Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

26 December 2017

Parshat Vayechi: Message of Nir ben Artzi 12/24/2017 HEBREW

ENGLISH TO FOLLOW LATER
מסר הרב שליט״א ליהודים בארץ ובעולם כולו - פרשת ויחי- ו׳ טבת תשע"ח
24/12/2017
בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת ויחי תשע"ח,
נמסר ביום ראשון, ו' בטבת תשע"ח 24.12.17 | 8:30

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, ברא את העולם הזה ואת כל מה שיש בו. מאז חטא אדם הראשון, העולם נמצא במלחמה קשה בין הטוב והרע. גם אחרי שהקדוש-ברוך-הוא הביא מבול לעולם ונשארו רק נֹח, אשתו וילדיו, עדיין המשיך העולם במלחמה בין הטוב והרע, למרות שהרוע ירד בתשעים אחוז ממה שהיה לפני המבול.
עד עכשיו, עד לפני שהודיע טראמפ על ירושלים שהיא עיר הבירה של ישראל, היה העולם פעם ככה ופעם ככה, פעם מפריעים לעם ישראל ופעם נלחמים ביהודים. אבל עכשיו טראמפ הודיע על בירת ישראל, כי כך רצה הקדוש-ברוך-הוא, להתחיל לעורר את העולם שיש ארץ ישראל הקדושה, שירושלים בירת ישראל, שמשיח צריך לצאת בפרהסיה ותהיה בניית בית המקדש השלישי.
כל המהלך הטהור והקדוש הזה, עורר סערה גדולה מאוד בכל העולם, פאניקה, סיבוכים והפרעות, בגלל שטראמפ הודיע על ירושלים שהיא עיר הבירה של ישראל. בעבר פגעו והרגו ביהודים, בעיקר פגיעות בגוף, אבל כשהקדוש-ברוך-הוא החליט שהולך להפוך את העולם לטוב, לחיי נצח ליהודים שלא ימותו לעולם, ובירת ישראל ירושלים - כל העולם קטסטרופה, תוהו ובוהו וגוג ומגוג. חוץ מהסכסוכים שהיו ביניהם וחוץ מהמכות של איתני הטבע, הם גם מתנגדים לארץ ישראל הקדושה.
למה רוב העולם מתנגד? בגלל שאכפת להם מירושלים? רוב העולם מתנגדים כי כוח הטומאה, הסטרא אחרא, הנחש ומלאכים רעים נמצאים בתוך הגוף שלהם. השטן ומלאכי החבלה יודעים שאם ירושלים היא עיר הבירה ומשיח יוצא לאור בפרהסיה – שוחטים את הנחש הקדמוני ולא יהיה עוד פשע בעולם, לא יהיו נואפים, לא יהיו חמדנים, לא יהיו סוטים ולא אנשי זימה. כולם יקיימו את עשרת הדיברות במאת האחוזים, אם זה יהודים, בכיוונים רוחניים ואם זה גויים - בחומר.
הקדוש-ברוך-הוא לא יכול לחכות עוד הרבה זמן והחליט בשנה השבעים לארץ הקודש, לעורר את הקדושה והטהרה עד בלי סוף! כדי להביא משיח לעולם בפרהסיה, חייבת ירושלים להיות עיר הבירה, ששם יהיה בית המקדש. חייבת להיות תשתית, בניין. ועכשיו משיח בקרוב יוצא לאור בפרהסיה.
אף אחד בעולם לא יכול לפגוע בארץ הקודש! טראמפ לא יחזור בו לעולם וזה ילך ויתחזק מיום ליום. טראמפ זכה מהקדוש-ברוך-הוא להכריז על ירושלים עיר הבירה. לא יעזור כלום - לא לחמאס ולא לפלסטינים, הם לא שייכים לעם ישראל, הם סתם אנשים שהתחברו ופתאום הפכו להיות 'פלסטינים'. הם לא רוצים שלום, הם שונאים את היהודים ורוצים לפגוע בעם ישראל. בורא עולם אומר להם 'לא יעזור לכם כלום. בסופו של דבר, הטהרה תנצח את הטומאה, את הכוח הרע'.
