Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

16 April 2018

Achrei Mot / Kedoshim Message of Nir ben Artzi HEBREW

בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפר' אחרי מות - קדושים תשע"ח,
נמסר ביום ראשון, ל' בניסן תשע"ח 15.4.18 | 8:30

     הקדוש-ברוך-הוא, אבא רחמן, אבא טוב, טוב ומטיב, עושה רק טוב ומאריך-אף עד גבול מסוים. למה מאריך-אף? כי רוצה שיחזרו בתשובה ויודע שיצר הרע מפריע להם. אם אדם עושה מעשים לא טובים וחטאים ולא קורה לו כלום, הוא חושב שהקדוש-ברוך-הוא שכח אותו ושאין חס ושלום הקדוש-ברוך-הוא. אבל הקדוש-ברוך-הוא לא שכח אותו, אלא מחכה לו שיפסיק את החטאים ואת הדברים העקומים ויבחר וידבק בדרך הטובה של קיום מצוות וקיום עשרת הדיברות. דעו לכם, הקדוש-ברוך-הוא לא מעניש. האדם בעצמו גורם לעצמו להיענש. כל העולם הזה, כל כדור הארץ וכל מה שיש בו - מקבלים מידה כנגד מידה. יום יומיים, שנה שנתיים - מה שעושים מקבלים בחזרה. תעשה רע - תקבל רע, תעשה טוב - תקבל טוב. להפסיק להאשים את הקדוש-ברוך-הוא, להפסיק את הטרוניות כלפי מעלה. אבא שבשמיים לעולם לא טעה ולעולם לא יטעה.

הקדוש-ברוך-הוא החריב את בית המקדש הראשון והשני והיגלה את עם ישראל לגלות. בשנת תש"ח (1948) הקים הקדוש-ברוך-הוא את ארץ הקודש. נגמרה הגלות! אנחנו נמצאים בשנת השִבעים למדינת ישראל הקדושה ובורא עולם לא הולך אחורה, לא הלך אחורה ולא ילך אחורה.

כל מי שירצה וינסה לפגוע בארץ ישראל הקדושה וביהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה - יפגע מפי עליון. כל מי שרוצה להפריע לארץ ישראל הקדושה ולקחת חלקים מאדמת ארץ ישראל הקדושה, כל השותפים לַדבר יפגעו מפי עליון.

כל העולם כולו, חוץ מארץ ישראל, כמרקחה. לא יודעים מה יילד יום. כשרואים מה קורה בסוריה, עם ארה"ב, רוסיה, אירופה וסין, פוחד כל העולם מתגובותיהן. כולם חושבים שסוף העולם הגיע, בשכל ובהיגיון - כן.

אבל הקדוש-ברוך-הוא אומר ליהודים בארץ ישראל, 'סוף הקֵץ של הרע הגיע, והתחלת הטוב מתחילה בשנת השִבעים למדינת ישראל הקדושה, מעל הטבע - לגאולה ומשיח'. שנת השִבעים למדינת ישראל, זה לא סתם. השביעיות אצל הקדוש-ברוך-הוא יש להן יעדים וחשבונות גדולים. לשביעיות יש את תוכנית העולם.

ארה"ב ורוסיה אוהבות מאוד את ארץ ישראל. ארה"ב ורוסיה לא רוצות מלחמת עולם שלישית, לא רוצות אטום, לא רוצות בחורבן העולם ולא ממהרות למלחמה.

טראמפ איש חכם, מנוּוט מלמעלה משמיים, בורא עולם שולח מלאך לדבר מגרונו. כל הוויכוחים הם מלחמה על כבוד. שהכבוד יישאר אצל כל אחד בבית, וימצאו פתרונות איך לפרק את המפעלים הכימיים בסוריה.

סוריה, עד הרגע הזה הקדוש-ברוך-הוא לא מחל לסוריה, על שבמלחמת יום כיפור בָּזוּ ולעגו לחיילי צה"ל, זלזלו, הרגו ופגעו בהם בברית הקודש וכמו העמלקים עשו זוועות לחיילי צה"ל, פי מאה ממה שעושים דאע"ש. הקדוש-ברוך-הוא שרואה הכל – לא שוכח כלום. נגעו בילדיו - מתנקם בהם ואף אחד לא יכול להתערב. מורדים נגד סוריה, סוריה נגד מורדים, חיזבאללה נגד מורדים, כורדים נגד סוריה ומורדים, אירופה נגד סוריה ומורדים. ארה"ב נגד סוריה ומורדים ורוסיה הפציצה המון בתוך סוריה. אנשים לא מבינים. צריך להבין שיש כאן משהו - יד ה' בדבר! מביאים את כל העמים להילחם בסוריה? מה, לא יד ה' בדבר?!

מצרים, סיסי שומר על עצמו מאוד. נזהר מהאנשים סביבו. מגן שלא תיפול מצרים בידי הקיצוניים. הקיצוניים, החמאס ואחרים בונים מחתרות כדי לפגוע בסיסי ולהפיל את המשטר. סיסי - בחר אותו הקדוש-ברוך-הוא, הוא חכם, רחמן וטוב לב, אוהב את עמו ורוצה להפוך אותו לעם מודרני. ישראל עוזרת לו מאוד לשמור על עצמו. סיסי, כל אדם, כבדהו וחשדהו.

