Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

15 January 2018

Parshat Bo Message of Nir ben Artzi January 14, 5778 – HEBREW

THE ENGLISH TRANSLATION NEEDS SOME WORK IY”H Tuesday

בס”ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת בא תשע''ח
נמסר ביום ראשון, כ"ז טבת תשע"ח (14.1.18) | 8:30

אבא שבשמיים ובארץ, אבא של היהודים ושל כל העולם, ברא אותנו לכבודו בלבד. החיים והמוות בידי בורא עולם והוא מחליט מי לחיים ומי למוות. אם זה צדיקים שנפטרים מן העולם - כדי לכפר ולהגן על הדור, ולהתפלל בשמיים להמלכת משיח. יש כאלה שהגיע זמנם, ויש כאלה שקיצרו את זמנם כי סיכנו את חייהם. עם זאת, צריכים אנחנו "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם”.

למרות הכל, עם ישראל וארץ ישראל הקדושה, נמצאים בתקופה הטובה ביותר שהייתה אי-פעם. התקופה הזאת תמשיך לעולמי עולמים ועד אין-סוף, תקופה שהקדוש-ברוך-הוא נמצא עִם עַם ישראל צמוד צמוד, מרחם ומושיע, מגן ושומר, ולא נותן לאף מדינה ולאף גוי, להרע עוד לארץ ישראל וליהודים בארץ ישראל.

כל הצדיקים שבשמיים מתפללים על עם ישראל. נהרגים ונרצחים אנשים צדיקים, חפים מפשע, תמימים, זכים וטהורים, כדי לבטל גזרות בעם ישראל. אף אחד לא יכול להבין את תוכניותיו של בורא עולם, אף פעם לא טועה, לא טעה ולא ייטעה. איתנו מדבר הקדוש-ברוך-הוא, דרך הכאבים ודרך הייסורים. זו דרכו של בורא עולם ואין לנו רשות לדבר, להגיד או להתריס, כי בורא עולם אף פעם לא טועה, אף פעם לא טעה ואף פעם לא ייטעה. למרות שארץ ישראל מוגנת ושמורה, צריכים "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם”.

הקדוש-ברוך-הוא מצווה על ממשלת ישראל לא להאמין לפלסטינים, לא לחמאס ולא לאף מדינה, כי מטרתם לפגוע ולהרוס את ארץ ישראל הקדושה. כל פעם שממשלת ישראל רוצה לקדם משהו עם הפלסטינים או החמאס – קורה אסון. זו נורה אדומה – לא להתעסק איתם כי מטרתם לא לשלום. מטרתם לעשות תרגיל ולהרוס חס ושלום, את כל היהודים שגרים בארץ ישראל.

נכון שנתן הקדוש-ברוך-הוא בחירה חופשית, אבל אם אנחנו בוחרים בדרך לא טובה, ורוצים לקלקל את הדרך הטובה של הקדוש-ברוך-הוא, נותן בנו בורא עולם כאבים וייסורים קשים כדי שנחזור לדרך הטובה.

רבי ישראל אבוחצירא - ה"בבא סאלי", ורבי מנחם מנדל שניארסון - הרבי מלובביץ', לומדים ביחד תורה במערה בשמיים. שולחן מלבני ארוך, בשני צדדיו ספסלים ויושבים צדיקים, מלוכדים ומאוחדים מכל העדות והקהילות, אשכנזים, ספרדים, ליטאים וחסידים - כולם באגודה אחת. כולם מתפללים תפילה מאוחדת לבורא עולם, שימליך את מלך המשיח בן דוד, ושהרבנים וגדולי התורה יבינו את החיזיון שקיבלו ויהיה להם הביטחון לפרסם אותו, לפרסם מיהו מלך המשיח שבחר בו הקדוש-ברוך-הוא. לא הם בוחרים. מתפללים שהקדוש-ברוך-הוא ירחם ויעזור, ייתן דעת, בינה וחכמה למי שצריכים לפרסם את החיזיון. יש שם תפילה וזעקה גדולה לקדוש-ברוך-הוא כדי שהקדוש-ברוך-הוא ייתן גאולה ברחמים, משיח ברחמים, ויכניס במוחם ובליבם של גדולי התורה שלא יפחדו וידברו, כדי להקל על עם ישראל. עם ישראל זקוק מאוד לביאת משיח, כדי לנטרל את כל האויבים סביבנו ובתוכנו ולקבל חיים טובים ושלווים בארץ ישראל.

