Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

21 February 2018

Parshat Tetzaveh–Zachor – Message of Nir ben Artzi 18/2/18 HEBREW

בס”ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת תצווה-זכור תשע"ח
נמסר ביום ראשון, ג' באדר תשע"ח 18.2.18 | 8:30

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, ממשיך להרים את הרף בעולם, בכל שבוע יותר גבוה מהשבוע שעבר. מגביר את פעילות איתני הטבע, שיטפונות והתפרצויות הרי געש, שריפות, רעידות אדמה, רוחות קשות וסערות, בגלל מדינות שהן בעד הפלסטינים והחמאס ונגד ארץ ישראל הקדושה והיהודים שבארץ ישראל הקדושה. אז: כל מדינה, אדם או נשיא בעולם, שהולך נגד ארץ ישראל הקדושה ומעדיף את הגויים, המוסלמים, הפלסטינים והחמאס – 'חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה', יסתכסכו עם עצמם וייעלמו מן העולם. כל ארץ ומדינה, נשיא ומושל שיאהבו את ארץ ישראל הקדושה ויתמכו בארץ ישראל הקדושה – ברכת ה' תחול עליהם תמיד.

העולם כולו צריך לדעת, גם היהודים בעצמם בארץ ובעולם, שבורא עולם, אבא שבשמיים ובארץ בחר ביהודים לעם הנבחר ומבקש לתמוך בבחירה שלו בעם ישראל היהודים ומדינת ישראל. לא להתנגד לקדוש-ברוך-הוא, אין חזק ממנו. כל אדם שלועג ומלגלג על משיח צדקנו, על הגאולה ועל הקדושה והטהרה בארץ ישראל, הקדוש-ברוך-הוא יטפל בו והוא ייפגע קשות מפי עליון.

הקדוש-ברוך-הוא בחר ביהודים לעם סגולה שמסוגלים לתקן הכל. בורא עולם בחר ביהודים שיקיימו את עשרת הדיברות, יזדככו, יטהרו ויתקדשו בתוך עצמם, ויהפכו את כל העולם לטהור וקדוש. זה תפקיד המשיח והיהודים שגרים בארץ ישראל. אחרי גילוי משיח בן דוד ברחמים, תהיה בניית בית המקדש.

אסור ליהודים לעשות הפגנות בארץ ישראל הקדושה. אסור שתהיה שנאת-חינם בין יהודים, מלחמת אחים, קנאת אחים או דיבורים בתקשורת שעושים סכסוכים ושנאת-חינם, לא ייצא מזה כלום. יהודים צריכים לאהוב יהודים - אחים הם, אבא אחד לכולנו: אשכנזים, ספרדים, ליטאים או חסידים. למה לשנוא יהודי?! למה ללעוג ליהודי?! למה? צריכים לבדוק דברים היטב, מ-א' ועד ת' ורק אחר כך להחליט מה טוב ומה לא טוב. לתת למשטרה, לפרקליטות ולבתי המשפט לחפש את האמת. אסור להכפיש יהודי, מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר, לפני שמגלים את האמת לאמיתה אם הוא אשם או לא אשם. הפגנות יהודים בארץ ישראל, שנאת-חינם וקנאת-חינם, זה מנהג שלמדו מהגויים. היהודים הם עם קדוש וטהור וצריכים להיות מאוחדים ומלוכדים. אין להם על מי לסמוך – רק על אבינו שבשמיים. הגויים מעורבבים, אין להם נשמות לכן הם רבים ביניהם. ליהודים, אסור שבאסור להפגין. אם יש בעיה ויהודים רוצים בכל זאת להפגין, צריך לקבל אישור ולהפגין במקומות המסודרים והמוסדרים, לא בכבישים ולא להפריע למנוחת האזרחים היהודים. בשמיים אומרים: אסור להפגין! צריך להמשיך לדבר על הבעיה ולשכנע את הבכירים.

כל מה שקורה ליהודים בחו"ל, קורה כי הם צריכים להתרחק מהגויים ולעלות דחוף לארץ ישראל הקדושה. נגמרה הגולה, יש ארץ ישראל לתפארת. בונים נדל"ן בלי סוף, בתים בלי סוף, כבישים, ארץ הצבי מתרחבת וגדלה. הכל טוב בישראל. ישראל הכי עשירה בעולם, הטכנולוגיה הכי מתקדמת בעולם, הצבא הכי חזק בעולם ויחד עם זה - "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם”.

