Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

30 January 2018

Parshat Yitro Message of Nir ben Artzi 12 Shevat HEBREW

[Google English to follow]
בס”ד
מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת יתרו תשע"ח
נמסר ביום ראשון, י"ב בשבט תשע"ח 28.1.18 | 8:30

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, אבא שבשמיים ובארץ, יש לו תוכנית מאז תחילת העולם ועד היום הזה, להפוך את העולם הזה לעולם טהור וקדוש, בלי מלחמות ובלי הרג, בלי גנבים ונואפים, בלי אנשי זימה ושוחד. עולם של אהבת-חינם ואחדות, עזרה בלי רצון לקבל, קיום עשרת הדיברות, תפילות, לימוד תורה והידבקות בקדוש-ברוך-הוא. ירצו - מה טוב, לא ירצו – יסבלו ויתייסרו לחינם. ליהודים נתן נשמה שהיא חלק אלוקה ממעל, ודרך העם היהודי שגר בישראל, יתפשטו האור, הטוב, הטהרה והקדושה לתיקון העולם.
בורא עולם אמר "בזֵעת אפיך תאכל לחם", שאדם יעמול, יעבוד ויתפרנס ביושר, באמת ובכבוד, בלי גזל וגניבה, בלי שקרים, רמאות ושוחד.
הקדוש-ברוך-הוא נתן את השבת מתנה. שישה ימים עובדים קשה ויום השבת הוא מנוחה לכל עם ישראל. לכל היהודים, השבת היא מקור הברכה. כשמקיימים את השבת יש בריאות טובה, אהבה ושלום, פרנסה בשפע, חיים ארוכים ומוגנים, ברכה לפרנסה טובה לכל השבוע הבא ומתבטלים חטאי היהודיאומר הקדוש-ברוך-הוא שאת השבת - הוא משלם. חבל שאנשים הולכים נגד השבת ומחכים לה כדי לא לשמור אותה, חבל.
היהודים שגרים באירופה, בארה"ב ובעוד הרבה מקומות, כדאי להם לברוח דחוף ולעלות לארץ הקודש, עכשיו ודחוף. יִרצו או לא ירצו, הם יצטרכו בסוף לעלות לארץ ישראל, לא יהיה להם שקל בכיס והם יעלו לישראל שפופים וכפופים, כואבים ומבוישים, כי ההרג והמוות חזקים מהכל.
הקדוש-ברוך-הוא אוהב את עם ישראל ואת היהודים שגרים בארץ ישראל. הקדוש-ברוך-הוא נתן ונותן גשמי ברכה, נתן גשמי ברכה בכנרת והכנרת לעולם לא תהיה ריקה - ברכת ה' בכנרת כי שם מקומה של מרים הנביאה.
בישראל הכל טוב. שפע של ברכות ובריאות. הקדוש-ברוך-הוא מברך את ילדיו שגרים בארץ ישראל. הקדוש-ברוך-הוא מברך את ילדיו היהודים שגרים בחו"ל, שתהיה להם חוכמה, בינה ודעת לעלות לארץ ישראל. 
הקדוש-ברוך-הוא רוצה שהיהודים יבקשו ממנו כל הזמן ויאמינו בו - ייתן להם את בקשותיהם.
כל הערים שהתמלאו מים והוצפו מהגשם – זה לא מאת הקדוש-ברוך-הוא בכלל. הניקוזים בערים המוצפות לא טובים, עשו שם עבודה ערבית, עבודה לא טובה, אז הכל עקום וסתום והעיר מוצפת.
טראמפ עושה את כל עבודתו בשמחה. הוא אוהב את היהודים שגרים בישראל, שמח ונהנה לעזור ליהודים שגרים בארץ ישראל. גם סגנו, מייק פנס, אוהב את עם ישראל. הוא ראה פנים מול פנים את הרוע והשנאה של הערבים אל מול היהודים. 
העולם כולו וכל מדינות העולם הולכים ומתחברים מיום ליום לארץ ישראל ולעם היהודי שגר בארץ ישראל. כל הערבים שונאים את היהודים, אבל את הנוצרים הם שונאים פי-מאה. 
לא יעזור לאף אחד כלום, טראמפ רוצה יד קשה עם הערבים. הערבים המוסלמיים אכפת להם רק מהגאווה שלהם ומהמילה שאמרו, לרצוח ולעשות רע בעולם. טראמפ יודע עם מי יש לו עסק, לכן מתנהג איתם ביד קשה. הערבים כמו פרעה - מתקשים ומתעקשים ואת כל זה עושה הקדוש-ברוך-הוא, כדי שעם ישראל יעריך את הקדוש-ברוך-הוא, שיֵדעו שהכל מתחיל מהקדוש-ברוך-הוא ומסתיים ממנו.
הערבים המוסלמיים והפליטים האפריקנים רוצים לכבוש את אירופה ואת כל העולם. באירופה התחילו לחוקק חוקים קשים כדי לנטרל את הפליטים, שיברחו משם. הם חיים באשליות. רוב רובה של אירופה הם ערבים מוסלמיים והם יעשו שם פיגועים ונזקים קשים, וליהודים לא תהיה כל ברירה, רק לברוח לארץ הקודש.
למדינת ישראל אסור לוותר על הזכויות שלה בעולם. כולם ראו שהקדוש-ברוך-הוא שלח מלאך שדיבר מגרונו של טראמפ וקבע שירושלים היא עיר הבירה של ישראל. אסור ליהודים בישראל למכור או לוותר על אף פיסת אדמה. מי שרוצים שלום – לא רוצים לקחת אדמה. ומי שרוצים לקחת אדמה מארץ הקודש – לא רוצים שלום, הם מזויפים.
