Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

17 January 2017

New From Meir Ettinger

מקול עלה נידף  ט"ו טבת התשע"ז   13.01.2017 08:09

מול משוגעים כאלו – אי אפשר לברוח, אלו לא משאיות דוהרות שאפשר פשוט לא להיקלע לדרכם.
הם אנשים מסוכנים באמת
אין ספק התמונות של החיילים בורחים מזירת הפיגוע, דיברו בעד עצמם. הסרטון שבו נראים חיילים וקצינים נסים על נפשם (בלי לשכוח לקחת את התיקים...) הוריד אסימון גם לרבים שסירבו לפקוח את העיניים על המתרחש בצה"ל.

לקרוא לזה אפקט אזריה זה באמת קצת מוגזם, משפט אזריה הוא רק הסימפטום - נקודת הקצה של מדיניות של שנים ש"צבא העם, שהפך לפצל"ם (פעולות צבאיות לא מלחמתיות). כי בעידן השלום מי צריך צבא? הצבא נועד בעיקר להילחם ב"כנופיות" משתי הצדדים, המאיימים על השקט השברירי שעלול להישבר מכל עלה נידף.

אם פעם צה"ל חרט על דגלו את החתירה למגע, כיום הערך המכונן הוא החרדה ממגע. חרדה מכל נגיעה בסוגייא שברירית, מכל שאלה אמיתית ונוקבת על משמעות החיים שלנו כאן.

לא לחינם מיהרו בצה"ל להציע למשפחת אזריה, הטבות בתמורה שישתקו. גם הם הבינו – בדיוק כמונו, שהניסוי בבני אדם שהם עושים על חשבוננו עלול להיכשל, והעם הזה יקום על אלו שמנסים להפוך אותו לגולם.

מישהו כתב לאחרונה שמאז מלחמת יום הכיפורים, צה"ל ניצח רק בשתי מלחמות – בהתנתקות, ובמלחמה מול אלאור...

בעידן הפצל"ם האיום האמיתי, הוא בעלי החזון, אלו שרוצים להכניס לחיינו מלבד הנאות החיים ושקט נפשי, גם עולם של מסירות נפש, וצעידה אל עבר היעד, אלו שלא נרתעים להילחם ולעמוד על נפשם.

מול משוגעים כאלו – אי אפשר לברוח, אלו לא משאיות דוהרות שאפשר פשוט לא להיקלע לדרכם. הם אנשים מסוכנים באמת.

מה הפלא שמפקדי צה"ל שהנחילו לחיילים הגיבורים את רוח התבוסתנות והבריחה, כל כך מפחדים מילד בן 16 שבדיוק באותו יום של הפיגוע שבר את שיא האבסורדיות באיסור יצירת קשר עם 170 איש.

איך שהוא למרות כל ה"אמצעים המיוחדים", למרות הכוח הבלתי מוגבל, למרות מסע הסזון נגד ה"כנופיות" של אלאור – החזון עדיין חי, נושם וצומח, וזה מעצבן אותם, הם מפחדים...

ב.

לא קראתי את פסק הדין של בית הדין העלוב בעניין אלאור אזריה, וגם אינני בקי בפרטי המקרה, ובכל זאת תחושת הלב שלי ממה שכן ראיתי ושמעתי היא שהשופטים לא שיקרו, אלאור באמת הרג את המחבל הנתעב, ככל הנראה המחבל כן התפגר מהירי של אלאור, וכן, הסיבה המרכזית של הירי של אלאור ככל הנראה, לא הייתה רק החשש ממטען, אלא גם תובנה בסיסית שמחבל כזה מגיע לו למות, מניע נקמה קראה לזה השופטת.

בהשערה זהירה אני סבור גם שרובם של אותם 80% שהביעו תמיכה באלאור, ודרשו את זיכויו ושחרורו (אם לא לתת לו צל"ש...), גם הם חושבים כמו השופטת שהסיבה שאלאור ירה במחבל לא הייתה החשש ממטען. התמיכה הציבורית באלאור מלמדת שעם ישראל – כמו אלאור מבינים שאין שום סיבה שמחבל יצא חי אחרי שניסה לפגוע ביהודים. ככל הנראה רוב הציבור בישראל סבור שנקמה על פגיעה בכבוד עם ישראל היא דבר הגיוני ומוסרי. ובכל זאת כאן זו מדינת חוק, ובמדינת חוק אסור להגיד את מה שחושבים.

זו הסיבה שבגללה שמענו את הסיפורים על חשש ממטען או על לחץ נפשי, על זירה מבולבלת, על משפט מזוהם ועל שר ביטחון מתלהם, סיפורים שמבטאים את התסכול של העם מהמדיניות המתרפסת כלפי האויב,

פרשת אלאור אזריה הביאה לשיא חדש את הקיטוב שבין העם – היהודים הפשוטים, השורשיים מאמינים בני מאמינים לאליטה המשפטית-תקשורתית-צבאית המהונדסת והמתוכנתת במגרסת הזהויות של תרבות ההשתווינות. סביר להניח שגם בפרשה זו לא תגיע ההתקוממות העממית של דור שלם שחונך על ברכי הטלוויזיה, ואולף בטירונות לפעול על פי ערכי מרים נאור ואסא כשר, אך ללא ספק מדובר בקפיצת דרך משמעותית לקראת היום שבו הגולם יקום על יוצרו, והמהפכה תצא אל הדרך.