נס גדול היה כשטראמפ הכריז על ירושלים עיר הבירה. זו דרכו של הקדוש-ברוך-הוא לתת חותמת על ירושלים, נותן חותמת על משיח צדקנו שייצא לאור. בחנוכה היו ניסים גדולים לעם ישראל, הקדוש-ברוך-הוא מגלה דברים טובים לעם ישראל. כל חג נותן הקדוש-ברוך-הוא מתנה לעם ישראל. אז הקדוש-ברוך-הוא אומר לעם ישראל: 'אל תהיו יפי-נפש מול העולם. הנה גיליתי, ויוצאים כל העקרבים והנחשים מהמערות, ובאים לתקוף אתכם. ירושלים עיר הבירה של ישראל אלפי שנים!'.
חברי הכנסת והשרים, להיות ערניים ולא להאמין לאף מדינה בעולם. רק למדינות שהן באמת חברות של ישראל.
בורא עולם אומר ליהודים בחו"ל: 'בבקשה מכם, תעזבו את חו"ל ותבואו ליישב את ארץ הקודש. תפסיקו לשחק איתי. יבוא יום ואהיה רציני אִתכם ולא יעזור לכם כלום. כמו כל ילד שנולד - מביא את הברכה לבית ולמשפחה, כך גם כל עולה חדש שעולה לישראל - מביא איתו את הברכה לארץ הקודש'.
מי שמשקיע וקונה בית בארץ הקודש – יבורך מפי עליון, הקדוש-ברוך-הוא מברך אותו ישירות! מצווה ליישב את ארץ הקודש! מי שקונה בית מחוץ לארץ הקודש, אין לו שום ברכה בזה.
כל העשירים והלא עשירים - לתת מעשרות!
איתני הטבע, אש, מים ושיטפונות, רוחות קשות, הרי געש ורעידות אדמה, תאונות של מטוסים, אוניות ורכבות - ימשיכו חזק.
בצרפת חלק גדול מהאזרחים מוסלמים, אז למה שהיא תצביע בעד ישראל? אם הייתה מצביעה בעד ישראל, המוסלמים היו הורגים את כולם והייתה נחרבת מן העולם.
תורכיה, התורכים גילו שארדואן מושחת, שרוצה לאכול את כולם ודואג רק לעצמו ולמשפחתו. ארדואן מדבר נגד עם ישראל, הוא ייפול בגדול וכולם יראו אותו בנפילתו. תורכיה מאבדת כל כיוון בכלכלה ובמסחר, לא יודעים מי נגד מי.
דאע"ש לא מרפה מתורכיה, כי שם נמצא בסיס-האֵם שלו.
עיראק מתה.
איראן, תשעים אחוז מאזרחיה אוהבים את היהודים. רק עשרים מחברי ממשלתה שונאים את היהודים שנאת חינם. בורא עולם אומר לאיראן: 'נגמר לכם האשראי. אתם תקבלו מכות, רעידות אדמה, עוד מכות מאיתני הטבע, ועוד סיבוכים וסכסוכים עם עצמכם שעוד לא חלמתם עליהם'.
בסוריה הורגים זה את זה. ממשיכים להיהרג שם מאות אנשים, חלק מגלים וחלק לא מגלים. מפרגנים לאסאד שהוא חזק ומצליח – הכל שקר, הוא לא מצליח בכלום.
חיזבאללה ונסראללה, אף אחד לא אוהב אותם, כולם שונאים אותם. הם הולכים ונגמרים.
רוסיה, פוטין משקיף על העולם. הוא אוהב את ארץ הקודש, את ישראל. מוכר נשק ותחמושת לגויים.
צפון קוריאה, האזרחים שונאים את קים ורוצים להרוג אותו. קים רואה שקם אדם נגדו – מוציא אותו להורג, כדי להכניס פחד בקוריאה, הוא רוצה להיות מלך. לארה"ב יש טילים נגד כל הטילים של קים.