צריך לשמור שבת כהלכתה. את משחקי הכדורגל צריך להעביר משבת לימי שישי וראשון. כשהיהודים יעברו לשחק בימי שישי וראשון, תהיה להם ברכה להצליח בכדורגל. מחללים שבת רק להצלת נפשות.

מצרים, כל מי שמתחרה בסיסי - נעלם. סיסי לא יודע, שיידע עכשיו: דאע"ש מתחבאים ומתאספים במדבר סיני. אי אפשר להבחין ביניהם, כי החמאס, האזרחים, הבדואים ודאע"ש בערבוביה אחת שלמה. סיסי ימשיך לטפל חזק במדבר סיני, שלא יעצור. אם יעצור, יתהפכו עליו כולם. גם ככה הוא בסכנה, מסתתר בכל מיני סתרים. תחמושת ונשק מגיעים לרצועת עזה ממצרים ומאיראן, דרך מדבר סיני.

אבו מאזן משחק ברגשות מדינות העולם. פוחד שחמאס ירצחו אותו, כי הוא גונב להם את כל התקציבים והכספים ומאשים את ישראל. בליבו הוא שונא, שונא את כל רצועת עזה.

תורכיה מרגישה כאילו מעצמה, היא לא מעצמה ולא כלום. אם תמשיך להילחם ולהתערב בסוריה היא תיפול לבוץ שלא תצא ממנו לעולם.

סוריה תמשיך להימחק מיום ליום. אין לה תקווה, אין לה עתיד. כל הנשק והתחמושת שבסוריה זה הבל הבלים, צה"ל יכול לפגוע בכל מקום בסוריה. צה"ל יודע בדיוק איזו תחמושת יש בסוריה, בחיזבאללה ובמקומות אחרים.

תודה לריבונו של עולם, שהמטוס הישראלי שנפל בשבת, נפל בשטח ישראל ושהציל את הטייסים. עכשיו חיל האוויר והרשות לפיתוח אמצעי לחימה, לומדים את כל הסיבות לנפילה ואיך להתייעל מול המשך הלחימה בסוריה.

צרפת, המוסלמים ממשיכים לשלוט בכל צרפת וגם על כל אירופה. בִּמְקוֹם שאירופה תתנגד למוסלמים, למסתננים, לדאע"ש ולאנטישמיות, חלק מהם מתנגדים לארץ ישראל. טועים בזיהוי.

אירופה תהפוך לאפר, המוסלמים יהרסו אותה והיא תהפוך לאפריקה. האפריקנים שהם כמו אנשי קדם, יחזירו את אירופה המודרנית, הפאר של כדור הארץ, אלפיים שנה אחורה ויעשו אותה כמו אפריקה. כדאי ליהודים לברוח מאירופה כמו מאש, לא יהיה יותר טוב, יהיה גרוע יותר מגרוע, לא תהיה הפוגה של שקט. עשרות אלפי יהודים מקבלים מכות בחו"ל, למאות אלפי יהודים פוגעים בפרנסה ומאות אלפי יהודים מאוימים וחושבים שזה עוד יום שעובר. ההגנה והשמירה הטובה ביותר ליהודים – זה לגור בארץ ישראל! זה אבא ואמא שלהם והקדוש-ברוך-הוא.

רוסיה בשיתוף פעולה מלא עִם עַם ישראל בכל דבר, בסתר. ממשיכים למכור נשק ותחמושת לכל מדינות ערב.

ארה"ב, טראמפ אוהב את היהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה. הוא לא יודע איך להשתלט על המוסלמים בעלי האזרחות האמריקאית. שיגרש אותם מהר.

מזהיר הקדוש-ברוך-הוא: בארץ ישראל הקדושה אסורה ההתבוללות. יש הרבה גוים בעלי תעודת זהות ישראלית, שמתחפשים לזהות אחרת, מפילים בפח הרבה בנות ישראל ואחר כך מסתבכים. כל יהודי ויהודייה בישראל ובעולם ייקחו רק יהודים, להינשא אך ורק ליהודים! בדור הזה, משיח הולך להתגלות!

