Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

12 March 2018

Parshat Vayikra – Message of Nir ben Artzi 11.3.18 HEBREW

בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת ויקרא תשע"ח
נמסר ביום ראשון, כ"ד באדר תשע"ח 11.3.18 | 8:30

אבא שבשמיים, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, בתקופה הקשה הזאת שעובר כדור הארץ ובני אדם על פני כדור הארץ, מטרתו לזעזע, לְנַעֵר ולעורר את העולם כולו בכדי שיבינו וידעו שהעולם הולך להשתנות, לְעולם של אהבה, שלום ואחדות, אהבת-חינם, חסד ואמת, שלום לָעולם וחיי-נצח ליהודים שגרים בארץ ישראל, כדי שידעו כולם מה כוחו של בורא עולם ומה כוחה של ארץ ישראל.

כל העולם בסכסוכים ומבולבל ואין תקנה. יודעים שיש משהו מיוחד בארץ ישראל, שבא להציל את העולם. בורא עולם פועל ועובד דרך ארץ ישראל. כל העולם ברעדה וחרדה, בים, ביבשה ובאוויר. העולם נמצא בתוהו ובוהו וכולם רואים את הניסים והנפלאות שבורא עולם עושה בארץ ישראל הקדושה.

צפון קוריאה וארה"ב ירדו מהעץ הגבוה ויצטרכו להיפגש. הקדוש-ברוך-הוא אמר 'לא יהיה מבול', פירוש - שלא יחריב את העולם. פעם זה היה אש וגופרית, היום זה אטום.

ברוב מדינות העולם רוצים להעביר את השגרירות לירושלים. חיכו שארה"ב תעביר והם ירוצו אחד אחרי השני להעביר את השגרירות לירושלים, כדי לקבל קדושה וכוחות מירושלים עיר הבירה של ישראל, מהמקום הקדוש ביותר בעולם, כדי שיהיה להם צינור של ברכה מירושלים למדינותיהם. כל העולם יכרע ברך לקדוש-ברוך-הוא, לארץ ישראל ולמשיח עבדו של הקדוש-ברוך-הוא!

ארץ ישראל הקדושה, לעומת העולם, היא המקום הכי טוב בעולם. לא יהיו רעידות אדמה, לא שיטפונות, לא התפרצויות הרי געש ולא רוחות קשות, הכל טוב בישראל. הכלכלה טובה, מזג האויר טוב, יהודים טובים ובכל זאת, ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. הקדוש-ברוך-הוא אומר לכל היהודים בעם ישראל, 'תנו לי לעשות את העבודה בשקט, לנקות את כל עם ישראל ואת כל העולם’.

ממשלת ישראל, חברי הכנסת והשרים, להפסיק דחוף לדבר לשון הרע, זו שנאת-חינם, זה מנהג הגויים. הגויים צוחקים מכם ואומרים בליבם: היהודים האלה הכי חכמים בעולם, הכי נבונים בעולם, הטכנולוגיה הכי טובה, המדענים הכי טובים, הצבא הכי טוב בעולם ומתנהגים כמו הגויים, בלשון הרע ושנאת-חינם - לחזור בתשובה דחוף.

למרות הכל, הקדוש-ברוך-הוא מודיע לכולם שעושה ניקיון וזיכוך. אין מלך בשר ודם רגיל בישראל, אין ראש עיר, אין ראש ממשלה ואין כלום. כולם מחכים לקבלת פני משיח בפרהסיה. הקדוש-ברוך-הוא רואה כל פרט ופרט - לבחור בדרך הטובה והישרה.

גבולות ישראל מוגנים ושמורים, צה"ל שומר ודרוך, הקדוש-ברוך-הוא מגן על גבולות ישראל משמיים, וצה"ל יעשה השתדלות.

סוריה נמחקת. זו מלכודת מוות לכל המדינות שבאות להילחם שם, חוץ מארץ ישראל הקדושה והטהורה. יש בסוריה אכזריות, יש חמולות קשות, הורגים זה את זה, אין אמונה באף אחד, אין אמונה בין אחים, כל היום רק הורגים.

ארה"ב ורוסיה מתאמנות בסוריה. פוטין רוצה לשלוט בעולם ומראה לעולם שהוא שולט. כל פעולה שפוטין עושה בסוריה הוא מתאם עם מדינת ישראל וצה"ל. פוטין אוהב את היהודים שגרים בישראל, אוהב אנשים חכמים ונבונים, בעלי בטחון ואומץ.

עיראק מתה, נהרסת ונמחקת, אין חיים.

תורכיה נכנסה לבוץ ולבועה. ארדואן רוצה להיפטר מדאע"ש ודאע"ש לא מוותר לו. ארדואן פוחד שיום אחד דאע"ש יהרוג אותו.

באיראן, כל אזרח שמדבר נגד השלטון - נעלם. אל דאגה, תהיה להם מהפכה לאט לאט. עצה טובה לאזרחי איראן: צריך להתאסף, לאסוף עוד מיליוני אנשים ולצאת בהמונים בכל איראן. כך ינצחו בגדול ויפילו את השלטון שרוצה להביא חורבן על איראן.

