Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

03 January 2018

Parshat Shemot Message of Nir ben Artzi 12/31/2017 HEBREW

ENGLISH TO FOLLOW LATER (was out today)

בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת שמות תשע"ח,
נמסר ביום ראשון, י"ג בטבת תשע"ח 31.12.17 | 8:30

ריבונו של עולם מנהיג את העולם, מולך על כל העולם וברא את העולם לכבודו בלבד! נרצה או לא נרצה - בורא עולם מוביל אותנו לעשות רצונו - נרצה או לא נרצה. כדאי ליהודים לעשות רצונו, וכדאי לגויים בכל העולם ובארץ לא להפריע לארץ הקודש וליהודים בארץ הקודש, כי כך רצונו של הקדוש-ברוך-הוא.

הקדוש-ברוך-הוא הופך את כל מדינות ערב, שיאמינו בארץ הקודש וביהודים שגרים בארץ הקודש ושלא יפריעו ליהודים שנמצאים בארץ הקודש. בורא עולם מסבך את כל מדינות ערב. כל ארץ, מדינה או נשיא, שמדברים דברים לא יפים, דברים רעים על ארץ הקודש, הכל מתהפך עליהם ואותה מדינה והנשיא שלה ייהרסו מן העולם. כל מדינה שתעזור לארץ הקודש, תאהב את היהודים שנמצאים בארץ הקודש ותפסיק להציק ולהפריע לארץ ישראל הקדושה - תהיה לה ברכה ושלום.

איראן היא הבאה בתור כי היא מפריעה לארץ ישראל הקדושה. היא רוצה לתת כוח לפלסטינים, לחמאס ולחיזבאללה. תודה לקדוש-ברוך-הוא על רעידות האדמה שנתן לאיראן, שייתן לאיראן וימשיך לתת לאיראן. תודה לקדוש-ברוך-הוא על ההפגנות ועל תחילת המהפכה באיראן. תשעים אחוז מהאזרחים האיראנים אוהבים את היהודים ואת ארץ הקודש, שימשיכו להפגין ולעשות מהפכה באיראן, כדי להחליף את השלטון בשלטון של אהבה, שלום ורחמים. איראן מפריעה לישראל והיא תיהרס כמו סוריה.

תורכיה, ארדואן מפריע לארץ ישראל וליהודים שגרים בארץ ישראל. דאע"ש חונק אותו וארדואן זועק וצועק לפני המוות. היהודים האחרונים שנמצאים בתורכיה - לברוח משם דחוף, לפני שלא תהיו, לא פה ולא פה.

בסוריה לא יהיה שלום לעולם. דאע"ש יוצא מסוריה כמו פטריות, אין פתרון ולא יהיה פתרון.

דאע"ש צץ בכל מקום כמו פטריות, ואין פתרון לפגוע בו, פוגעים במאה - נולדים עוד אלף.

מצרים, יש מתקפות בסיני והורגים הרבה מצרִים. סיסי הוא הנשיא הכי טוב למצרַים, שישמור על עצמו ולא יאמין לאף אחד סביבו. אם חושד במישהו – להחליף. אם סיסי יהיה בשלום עם ממשלת ישראל – יהיה מוגן ושמור. במצרים יש חוסר מים וחוסר אוכל והשכנים מסביבה רוצים להילחם נגדה.

ירדן, אם ישראל תסגור לה את המים, לא יהיו לה מים לשתייה. המלך שלהם עושה 'רעש' מבחוץ, ומבפנים הוא עִם ארץ ישראל. ירדן מלאה פליטים, דייסה שלמה ובוץ.

החמאס ממשיך עם החפירות עשרים וארבע שעות ביממה. זה לא שלוש מנהרות - יש הרבה מנהרות. יש מנהרה אחת מיוחדת מאוד שהיא התקווה שלהם להצלחה, כדי לעשות בעיות קשות לעם ישראל, חס ושלום. יש עוד הרבה מנהרות, אבל המנהרה המיוחדת של חמאס, זה חיבור של כמה מנהרות והם רוצים לחטוף חיילים מבסיס צבאי, חס ושלום. החמאס והפלסטינים הם צאצאים של עמלק! הם לא רוצים שלום, הם רוצים לקחת ולזרוק את היהודים לים. כשייצא משיח בפרהסיה, יצווה על ים התיכון להעלות גל בגובה מאה מטר - שייקח את כל רצועת עזה למים.

ממשלת ישראל וחיילי צבא-הגנה-לישראל, במקום להתעסק איך להפיל את השלישי והרביעי - להתחיל לעשות ישיבות רציניות ולבדוק דחוף מה עושים עם המנהרות ברצועת עזה. להשקיע יותר בבדיקות לחיפוש מנהרות ושצה"ל יהיה יותר באֵזור. להשקיע מחשבה בגבול הצפון, בלי להתגרות בהם, כי חיזבאללה ונסראללה רוצים למשוך את ישראל למלחמה. שחרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה.

יהודים יקרים, בכל בתי הכנסת ובכל בית, לברך את חיילי צבא-הגנה-לישראל, השוטרים, משמר הגבול ואנשי הביטחון! הקדוש-ברוך-הוא אוהב את חיילי צבא-הגנה-לישראל!

רוסיה מדברת כלפי חוץ כאילו היא מתנערת מישראל, כדי למכור נשק ותחמושת. הכל רגיל וטוב, פוטין יודע כל מה שקורה בישראל, הוא בקשר רציף עם ארץ הקודש.