ירדן יש לה עצם בגרון. אין להם מה לחכות לטראמפ. מלך ירדן לא יכול לעשות כלום. ישראל עוזרת לו בכל.
במזרח ירושלים, הגדה המערבית, ג'נין וחברון, שכם והגבולות - מסוכן מאוד בשבוע הזה. לא להגיד: 'שקט, הכל טוב'. הם מחפשים את השקט והשגרה ואז, חס ושלום רוצים לפגוע.

תורכיה, ארדואן מעלים ומחסל את כל אלה שנגדו ומראה לכולם בעולם שהוא איש של שלום, רודף שלום ומרחם על בני אדם. הצגה אחת שלמה. הוא עוזר לבלאגן להיות בלאגן רציני. הרבה תורכים מחפשים אותו להוריד אותו מהשלטון.

נסראללה וחיזבאללה מחכים לאיראן. הם שותים 'לחיים' ושמחים שנשיא איראן פותח פה ומאיים על ישראל. בסוף, הוא יקבל התקף לב מול התקשורת בטלוויזיה.

איראן תקבל את 'המנה' שלה דרך חיל-האוויר אם הם ירצו לשלוח טיל או משהו אחר נגד ישראל. האיומים של נשיא איראן זו גאווה, כדי שיפרסמו אותו בתקשורת. אם ירצה להתקיף את ישראל, הקדוש-ברוך-הוא ישתק אותו למאה השנים הבאות. תשעים וחמישה אחוז מאזרחי איראן אוהבים את ארץ ישראל מאוד.

אבו מאזן והחמאס גוזלים את כל הכסף, מאות מיליונים, מתחלקים עם משפחותיהם ולכל רצועת עזה ולפלסטינים בקושי יש לחם לאכול. אחר-כך מאשימים את ישראל. שקרנים, נוכלים, גנבים.

חמאס חופרים מנהרות במרץ. שולחים אזרחים להפריע בגבול כדי לבלבל את הצבא ולמשוך את תשומת הלב ורוצים חס ושלום, להפתיע במנהרות. ברוך ה' יש מכשירים חדשים שמגלים מה קורה.

רוב אירופה נהרסת, מתפרקת והופכת לאפר. המוסלמים והמסתננים אוכלים אותה ושולטים בה.

בצרפת מעל שמונים אחוז מוסלמים.
בורא עולם מבקש בכל לשון של בקשה: 'יהודים בחו"ל, לעלות דחוף לארץ ישראל לפני שתאחרו את הרכבת

האנטישמיות גדלה בכל יום, הם מקבלים ביטחון והיהודים מקבלים פחד וחרדות. עוד מעט, האנטישמיים, דאע"ש והמוסלמים לא יבדילו בין איש ואשה, ילד וילדה, זקן וזקנה יהודים - ירצו לפגוע בכל היהודים.

גבולות ישראל מוגנים בענן אש. גוג ומגוג ותוהו ובוהו - מחוץ לגבולות ארץ ישראל. בישראל הכל טוב. יהודים בישראל – לא לעזוב את ארץ הקודש!

אסונות איתני הטבע – מחוץ לארץ ישראל. בישראל לא יהיו אסונות טבע. מה שקורה בישראל בתאונות הדרכים, שנהרגים המון אנשים בשנה, זה לא מהקדוש-ברוך-הוא. כתוב בתורה: "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם", תהיו ערניים ותבדקו איך אתם נוסעים. הבחירה בידי האדם, "ובחרת בחיים".

אוהב הקדוש-ברוך-הוא שיהודי עושה מצוות מתוך שמחה, מכל הלב ומרצון טוב ולא בגלל לחץ של הקדוש-ברוך-הוא.
יימשכו אסונות הטבע, אש וחום, רוח וסערות, רעידות אדמה, 

שיטפונות וגשמים. יתפרק עוד חלק של קרח.
הורים יהודים, לשמור על ילדיכם מסמים, שתייה חריפה, התבוללות והימורים.

יום העצמאות יהיה יום של עוצמה, שמחה וקדושה. לא היה ולא יהיה דבר כזה מתש"ח (1948), תהיה כזו שמחה בארץ ישראל בשנת השִבעים למדינת ישראל הקדושה! הקדוש-ברוך-הוא ישמח עִם עַם ישראל! שִבעים שנה למדינת ישראל הקדושה זה מעל הטבע. משיח - מהר מאוד תיפתח הדרך. חלק מהרבנים ממשיכים להצהיר על מלך המשיח ויקומו עוד הרבה רבנים להצהיר על מלך המשיח, במי בחר הקדוש-ברוך-הוא.

אחרי הפסח שעבר, הבבא סאלי, רבי ישראל אבוחצירא זצוק"ל - משיח בן יוסף שנמצא בשמיים, ויתר על כבודו ונתן את המושכות, את ההמלכה למשיח בן דוד שנמצא בארץ הקודש!

No comments:

Two Presentations by Eliezer Katzoff

Bomb Shelters in Israel     As has been all over the news, last week Israel was directly attacked by Iran with a barrage of drones and missi...