Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

10 April 2018

Parshat Tazria-Metzorah Message of Nir ben Artzi HEBREW


בס"ד
מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת תזריע-מצורע תשע"ח
נמסר ביום ראשון, כ"ג בניסן תשע"ח8.4.18 

בורא עולם ברא את העולם הזה וברא את כדור הארץ ואת כל מה שבתוכו, את האדמה, את הים וכל מה שנמצא על פני כדור הארץ, בני אדם, חיות, בהמות ועצים, הכל מכוון. כשעבדו בעולם בני אדם עם בהמות, לא היה צורך בנפט, גז ולא בשום חומר דליק אחר. כשהחליט בורא עולם שהעולם יעבור מעבודת בהמות וחיות לכיוון מכונות, מכוניות, מטוסים, רכבות ואוניות, עזר גם שיגלו את הגז ונפט, ושיהיה בנזין וסולר להפעלתם - רק להראות את השגחתו של בורא עולם. כל דור והדור שלו, כל דור והתקופה שלו, כל דור והמודרניות שלו. פעם לא היו מזגנים, המציאו מזגנים בדיוק בזמן שיש חום קשה בעולם. כל הטכנולוגיה המתקדמת, הטלפונים הניידים והמחשבים שייכים לדור הזה. צריך להבין שהכל מתחיל מהקדוש-ברוך-הוא ומסתיים בקדוש-ברוך-הוא, הוא המחליט והקובע מה יהיה על כדור הארץ. בכוחו של בורא עולם להפוך מדינות בשנייה אחת, כאילו לא היו אף פעם על פני כדור הארץ, כאילו לא הייתה מדינה, להפוך אותה לאפר. היהודים בעולם צריכים להבין שיש השגחה של הקדוש-ברוך-הוא.

הקדוש-ברוך-הוא אוהב מאוד את אדמת הקודש וכל מי שרוצה לקחת חלקים מאדמת הקודש או לפגוע באדמת הקודש – פוגע בקדוש-ברוך-הוא ישירות.

הקדוש-ברוך-הוא בחר את היהודים שיהיו בארץ הקודש ארץ ישראל, כדי להאיר את כל העולם בלימוד תורה ותפילות, בטכנולוגיה ומדע וכל מי שמפריע לארץ ישראל - ייהרס כליל, גם שורשו ייהרס. באיטליה יש איטלקים, ביוון יש יוונים, במצרַיִם יש מצרִים, בארץ ישראל יש יהודים.

חג הפסח עבר טוב מאוד בשמחה וחירות, חופש וגאולה, ערנות ושלום. בזכות ארץ ישראל הקדושה והאחדות של עם ישראל, עבר חג פסח מבורך. עברו אלפי שנים ובכל שנה - פסח זו גאולה וחירות, עד הדור הזה, בו מחכים להתגלות מלך המשיח בפרהסיה. כל מי שעיניו בראשו ויש לו ראש על כתפיו, יודע שיש משהו מיוחד בארץ ישראל, רואה את הנהגתו של בורא עולם שמנהיג את ארץ ישראל, ויחד עם ה'גוג ומגוג' וה'תוהו ובוהו' בעולם כולו - ישראל מוגנת ושמורה, למרות הבעיות בגבולות. הרוע והשנאה - לא אצל היהודים. בגויים יש אנטישמיות ושנאה ליהודים. אם הגויים היו יודעים שבזכות היהודים הם חיים, לא היו נלחמים בארץ ישראל הקדושה.

הגויים בחו"ל עושים את עבודתם, הם מגרשים את היהודים מאירופה, מארה"ב ומכל העולם על ידי אנטישמיות, כדי שיבואו לגור בארץ ישראל הקדושה, ליישב את הנגב והגליל המערבי, רמת הגולן, יהודה, שומרון ובנימין, את הערבה ובקעת הירדן.

היהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל, חיים באיום קבוע, חיים בתרדמת, הם עובדים ונושמים וחושבים שהכל ורוד. רודפים אותם ורוצים לפגוע בהם. יש קנאה וצרות עין, כי היהודים מֵאַיִן - עושים הצלחות גדולות.