ארה"ב, טראמפ עושה הכל כדי לעזור ליהודים. נמאס לטראמפ מהפלסטינים השקרנים והרמאים, שאי אפשר לסמוך עליהם. הוא גילה את הרמאות והשקר של הרבה מדינות בעולם, שהלכו נגדו באו"ם. עכשיו הוא מפסיק להם את התקציבים ויפסיק לעשות איתם ברית אמיתית - בזמן אמת לא יסמוך עליהם. הם הצליחו להרגיז אותו ואת כל ארה"ב. טראמפ ימשיך לעבוד כדי להעביר את השגרירות לירושלים, והרבה מדינות ימשיכו להעביר את השגרירויות לירושלים.

יהיו סכסוכים בין כל מדינות ערב ובין הרבה מדינות אחרות. הם יפגעו זו בזו בדיבור בתקשורת וה'גוג ומגוג' וה'תוהו ובוהו' ימשיכו להתחזק.

האנטישמיות תמשיך להתחזק בעולם חזק. יהודים יקרים, הקדוש-ברוך-הוא קורא לכם לבוא ליישב ולגור בארץ הקודש. הקדוש-ברוך-הוא אומר לכם - בואו להשקיע את כספכם בנדל"ן בארץ הקודש. הנדל"ן בחו"ל - יבוא זמן וייקחו לכם את הבתים עם הכסף. בחו"ל אין דין ואין דיין. אל תנסו את הקדוש-ברוך-הוא, הוא חזק מכם.

כל הגנבים והחיים על גבם של אחרים, המשוחדים והמשחדים, אנשי הזימה והתועבה - כולם יתגלו במערומיהם. אמר הקדוש-ברוך-הוא "בזיעת אפך תאכל לחם" - זו הברכה להצלחה.

השריפות בארץ ישראל, מעל תשעים אחוז הן הצתה בכוונה תחילה.

אסונות הטבע בעולם יימשכו, רעידות אדמה, שיטפונות, סופות רוח חזקות, התפרצויות הרי געש ואש, אסונות בתחבורה באוויר, ביבשה ובים, הסכסוכים בין המדינות ובתוך עצמן יימשכו חזק.

הברכה נמצאת בכנרת. כל המים בכנרת הם מים מתוקים בזכות הברכה, בזכות מרים הנביאה, מרים שם - יש ברכה, כמו פך השמן שלא נגמר. מעיינות ממלאים את הכנרת, הקדוש-ברוך-הוא ממלא את הכנרת דרך ניסי-ניסים.

ארץ ישראל משווקת כמעט לכל מדינות העולם את צורכיהם. הכל יש בישראל. בגלל הקנאה וצרות-העין, יש שנאה מול היהודים בארץ ישראל. בורא עולם בירך אותם בארץ זבת חלב ודבש! יש הכל בישראל, מתכות, ירקות ופירות, מים ופרנסה, בונים עשרות אלפי בתים ללא הפסקה וזה לא ייפסק גם עוד שלושים שנה! יש מיליון יהודים בדרך לישראל!

גשם בארץ הקודש יירד בשפע - יהיה גשם בשפע!

עם ישראל מחכים שהרבנים יקבלו את האומץ והביטחון, ידברו ויעריכו את המציאות החדשה של חזיונות וחלומות, ייצאו עם זה בעוצמה ולא יפחדו ולא יירתעו מן האמת. הקדוש-ברוך-הוא מוריד את הטומאה והקליפות, הזימה, השוחד והרמאות, מנקה ומזכך את כל ארץ הקודש ואת עם ישראל שיהיה נקי, זך וטהור, ללא טינה ונקמה. יש בלאגן גדול והקדוש-ברוך-הוא רוצה שכל עם ישראל יהיו טהורים וקדושים. הקדוש-ברוך-הוא מכין את השטח לגילוי משיח בפרהסיה! אין זמן, הזמן קצר ואוזל, משיח צריך לצאת בפרהסיה! למרות שהרבה מכירים את מלך המשיח, הקדוש-ברוך-הוא נותן סימנים של גאולה ומשיח, בארץ ובעולם!

בהכרזתו של טראמפ על ירושלים עיר הבירה בשנת השבעים למדינה - מראה הקדוש-ברוך-הוא את כוח הטומאה וצרות העין נגד ישראל. צריך לסמוך על הקדוש-ברוך-הוא, כי אין מלבדו, מי לה' אליי!

הקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר על גבולות ישראל. אומנם יש הפרעות, צריך להיות ערניים בגבולות.

לקדוש-ברוך-הוא יש את הדרכים ואת הזמן שלו. הקדוש-ברוך-הוא אוהב לראות ולשמוע שכל יהודי מבקש משיח בפרהסיה. הקדוש-ברוך-הוא שומע את תפילותינו שאנחנו מבקשים שימליך את מלך המשיח בפרהסיה. הצדיקים בשמיים שקבורים בארץ ישראל, מתנערים מעפר וגם הצדיקים שחיים בארץ ישראל, כולם מבקשים משיח בפרהסיה. אלו שקבורים באדמת הקודש, רוצים משיח כדי שתהיה תחיית המתים, ואלו החיים בארץ הקודש - כשמשיח ייצא בפרהסיה - יחיו לעולמים. הקדוש-ברוך-הוא רוצה להמתיק את הדין, מנקה ומזכך את כל היהודים בארץ ישראל, לכבוד בואו בפרהסיה של מלך המשיח בן דוד!

No comments:

PURIM – A VERY HOLY DAY — WE SERVE HASHEM

RABBI DAVID YOSEF: Charedim Should Refrain from Public Purim Celebrations  to Avoid Chillul Hashem https://vinnews.com/2024/03/17/rabbi-davi...