במצרים סבוכים וצרות בכלכלה, סיסי לא רוצה את הפלסטינים והחמאס. לכן הוא בעד הקמת מדינה פלסטינית, כדי שיעזבו אותו.
מנהיגי החמאס לוקחים כסף לכיסם, מיליונים. חמישה אחוז מהכסף הם מחלקים לתושבים ומאשימים את ישראל שהם 'בקושי חיים'...
כל אירופה וארה"ב שונאים את הפלסטינים והחמאס. כל מי שנמצא ברצועת עזה ובמזרח ירושלים הוא זרע עמלק, כולם שונאים אותם בעולם.
בישראל הכל טוב. גשם יבוא וימלא את כל מה שחסר.
כל התאונות בישראל, נגרמות מִנְהִיגָה שלא על-פי החוק ומהתעסקות במכשירי הסמארטפון. השריפות בישראל, תשעים ותשעה אחוז מהן - הצתות.
צה"ל להיות ערני, יש עוד המון מנהרות, צריך להיזהר. שולחים טילים לישראל וכאילו שהחמאס לא מסכים לזה, הכל הצגה אחת שלמה. הם רוצים לחמם את העסק, אבל הם לא יודעים שצה"ל לא יכנס רגלית לרצועת עזה, רק מטוסים יפוצצו אותם.
הורים, לשמור על ילדיכם מהתבוללות. להשתדל כפי יכולתכם לא להחסיר מהם כסף או דברים אחרים, כדי שהגויים לא ישכנעו אותם באמצעות הכסף לסטות מהיהדות וידרדרו אותם לסמים, שתייה חריפה והימורים.
כל הגנבים, אנשי השוחד והזימה, מתגלים כולם, מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר, דתיים ולא דתיים. הקדוש-ברוך-הוא מנקה ומזכך את ישראל והעולם כולו, מכין אותו להתגלות משיח צדקנו.
כל הצדיקים שנפטרו מן העולם מתפללים בשמיים. אחרי שנתן הקדוש-ברוך-הוא לרבני ישראל את החיזיון במי בחר למשיח, יכניס ברבני ישראל כדי שידברו ויגידו במי בחר הקדוש-ברוך-הוא להיות משיח. הקדוש-ברוך-הוא בא לארבעה גדולי ישראל שעזבו את העולם וגילה להם בדיוק מי זה המשיח. הם לבדם לא יכלו לעשות כלום כי פחדו. הם העדיפו לעלות למעלה ולעזור משמיים. לארבעה התגלה שמו של מלך המשיח ומקום מגוריו. כשאחד לא הצליח, שני לא הצליח, שלישי ורביעי לא הצליחו, כי פחדו שיעשו מהם לעג, הביא בורא עולם חיזיון למעל 130 רבנים וגדולי ישראל. כשיש קבוצה גדולה מאוד של רבנים שקיבלו את החיזיון - יהיה להם את הכוח, הביטחון והאומץ, לדבר במי בחר הקדוש-ברוך-הוא לאיש אלוקים, למלך המשיח!
יהודים יקרים, אל תפחדו שמשיח ייצא בפרהסיה, עולם כמנהגו נוהג. לא יהיה מוות לעולם ליהודים, לא יהיו מחלות, לא יהיה מחסור בכסף, יהיה שפע בכל! יהיה עולם של שקט ושלווה, לא עוד מלחמות, לא עוד הרוגים, לא עוד מתים! ההפך – ייבנה בית המקדש ותהיה תחיית המתים!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

No comments:

Reb Neuberger: HASHEM HURLED PARO’S ARMY INTO THE SEA

    I did not expect to send out another mailing before  Pesach , but a Great Miracle has occurred.   I must admit my shortcomings. I did no...