיזיון. חלק יפחדו לדבר וחלק לא יבינו אותו כל כך. בורא עולם, אין פשרות אצלו, לא ייתן להם מנוחה עד שייראו בברור את החיזיון, תהיה להם אמונה וידברו מה שמבקש מהם הקדוש-ברוך-הוא: להגיד במי בחר הקדוש-ברוך-הוא לאיש אלוקים, משיח עבדו לעם ישראל!
מבטיחים בשמיים שבקרוב ביותר הם ידברו בגדול!

4 comments:

Motti ben saprotos said...

You should be aware that numerous rabbeim have come out againt NBA as not kosher. I was instructed to warn anyone who would listen under Lo Ta'amod Al Dam Rei'echa

Josh Waxman posted a list here:
http://parsha.blogspot.co.il/2011/07/rabbonim-against-tractor-driver-nir-ben.html

R' Aviner, Bakshin, (R' Ovadia Yosef zt"l approbated), Kapah, Nebenzahl, Ariel, Yagal Kaminetsky Shmuel Tal, Yosef Zonni, Yosef Dayan, etc. etc.

Johun said...

Thank u so much for posting the Rav's messages; you are performing an invaluable mitzvah !

Anonymous said...

Please post in English

Neshama said...

Motti, Thank you for your comment.

There is nothing wrong with being a tractor driver. Dovid Hamelech was a shepherd, as was Moshe Rabbeinu.

Many of our Sages earned parnassah from their work/business.

I don’t think anyone is comparing him to Mashiach; however he does reveal some startling and interesting information, as if it is from Shamayim. The same way the Autistics keep us teetering on the cusp of Teshuva.

The bottom line is that we should and must keep forefront in our minds and hearts that HASHEM RUNS THE WORLD, and enlightens whoever HE chooses.

HaGaon HaRav Shteinman Shlit"A

“As Soon As They Tried To Deter Lomdei Torah, Nations Gathered To Harm Am Yisrael” HaGaon HaRav Shraga Shteinman, a member of the Moetzes Ge...