כל המוסלמים והנוצרים יודעים בוודאות, שיש משיח שפועל ועובד בתוך ארץ ישראל. הם יודעים שהקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר על היהודים בארץ ישראל ובכל זאת, הקנאה מכרסמת בהם והאנטישמיים רוצים לפגוע ביהודים יותר קשה.

הקדוש-ברוך-הוא מנקה, מטהר ומזכך כל יהודי. מגלה את כולם במערומיהם, אם זה שוחד, זימה, גניבה או רמאות. למרות שמביך אותם ומבייש אותם, הם נפגעים קשה מהבושה ובכאב נוראי – זה לטובתם. בסופו של דבר, מזכך ומטהר אותם כדי להכין את ארץ ישראל והיהודים להיות בזמן גילוי משיח בפרהסיה.

משיח נמצא וממתין להוראתו של בורא עולם. אין זמנים אצל בורא עולם ואין לאף אחד ידיעה מתי יתגלה מלך המשיח. אף אחד לא יודע תאריכים. בורא עולם אומר לעם ישראל: 'אין לשאול מתי מתי מתי, תמתינו ותקבלו מתנה'. בורא עולם אומר לעם ישראל: 'מהיום הראשון שנברא, אני מכין את העולם למשיח ואפעל לגילוי משיח בפרהסיה'. אף אחד בעולם לא יכול לשנות מהלכי שמיים, מהלכים של הקדוש-ברוך-הוא - זמני גילוי משיח. לא למהר ולא לקצר, הזמן והתאריך אצל הקדוש-ברוך-הוא! את הזמן המדויק ביותר, מתי התאריך, מתי היום המיוחל לעם ישראל להתגלות מלך המשיח - אף אדם בעולם לא יודע. אנחנו היהודים, צריכים להמשיך להתפלל ולבקש שימליך את מלך המשיח.

יהודים שגרים בחו"ל, בורא עולם קורא להם לעלות לארץ הקודש דחוף ביותר דחוף ביותר. עומד להיות גל של אנטישמיות בעולם כולו, לפגוע בגוף היהודים. עד עכשיו פגעו ביהודים ברכושם, בפרנסתם, ובביתם, מהשבוע הזה – יתחילו להתנקש ולפגוע בגופם של היהודים. העלו בחו"ל רף גבוה, רוצים להרוג יהודים. יש שבעה וחצי מיליארד אנשים בעולם שהם לא יהודים.

צרפת, הנשיא הצעיר עושה כל מיני פטנטים, הולך בין הטיפות ומצייץ שהוא לטובת המוסלמים כדי להרוויח שקט בצרפת. צרפת תתמלא עד אין-סוף מוסלמים, מסתננים ודאע"ש, כדי לגרש את היהודים מצרפת לארץ ישראל הקדושה ולא לאף מדינה אחרת. כשיעזוב אחרון היהודים את צרפת, אירופה, ארה"ב וכל העולם ויגיעו לישראל – יהיה שקט בכל המדינות.
לאירופה אין כוח נגד המסתננים המוסלמים, כי אירופה הם מיעוט. ייכנסו עוד מיליוני מסתננים מאפריקה ויעבירו את תרבות אפריקה לאירופה. אירופה תהיה פרימיטיבית ואפר. סבלנות, תיראו מה יקרה.

טראמפ יודע לשחק במילותיו, מזל שהערבים אטומים, סתומים ולא מבינים. הוא יודע שבזכות ארץ ישראל וירושלים, יש כח לארה"ב וקיום לעולם. ישראל זה הלב של העולם.

רוסיה חברה של ישראל בסתר. כדי לכלכל את עצמה, כדי שתהיה פרנסה, היא מוכרת נשק ותחמושת למדינות ערב.

באיראן תהיה עוד מהפכה. המשטר האכזרי ייהרס. המשטר האכזרי באיראן שובר את הגוף של האיראנים, כדי שיהיו נכים. כל העולם ועם ישראל, תזכרו טוב: תהיה מהפכה באיראן! נמאס להם לסבול את הזיוף של המשטר שלהם. בגלל עשרה אנשים - כל איראן סובלת.