מצרים, סיסי עושה ניקיון במדבר סיני. כוחות גדולים מנקים בסיני את דאע"ש, חמאס והקיצוניים למיניהם, כדי שלא יבואו ממדבר סיני למקום מושבו של סיסי. סיסי חכם, שימשיך עם היהודים.

החמאס ממשיך לחפור מנהרות, לא מוותר. לא אכפת לו מאזרחי עזה, גונב מהם את כל הכסף וממית אותם ברעב. מי שעִם החמאס נהנה מן ההפקר, מי שלא עם החמאס אוכל חול.

אבו מאזן הולך לעזוב את העולם, נלחמים על מקומו.

במזרח ירושלים צריך להיזהר. מטרתם של חלק מהערבים בעלי תעודת זהות ישראלית כחולה, לפגוע ולהרוג.

לבנון רוצה שלום עִם ישראל. הם שונאים את נסראללה וחיזבאללה.

חיזבאללה ונסראללה במבוי סתום, לא יודעים מה לעשות, לא מצליחים לקבל נשק ותחמושת מאיראן.

ירדן חברה טובה של ישראל, בינתיים בשקט, ממתינה למדינה פלסטינית. חיה באשליות - לא תהיה מדינה פלסטינית, כי הפלסטינים רוצים מלחמה ולא שלום.

המסתננים מאפריקה - אפריקה מתפרקת, הופכת להיות אפר וכולם עולים, 'עולים חדשים' לאירופה להפוך אותה מפאר של העולם לָאֵפֶר של העולם. באים מאפריקה, סוריה, רצועת עזה, מצרים, עיראק, ירדן ותורכיה - ממלאים את אירופה במוסלמים.

היהודים שגרים באירופה, מציע להם הקדוש-ברוך-הוא 'אל תנסו את הקדוש-ברוך-הוא, לברוח מאירופה מיידית’.

אסור ליהודים להתבולל, מי שהתבולל - שיגייר דחוף.

הורים - לשמור על הבנות והבנים שלכם מהתבוללות, סמים והימורים. חבל עליהם.

יהודים החיים עם גויים, עזבה אותם הנשמה, עזבה אותם השמחה והם כלואים בתוך עצמם בדיכאון ועצבות.

ארץ ישראל היא המקום הקדוש והטהור ביותר בעולם, אדמת הקודש. הקדוש-ברוך-הוא הוציא את עם ישראל ממצרים, מהמקום הכי טמא בעולם כדי להכניס אותם למקום הכי קדוש וטהור בעולם. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שילדיו היהודים יחגגו את חג הפסח בארץ ישראל הקדושה ולא באדמת נכר טמאה. ההפך, מבקש הקדוש-ברוך-הוא מהיהודים החיים מחוץ לארץ ישראל, שיבואו לחגוג את חג הפסח עם היהודים בארץ ישראל הקדושה.

כל הגויים בעולם כולו יודעים, שכל מה שקורה בעולם - זה בורא עולם עושה דרך משיח. אל דאגה עם ישראל, משיח קרוב קרוב קרוב לצאת בפרהסיה! כל הצדיקים בשמיים, מתפללים לבורא עולם שישפיע על הרבנים בארץ ועל הרבניות שישפיעו על בעליהן שידברו על החיזיון, על מי הצביע הקדוש-ברוך-הוא להיות משיח, איש האלוקים שבחר בו הקדוש-ברוך-הוא למשיח.

הקדוש-ברוך-הוא מסתכל משמיים ורואה אנשים מתמהמהים ולא מבקשים משיח, לא כולם. דרך נשים צדקניות נגאלו עם ישראל וגם עכשיו, בגאולה האחרונה. נשים ללחוץ על הבעלים לצאת ולפרסם את החיזיון שהביא להם הקדוש-ברוך-הוא בחלום, כדי לדעת במי בחר, על מי הצביע הקדוש-ברוך-הוא להיות איש אלוקים משיח עבדו.

משיח מנהיג, פועל בלילות לפי הוראות של הקדוש-ברוך-הוא, ביום פועל רגיל. הפעולות הגדולות ביותר מתחילות משקיעת השמש ועד זריחת השמש. משיח פועל בלילה, ועם ישראל מקבל כוחות עצומים ממשיח.

הקדוש-ברוך-הוא עושה ניקיון וזיכוך בארץ ישראל, לפני קבלת פני משיח. הקדוש-ברוך-הוא אוהב את מלך המשיח מאוד! משיח מברך את עם ישראל, מתפלל על עם ישראל, והקדוש-ברוך-הוא שומע ומקיים את כל בקשותיו של מלך המשיח לעם ישראל!


No comments:

Some Questions That Need Answers

About this "fake war" , it seems as soon as the soldiers get rid of some of the terrorists, Surprise! more pop up trying to re-inf...