חמאס - צה"ל לא פוגע בו. צה"ל יכול לגמור אותו בזמן קצר ביותר. ישראל רוצה שקט מן העולם, לכן לפני כל פיצוץ מזהירים את החמאס. שיטה של ארה"ב.
מצרים, כל מי שרוצה להתחרות מול סיסי בשלטון – נעלם מהמפה. מחכים לסיסי לפגוע בו, שישמור על עצמו. שישמע בקול ממשלת ישראל.
באיראן אנשים חכמים ומשכילים, הם מתכננים מפלה קשה למשטר. כל מי שהפגין נגד השלטון, הכניסו אותו לכלא והרגו אותו, כאילו הרוויחו בזה שקט. כל משפחות ההרוגים לא יוותרו, בקרוב הם ישתוללו ויעשו מהפכה באיראן.
בסוריה ימשיכו ההרג והאסונות. בסוריה נלחמים: סורים, תורכים, כורדים, מורדים וחיזבאללה – מגדל בבל. חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה. 
ירדן מחכה לתוצאות של טראמפ. היא בשלום עם ישראל בגלוי ובסתר. יש בה מכל העמים, מחבלים, דאע"ש, ירדנים - דייסה אחת שלמה.
לאבו מאזן לא יעזור כלום, רעש בלי צלצולים, דיבר מלאך דרך גרונו וקילל את טראמפ. כאילו שהוא עושה טוב לערבים, אבל עושה להם רק נזקים...
מזרח ירושלים, בית לחם, חברון, ג'נין, שכם והרבה כפרים ערביים בישראל - מלאים תחמושת ונשק. להיזהר מערבים בעלי תעודת זהות ישראלית, חלק מהם מסוכנים, לא כולם.
כל האויבים, ראשי ממשלות ונשיאים, שרוצים לפגוע בארץ הקודש וביהודים שגרים בישראל, הקדוש-ברוך-הוא ינמיך אותם עד קרקעית הים ויפגע בהם קשות, כדי שלא יפריעו למנוחתם של ילדיו, מנוחתם של היהודים בעם ישראל. כל נשיא או ראש ממשלה שרוצה לפגוע בעם ישראל, הקדוש-ברוך-הוא נותן לו מהלומות קשות ביותר, אסונות טבע, סיבוכים וסכסוכים והורגים זה את זה. 
יהודים תקשיבו טוב! מחוץ לגבולות ארץ ישראל גוג ומגוג ותוהו ובוהו, הכל מתהפך להם וישראל - מוגנת ושמורה! 
חיזבאללה ונסראללה לא יכול לדבר כלום, כי התחמושת היא ארוחת בוקר, צהריים וערב שלו וצה"ל מפוצץ לו את כל התחמושת בפנים. הוא שומר תחמושת למקרי חירום, לא מבזבז.
לבנון רוצה שלום. לא אכפת לה מאף אחד.
צה"ל לשים לב בגבולות הצפון ובכל מקום, אין אמונה בגויים.
להרבה מדינות בעולם, שלא הכירו את עם ישראל ואת ארץ ישראל, התחיל להיפתח הלב והם רוצים להכיר את ארץ ישראל ואת היהודים שגרים בארץ ישראל, רוצים להגיע לארץ ישראל, רוצים עצות וטכנולוגיה של היהודים בארץ ישראל, רוצים את עזרתם של היהודים שגרים בארץ ישראל. בקצב הזה, שיימשך - כל מדינות העולם יתכופפו, יתקפלו וירצו עזרה מארץ ישראל. 
יימשכו אסונות הטבע, שריפות, רעידות אדמה, שיטפונות, סופות ורוחות. יימשכו האסונות ברכבות, מטוסים ובכבישים. 
יהודים ויהודיות יקרים! לא להתבולל בגויים, זה מכעיס את הקדוש-ברוך-הוא. יבוא יום ותתחרטו חרטה עמוקה מאוד ולא יהיה מי שיעזור. הורים! להזהיר את הילדים מהתבוללות, הימורים, שתייה חריפה וסמים.
ארץ ישראל הקדושה גְדלה ומתפתחת בנדל"ן, שטח האדמה בישראל גדל וגדל, גם שיבואו מאה מיליון יהודים, תהיה עבודה ופרנסה לכולם וחיים טובים לכולם. 
משיח, הקדוש-ברוך-הוא נתן לאנשים לגלות ולהכיר אותו. הקדוש-ברוך-הוא נמצא למעלה בשמיים ובארץ, ולוחץ על כל הרבנים ועל כל מי שהגיע לו החיזיון, לדבר במי בחר הקדוש-ברוך-הוא למשיח עבדו, שלא יהיה להם מאוחר. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שזה יהיה לרבנים מהבחירה החופשית שלהם, שיצביעו במי בחר הקדוש-ברוך-הוא למשיח - שנמצא בדורנו! למרות שמשיח מגן, שומר ומחזיר בתשובה. רובם יודעים מיהו ואין להם אומץ לדבר, מחכים לגדולי התורה שידברו. גדולי התורה ידברו, ייתן להם הקדוש-ברוך-הוא הזדמנות לדבר ויהיו במעגל הראשון לחיי עולמים.
ארץ ישראל הקדושה נמצאת בתקופה הטובה ביותר שהיתה אי-פעם. כל יהודי מרגיש וחש באוויר שיש משהו מיוחד בדור שלנו. בעזרת ה', כשיתחילו גדולי התורה לדבר - הכל ייצא לאור ויפרח בפרהסיה! 

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

No comments:

PURIM – A VERY HOLY DAY — WE SERVE HASHEM

RABBI DAVID YOSEF: Charedim Should Refrain from Public Purim Celebrations  to Avoid Chillul Hashem https://vinnews.com/2024/03/17/rabbi-davi...