צה"ל, קוצץ את כל הראשים של האיראנים. כל תחמושת שמגיעה דרך סוריה – מפוצצים בדרך. חלק גדול מהתחמושת שבאה ממדבר סיני, מתפוצץ בדרך - ברוך ה' שהדאע"שים נלחמים עם החמאס והפלסטינים - כל הכבוד להם.

ירדן, מלכם מחכה לישועה. ישראל מגינה עליו בסתר. ארה"ב מגינה עליו בסתר מהמסתננים, דאע"ש וחמאס. למרות זאת מלך ירדן צריך לשמור על עצמו.

חמאס מתפאר על ההפרעות שעושה בעם ישראל. צה"ל צריך לפגוע בכל הראשים של החמאס והפלסטינים שמכוונים הסתות. יש מנהרות ברצועת עזה לכיוון ישראל והם ממשיכים לחדש מנהרות חדשות. יש גם מנהרות בגבול הצפון לכיוון ישראל.

נסראללה חיזבאללה מחכה שסוריה תתעורר.

סוריה לא תתעורר לעולם. סוריה מתה ותמות, מתה ותיגמר, ההרס יימשך בסוריה. החיילים הסורים הם האכזריים ביותר בעולם. במלחמת יום כיפור ובמלחמת לבנון הם הרגו חיילי צה"ל באכזריות שלא עולה על הדעת, אכזריות שאין כמותה בעולם. הקדוש-ברוך-הוא נוקם במי שנוגע בילדיו היהודים שגרים בארץ ישראל.

חיזבאללה זה עם ברברי כמו חיות, לא מחונכים ולא מתורבתים, חיים על החרב. "חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה", עמם יהרגו את עמם ויסתלקו מן העולם.

לבנון עם מודרני, הם כמו אירופאים, או שמתחפשים לאירופאים.

תורכיה נגמרת ונהרסת. ארדואן בפחד שיהרגו אותו ומפחד שתהיה מהפכה. מודיעים לו משמיים: כן תהיה מהפכה! סבלנות ותיראו.

ימשיכו אסונות טבע מחוץ לגבולות ישראל, יהיו רעידות אדמה קשות באיראן ובאסיה.

הורים, לא לתת לילדיכם להתבולל בגויים. לשמור עליהם מסמים, שתייה חריפה והימורים, חבל, היהודים הם עם נבחר. כל יהודי שווה מיליארד גויים.

גשם יירד, לא תהיה בצורת בארץ ישראל! כל יהודי יתפלל ויבקש גשם. אסור לעשות צחוק מתפילה לבקשת גשמים. מים לא יחסרו לְעולם בארץ ישראל. גשם יירד בארץ ישראל בעִתו ובזמנו. בארץ ישראל לא חסר כלום. כל הטוב - יש בישראל. כל הנוף הטוב - יש בישראל. כל האוכל המזין והבריא ביותר - יש בישראל. הטכנולוגיה הטובה ביותר בעולם והפטנטים - יש בישראל, כי בורא עולם איתנו בארץ!

הקדוש-ברוך-הוא מקיף בזרועותיו את ארץ ישראל ואת כל עם ישראל שנמצאים בארץ ישראל. משיח שומר ומגן על עם ישראל. משיח עבודתו בלילה. ביום נראה רגיל, בלילה מוליכים אותו מהשמיים ומדריכים אותו מה לבצע יום למחרת, מה לדבר, מה לשמור, באיזה מדינה לפגוע ובאיזה מקום לפגוע. ביום הוא רגיל, עוזר לעם ישראל ומברך את עם ישראל ובלילה, משיח נמצא עם כל הצדיקים והרוחות הקדושות - לשמור ולהגן על עם ישראל!

אשרי המאמין, ואשרי האדם היהודי שלא חוקר ולא מתמהמה – הוא יהיה במעגל הראשון!

1 comment:

drbsd said...

thank you bbecuase Im translating from english to spanish. I hope you dont mind. excelent day. hattzlaja raba.

Some Questions That Need Answers

About this "fake war" , it seems as soon as the soldiers get rid of some of the terrorists, Surprise! more pop up trying to re-inf...