אצלנו, בארץ ישראל הקדושה הכל פורח ויפרח, יבנו מיליוני בתים ויעלו רוב היהודים מחו"ל לארץ ישראל הקדושה, מי שיספיק. כבישים, נדל"ן, חקלאות - הכל מבורך בארץ ישראל הקדושה.

את כל המסתננים צריך להוציא מארץ ישראל בצורה חוקית, אסור להם להישאר בארץ ישראל.

המוסלמים לא הצליחו להרוס את עם ישראל עם נשק ותחמושת, אז הם משתמשים במסתננים, בסמים ובאלכוהול, בהימורים ובפיתוי בנות ישראל בניסיון להרוס את הרחם היהודית, שלא ייצאו ממנה יהודים ושלא תהיה, חס ושלום, התפתחות של עם ישראל.

בורא עולם אומר ליהודים בישראל, לא להתרגש מהאיחוד האירופי ומכל מיני אגודות למיניהן שמשלמים מאות מיליונים כדי להרוס את ארץ ישראל, הם נלחמים נגד הקדוש-ברוך-הוא ואף אחד לא ניצח את הקדוש-ברוך-הוא!

ירושלים שייכת לעם היהודי, היא עיר הבירה של העם היהודי. כמו שפריז שייכת לצרפת, לונדון לאנגליה, ירושלים - שייכת לעם היהודי!

במצרים אחד אוכל את השני. כל מי שמפריע לסיסי - נעלם. סיסי נלחם בדאע"ש במדבר סיני ומצליח בינתיים. הוא לא נותן להם להתקרב למצרים, כדי שלא יפגעו לו בסכר אסואן וכדי שלא יפגעו לו בשלטונו. יש רעב כבד במצרים. המוסלמים הקיצוניים והחמאס מחפשים כל דרך להפיל את השלטון של סיסי.

ירדן, מיליוני בני אדם אוכלים זה את זה, מיליוני פליטים. לא יהיה שם שלום.

סוריה, נהרגים כל יום המון אנשים וכל העולם שותק ושותק. כל המדינות מתאמנות שם בטילים ובנשק חדיש.

לבנון כרגיל אוהבת שלום, רוצה ליהנות מהעולם.

חיזבאללה ונסראללה אין לו תחמושת חדשה ולא נשק חדיש. בינתיים משותק, רק נובח.

תודה לקדוש-ברוך-הוא שעוזר לצה"ל ומפוצצים בדרך כל סוג של תחמושת שמתקרב מאיראן.

איראן, מזהיר הקדוש-ברוך-הוא: אם לא תפסיק להפריע לארץ ישראל - תקבל רעידות אדמה קשות שלא חלמה מאז בריאת העולם. נתן לה הקדוש-ברוך-הוא אזהרות, ואם לא תעמוד באזהרות שנתן הקדוש-ברוך-הוא - תימחק. עשרות מיליוני איראנים רוצים לעשות מהפיכה ולהחליף את השלטון האיראני שרוצה להרוס ולהמית את כל האיראנים.

עיראק אין לה תקנה.

תורכיה, מחכה לה מהפיכה גדולה. ארדואן הורג והורג - עד שיגיעו אליו.

רצועת עזה והחמאס משתוללים. הם מקבלים הרבה כסף, מאות מיליוני דולרים ולוקחים לקופה הפרטית שלהם. הם לא נותנים לאזרחים הפלסטינים כלום, נותנים להם רק כשהם חופרים מנהרות או שהם באים להפגין מול גבולות ישראל. כל הפרנסה ברצועת עזה מגיעה מהחפירות, ההפגנות מול גבולות ישראל והבערת צמיגים, מזה הם חיים. מקבלים כסף רק למחייה. מפתים אותם ומרביצים להם כדי שיבואו לעשות את רצון החמאס ואבו מאזן.