המשפט הזה הוא לא משפט של אלאור, הוא משפט ציבורי שנועד כדי לחנך את כולנו, את כל רוב העם "הסתום והנבער", שחושב אחרת מה"נאורים, והערכיים".

זה משפט פומבי נגד החירות שלנו – החירות לחשוב כמו יהודים, לדאוג ליהודים ולהיות נאמנים לערכים של העם היהודי. במערכה הזו אנחנו חייבים לנצח. אחרת נהיה עבדים, עבדים לאלו שבורחים, בורחים ופוגעים בכל מי שנקלע בדרכם במסע הבריחה.

ג. לרצות לנצח – לחתור למגע.

את המאבק על החירות מול רוח התבוסתנות והפחד ניתן להכריע מאד בקלות, פשוט צריך לרצות לנצח. מי שירצה לנצח הוא זה שינצח.

לפני יותר משנה הכריזו בכירי מערכת הביטחון מלחמת חורמה על נוער הגבעות, הציפייה שלהם הייתה לחסל לחלוטין כל מגדל גוזמבות, אבל למרות הכל, למרות מה שעברנו, המספר הולך ומתעצם (170... כן ירבו) , העם הזה רוצה לנצח!

כדי להכריע עלינו להבין שזוהי בדיוק הנקודה, הפחד והמנוסה של השלטון המבולבל הם גם היכולת של עם ישראל להיוושע מהגלות הזאת, אם נפנים עד כמה באמת בכוחנו לאתגר את מבצרי הפחד וחומות התבוסתנות.

והעיקר – העלות על נס את זה שאנחנו רוצים לנצח, שאנחנו מאמינים שאפשר. אפשר לנצח את האוייב, אפשר לגאול את בת המלך, אפשר מדינה יהודית באמת.

New from HakolHaYehudi

Partial Google Translation (I selected only parts that had some understanding:

No doubt the images of soldiers running away from the scene, spoke for themselves. The video which appear to soldiers and officers run for their lives (not to forget to take your bags ...) lowered token also many who refused to open their eyes to what is happening in the IDF.

Azeri (Azariya) call it an effect it really a bit much, Azeri sentence is just the symptom - the end point of the policy of the People's Army years, became Lftzl"m (not combat military operations). That the era of peace who need an army? The army is designed primarily to fight Gangs "the two sides, threatening the fragile calm that might break any leaf.

Someone recently wrote that since the Yom Kippur War, the IDF conducted only in two wars - the disengagement and the war against El ...

Somehow, despite all the special means, "despite unlimited power, despite the Season campaign against gangs" of El - vision still lives, breathes and grows, it annoys them, they are afraid ...

Cautious hypothesis I think even most of those 80% who expressed support Balaur, and demanded the acquittal and release (if you do not give him a medal ...), as well as the judge thought that the reason Balaur shot was not the fear of a terrorist explosive device. El shows public support that Israel - like El realize that there is no reason that a terrorist left alive after he tried to attack Jews. apparently the majority of the Israeli public believes that revenge the insult with Israel is something logical and moral. and yet here is a state of law, and a state of law must not tell what people think.

This sentence is not a sentence of Alor, a public trial is designed to educate the rest of us, the majority of the people "obscure and ignorant", thinks differently Mh"naorim, and values. “

This is a public trial against our freedom - freedom to think like Jews, Jews worry and be true to the values ​​of the Jewish people. This battle we must win. Otherwise we will be slaves, slaves to those who flee, flee, and hurt those they had escape journey.

More than a year ago, senior defense officials have declared all-out war on the hilltop youth, their expectation was totally eliminate all Gozmbot tower, but despite everything, despite what we've been through, the number becomes more powerful (170 ... more the better), this nation wants to win!

To decide we need to understand that this is precisely the point, and experienced fear of government are also confused with the ability of Israel to be saved discover it, if we internalize how we can really challenge my castle walls of fear and defeatism.

And best of all - the cost for a miracle that we want to win, we believe it is possible. Can not beat the enemy, it is possible to save the princess, one can truly Jewish state.


2 comments:

Anonymous said...

It has already been in the open for a while. The nations of the world are claiming they don't need the military, thus emasculating the armies, etc. This is because of their goal of making a world military, just as they would a world religion, economy, society. The soIsrael is also part of this. Just connecting the dots, anyone can see this. It's more important for them to control their citizens then undoing their enemies. It is extremely unnerving but as G-D fearing Jews, we know these are signs of the imminent geulah.

Neshama said...

Thanks, I hadn't thought of the demasculating of the IDF as being part of a process.

Reb Ginsbourg – Tsav: The challenge of a depleted pocket

  The word "tsav" is found only concerning the Korban Tamid. Why? Rav Baruch Halevi Epstein  notes that our Parasha opens with the...