לנסראללה ולחיזבאללה יש תחמושת ונשק, לא כמו שהוא מפרסם בעיתונים – שקרן, יש לו הרבה פחות. הוא מפרסם כדי להפחיד את ישראל כדי שלא תילחם בו ולא תפוצץ לו את שיירות התחמושת שמגיעות מאיראן, השיירות שצריכות להגיע ולא מגיעות. צה"ל ממשיך לפוצץ שיירות תחמושת מאיראן, כדי שלא יגיעו לידי החיזבאללה.

תוהו ובוהו וגוג ומגוג מחוץ לגבולות ישראל.

כל התאונות בארץ ישראל קורות משאננות, לא הולכים על-פי החוק ומתעסקים בטלפונים הניידים, בוואטסאפ, הודעות ומיילים. החוק שנקבע בכדור הארץ בארץ ישראל, נקבע גם בשמיים. אדם שהולך עקום, ולא מציית לחוקי התעבורה ואזהרות המשטרה – אין לו עזרת שמיים, כי הקדוש-ברוך-הוא עוזר לאדם שהולך ביושר ומקיים את החוקים. נהרגים ונפצעים בתאונות דרכים בגלל רשלנות וזלזול בחוק. בתקופה הזו של גאולה ומשיח, הטהרה נלחמת בטומאה.

בעיר העתיקה הערבים מסוכנים מאוד.

גשם בישראל טוב. ישראל פורחת ומתרחבת, גדלה עד אין-סוף. יהיו מיליון יהודים שיישבו את הנגב, מיליון יהודים בגליל המערבי, מיליון ברמת הגולן, בשומרון, בנימין ויהודה עוד מיליונים, וכן בערבה ובקעת הירדן.

צריך להפסיק את הקנאה, שנאת-החינם והלעג בין חברי הכנסת והשרים. במקום לריב ולהתווכח ביניכם, תטפלו באזרחי ארץ ישראל ובאדמת ארץ ישראל.

כל הגנבים, הנוכלים והרמאים, הלעגנים והלועגים, אנשי הזימה והשוחד - ייתפסו כולם.

יהודים יקרים, מאמינים או לא מאמינים, אם לא נזכיר בעלון השבועי ש"חרבם תבוא בליבם, וקשתותם תישברנה", זה יהיה כאילו שאנו מוותרים ומרחמים עליהם. אסור לרחם על האכזרים! מרחמים רק על יהודים. הדברים לפעמים דומים וחוזרים על עצמם ממסר למסר, יש לזה חשבון גדול, זה לא שאין מה לכתוב. מה שעולה במסר כל יום ראשון - זה דיבור שמתקיים.

איראן, הזכויות של אסתר המלכה ומרדכי היהודי יעמדו בעד עם ישראל היהודים בארץ ישראל! כל מפעל האטום יתפוצץ להם בפנים וייפול השלטון, בזכות אסתר המלכה ומרדכי היהודי. הכל יתהפך להם על פניהם לטובת מדינת ישראל. ישראל לא תינזק בכלום. משיח פועל ועובד רגיל, כמו אדם רגיל. עושה ציווי ה' עשרים וארבע שעות.

למעלה בשמיים, מתפללים בתדירות גבוהה מאוד, כדי להמליך את מלך המשיח בזמן הקרוב.

בעולמנו, בארץ ישראל הקדושה היהודים, בני אדם בשר ודם, נכנסו לשאננות. אומרים 'זה לא הזמן', 'זה כן הזמן', לא יעזור להם כלום. התלבטויות ועוד התלבטויות: 'מיהו?', 'מאיזו עדה הוא?', 'לא יכול להיות שזה הוא', כל מיני ספקות שעולים לבני אדם ששכחו מאיפה בא משה רבנו ומאיפה בא דוד המלך. אחרי כל ההתלבטויות האלה, יוצא משיח! ירצו או לא ירצו, יוציא אותו הקדוש-ברוך-הוא לאור, טהור וצדיק, איש אלוקים שבחר בו הקדוש-ברוך-הוא להיות משיח לעם ישראל!

No comments: