Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

10 January 2018

Parshat Vaera Message of Nir ben Artzi 20 Tevet 5778 HEBREW

בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת וארא תשע"ח,
נמסר ביום ראשון, כ' בטבת תשע"ח 7.1.18 | 8:30

הקדוש-ברוך-הוא, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, אוהב את היהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה ואוהב את אדמת הקודש הטהורה והקדושה! אוי ואבוי ואוי ואבוי לארץ או מדינה, נשיא או ראש ממשלה, שינסו להתנכל וירצו לפגוע בארץ הקודש וביהודים שגרים בארץ הקודש. בורא עולם אומר לכל העולם: 'ראו דוגמת סוריה שמתכלה מן העולם. עיראק שמתכלה מן העולם. תורכיה שתתכלה מן העולם ותיהרס. איראן שתהיה בה מהפכה, שהמנהיגים הראשיים ייפלו ויתחלף המשטר למשטר חדש. ירדן, שמיליון בני אדם אוכלים זה את זה. מצרים, שנמצאת בבעיות קשות ביותר. ברצועת עזה יש בעיות קשות ביותר. לחיזבאללה ונסראללה יש בעיות קשות ביותר ועוד מדינות באירופה שנהרסות בתוך עצמן. המסתננים המגיעים מאפריקה לאירופה - שהיא 
הפאר של העולם - ועושים ממנה אפר’.

אומר הקדוש-ברוך-הוא לכולם: 'תיראו, מי שנגעו בבניי היהודים - שגרים בארץ הקודש בלבד, מי
 שרוצים לקחת חלקים מאדמת הקודש - בית קודשִי, ומי שרוצים לגעת באדמת הקודש ולהפריע למנוחתם של היהודים האמיתיים שגרים בארץ הקודש – אפרע מהם בחשבונות קשים ביותר! פרעתי מהם ואמשיך לפרוע מהם דברים קשים ביותר!’

היום, אחרי תקופה ארוכה, רואים עין בעין איך כל ארץ, נשיא או ראש ממשלה שניסו לפגוע בארץ ישראל הקדושה וביהודים - שגרים בארץ ישראל הקדושה בלבד – נהרסו ונהרסים כליל. כל ארץ ומדינה, נשיא או ראש ממשלה, שיתמכו בארץ הקודש, יעזרו לארץ הקודש ויתמכו ביהודים - שגרים בארץ הקודש בלבד – יבורכו מפי עליון ויהיה להם כל-טוב.

בורא עולם מכופף ושובר את כל מדינות העולם, כדי שיעבדו ויעזרו לארץ ישראל הקדושה, ליהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה בלבד, ויגרשו לארץ ישראל הקדושה את היהודים שגרים מחוץ לגבולות ישראל. זה רצונו של הקדוש-ברוך-הוא. ירצו היהודים לעלות באהבה – תבוא עליהם הברכה. לא ירצו מאהבה – בורא עולם ישתמש בכוחות גדולים ביותר ויבואו בעל-כורחם ויעלו לארץ ישראל הקדושה.

תודה, תודה לקדוש-ברוך-הוא, לאבא שבשמיים שנתן וייתן גשם לארץ הקודש, גשמי ברכה, גשמי שמחה, גשמי חזרה בתשובה, גשמי אהבת-ה', גשמי אהבת הקדוש-ברוך-הוא את עמו היהודים בארץ ישראל. אחד המרכיבים העיקריים של העולם הוא הגשם. בלי גשם אין חיים, כל דבר מתחיל מהמים. בורא עולם עושה הכל, כדי שעם ישראל לא יזדקק לאף מדינה בעולם ולא לאף בשר ודם. מבקש מאיתנו הקדוש-ברוך-הוא לבקש ממנו, להתחנן אליו, להתפלל אליו וללמוד תורה. מבטיח בורא עולם - ייתן הכל! כמו לתינוק המבקש ממתקים מאבא ואמא.

ארץ ישראל הקדושה היא הטובה ביותר בעולם, בונים נדל"ן בישראל, בתים בלי סוף, כבישים, המדינה מתפתחת וגְדלה. יש מיליון יהודים בדרך לארץ ישראל, מיליון יהודים לנגב, מיליון יהודים לגליל המערבי, מיליון לרמת הגולן, לשומרון, לבנימין, ליהודה, לערבה ולבקעת הירדן.

גוג ומגוג ותוהו ובוהו - אך ורק בארצות ערב, ומחוץ לגבולות ישראל, לא בארצנו!

ארץ ישראל וממשלת ישראל, לא לתת לאנשים זרים, שאין להם אזרחות ישראלית והם לא יהודים, להפריע בירושלים, בתוך ארץ ישראל! הם מקימים מהומות במזרח ירושלים, בחברון, בבית-לחם ובגדה המערבית. הם באים אך ורק כדי להפריע ולעשות הרס בתוך ארץ ישראל. לא לתת להם להגיע לישראל! הם לא תיירים, הם באים לעשות נזקים. לא צריכים את הכסף שלהם, הם באים רק להרוס וההרס שהם עושים הוא הרס של עשרות ומאות מיליונים.

בצפון - לפקוח עיניים. בדרום מפוצצים את רוב המנהרות, חלק מגלים וחלק לא מגלים.

צה"ל וממשלת ישראל - לא להיכנס רגלית לרצועת עזה, רק הפצצות מהאוויר.

החמאס בדיכאון, שבור ורצוץ, דאע"ש מציק לו ורוצה לחסל ולרמוס אותו. דאע"ש אין לו דין ואין לו דיין. חמאס, המצב שלו - 'מת למות'.

אבו מאזן סוגר לחמאס את הברז ודאע"ש סוגר להם את האוויר לנשימה.

מצרים מלאה צרות מהנילוס, מהרעב ומהמים, הרבה הרבה מֵעֵבֶר למה שאתם חושבים. סיסי רוצה להיפטר מהחמאס ומדאע"ש, כדי שיהיה לו זמן לטפל במצרים, שלא תתמוטט ושלא תהיה מהפכה. דאע"ש וחמאס עושים הכל כדי שתהיה מהפכה במצרים. סיסי צריך להיות חזק ולהמשיך להתייעץ עם ממשלת ישראל, שיעזרו לו שלא תהיה לו מהפכה במצרים.

סוריה הרוסה. המורדים עושים בסוריה שַמות והרג בלי סוף. אין שלום.

רוסיה מתאמנת בסוריה ומוכרת לה נשק ותחמושת.

ירדן, הקדוש-ברוך-הוא נתן לה מהלומה. המלך מסובך ומסוכסך עם משפחתו. הקדוש-ברוך-הוא מוריד אותו מהגאווה ומשפיל אותו, כי הוא לא רוצה להגיד שישראל עוזרת לו בביטחון. לא אמר - הפסיד.

באיראן תהיה המשך מהפכה יפה מאוד, מאוד, מאוד! האזרחים האיראנים חכמים ומשכילים, יודעים שאם ישראל תפוצץ את מפעלי האטום של איראן - איראן תיכחד מעל פני כדור הארץ. לכן הם רוצים להפיל את השלטון הרע והאכזרי ולהקים שלטון של שלום, אהבה ורחמים, שלטון שיפסיק את מפעלי האטום.

תורכיה, ארדואן מדבר דיבורים דיבורים דיבורים, כדי להפחיד את כולם שלא תהיה מהפכה. הוא חולה, יש לו בעיות נפשיות, הוא בפחד מעמו, הורג והורג עשרות ומאות כדי להרתיע. דאע"ש יושב על הגב שלו ומכרסם אותו. המצב הכלכלי בתורכיה קשה ביותר ויש חצי מהפכה. בתקשורת לא אומרים הכל.

נסראללה בפחד, 'מת למות' ומפחד למות. הוא פוחד שאיראן תיגמר ותעזוב אותו, פוחד שהוא יהיה מסובך ואיראן לא תעזור לו עוד וגם לא לרצועת עזה.

לבנון לא רוצה מלחמה, רוצה שקט ושלום. הם התרגלו לחינוך אירופאי ואמריקאי.

צרפת, הנשיא מדבר טוב על הערבים והמוסלמים, כי פוחד שיפגעו בו. אין לו ניסיון חיים, הוא עוד לא מכיר מה זה ערבים מוסלמים, לא מבין שהם מזויפים, שהם יתהפכו עליו ויהרסו לו את צרפת. כי המוסלמים והערבים מטרתם אחת - להפוך את אירופה ולאסלם אותה. הם צוחקים ולועגים לצרפת ולכל העולם, עשו חבלות קשות וצרות בצרפת.

ארה"ב, טראמפ גילה, הבין וידע, שהחברוּת שלו עִם ישראל תיפְתח שלום ואהבה בעולם, כי ישראל רצונה שלום ואהבה. יהודים בארץ ישראל הם הכי חכמים בעולם, הכי נבונים והכי טובים בעולם לשלום ואהבה. טראמפ זכה שעשה רצון ה'.

איתני הטבע ימשיכו לפגוע, אש ושריפות, התפרצויות הרי געש ורעידות אדמה, רוחות וסופות, קור וחום בכל העולם.

כל המשחדים והמשוחדים, הרמאים, הגנבים, אנשי זימה - כולם ייתפסו אחד אחרי השני. כדאי לעשות תשובה מאהבה, ומהר.

משיח פועל ועובד בתוך ארץ ישראל הקדושה. כל העולם יודע שיש משיח בישראל וצריך להתגלות בדורנו, בתקופה שלנו, אז הסטרא אחרא והטומאה בעולם מפריעים ולא יעזור להם כלום - משיח יתגלה בפרהסיה בזמן הקרוב ביותר! משיח מגן ושומר על כל היהודים בארץ ישראל ועל אדמת הקודש. הזמן קצר ביותר לגילוי משיח בפרהסיה - מחכים לאות מבורא עולם!

דרך נשים צדקניות נגאלו עַם ישראל, וגם עכשיו, בדור הזה האחרון, נשים צדקניות ישפיעו על בעליהן שידברו על החזיונות, ועל גאולה ומשיח. המשיח לא יפרסם את עצמו ולא יגלה את עצמו, האחרים יגלו את מלך המשיח. בורא עולם נתן כוחות וכלים למשיח, והרבה מכירים אותו. אין פחד לעם ישראל, לארץ הקודש וליהודים, לעולמי עולמים. להידבק בריבונו של עולם והכל יהיה טוב!

כמו שבא שמואל הנביא לבית ישי לחפש את דוד בנו של ישי, ולהמשיחו למלך, כך בדורנו - כל הרבנים יתחילו לחפש את מלך המשיח בן דוד ברחמים, ואחרי שימצאו אותו ויגלו אותו - בורא עולם יחתום מלמעלה, יחבר שמיים וארץ ויגלה אותו שייצא בפרהסיה, במקום!

No comments:

Reb Neuberger: HASHEM HURLED PARO’S ARMY INTO THE SEA

    I did not expect to send out another mailing before  Pesach , but a Great Miracle has occurred.   I must admit my shortcomings. I did no...