חמאס ואבו מאזן לא רוצים שלום. עושים הכל כדי לקבל כסף ועוד כסף ולהראות שהם מופיעים בעולם.

לארה"ב אין שום תוכנית לשלום עם הפלסטינים, היא עסוקה עם מקסיקו, סין, קוריאה ורוסיה.
פוטין עושה מה שעושה טראמפ, וטראמפ עושה מה שעושה פוטין.

כל אנשי השוחד, הגניבה והרמאות, אלו החיים על גבם של אחרים ואנשי הזימה, מהגדול ביותר עד הקטן ביותר, מהדתי ביותר עד הלא דתי - כולם יתגלו במערומיהם. יעשו תשובה שלמה ואמיתית - יתחשב בהם בורא עולם, יבוא לקראתם ויעזור להם בטוב.

אימהות, הורים - לשמור על ילדיכם מהימורים, סמים, שתייה חריפה והתבוללות בגויים.

אסונות טבע, אש, התפרצויות הרי געש, רוחות וסופות, שיטפונות ורעידות אדמה - יימשכו כרגיל. סכסוכים בתוך ובין מדינות - יימשכו כרגיל. מדינה שתהיה בעד ארץ ישראל הקדושה, תעזור ותתמוך בה - יהיה לה שקט ושלווה, שלום ופרנסה לכולם. למי שילך נגד ארץ ישראל הקדושה, יהיו סיבוכים ותסבוכות עד אין-סוף. עכשיו תבחרו מה אתם רוצים לעשות, אף אחד לא ניצח את הקדוש-ברוך-הוא.

משיח דואג ושומר, מתפלל ומבטל גזירות מעל עם ישראל. כל מה שעושה משיח - זה דרך הקדוש-ברוך-הוא. למה יש משיח? למה צריך משיח? כדי להפוך את העולם הזה מטמא לטהור, מרע לטוב, משנאה לאהבה, מגאווה לענווה. כולם בעולם הזה יהיו שווים, אין עשיר ועני, אין חולי ואין מוות ליהודים.

היהודים עַם קשה-עורף, רוצים שהקדוש-ברוך-הוא ידבר איתם וישמעו אותו, אז הקדוש-ברוך-הוא נותן להם לראות משיח. כשיראו משיח בוודאות ויאמינו בו שהוא שליחו של הקדוש-ברוך-הוא, יהיה להם שקט ושלווה, יכירו את הקדוש-ברוך-הוא ואת עבדו משיחו, נהיה עם הסגולה הטוב ביותר בעולם ותהיה בניית בית המקדש.

יהודים, לא להתייאש. תאריך לגילוי משיח, אך ורק לקדוש-ברוך-הוא. אנחנו מתפללים, גוזרים בכל רגע ורגע וההחלטה הסופית - אצל הקדוש-ברוך-הוא. להפוך את העולם הזה מרע לטוב, משנאה לאהבה, לבריאות לחיי-נצח ושלום זה לא פשוט כל כך. לא פשוט להוציא משיח לאור כשכל העם עוד לא מוכן. הקדוש-ברוך-הוא מכין את כל עם ישראל, את כל היהודים שיהיו מוכנים לקבלת פני משיח.

כשהקדוש-ברוך-הוא יראה שהרגע נכון - יכול לקרות בכל שניה - שעם ישראל משתוקקים וזקוקים, שהתעייפו מן העולם היבש הזה, מהרוע, השנאה והתחרות, החרדה והפחד, ויזעקו למשיח - אז העם מוכן לקבלת פני משיח.

רואים את הניסים והנפלאות שעושה הקדוש-ברוך-הוא לעם ישראל. הקדוש-ברוך-הוא חגג את הפסח בארץ הקודש עם היהודים בארץ הקודש.

עבר פסח מבורך בכל. כל הניסיונות להפריע לעם היהודי ולקדוש-ברוך-הוא בפסח - לא צלחו. עם ישראל חגג והקדוש-ברוך-הוא חגג עם היהודים בארץ ישראל!

No comments: