Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

01 May 2018

Parshat Behar Message Nir ben Artzi HEBREW

בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת בהר תשע"ח
נמסר ביום ראשון, י"ד באייר תשע"ח 29.4.18 | 8:30

הקדוש-ברוך-הוא, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מנהיג את העולם בדרך הטובה והנכונה לטובתנו בלבד, לטובת בורא עולם ולתיקון העולם הזה. הקדוש-ברוך-הוא טוב ומטיב ועושה רק טוב. דרך ייסורים ודברים לא קלים, מיישר את העולם ומביא אותו לדרך היושר והאמת, כדי להשלים את תיקונו. לקדוש-ברוך-הוא יש דרך להביא את העולם לסיום וקֵץ המוות, שבני האדם היהודים יחיו לחיי עולמים! לא יהיו עוד מלחמות, לא יהיה הרג, לא יהיו מחלות, לא ייסורים, יהיה משיח ובית המקדש, תחיית המתים, חיים חדשים וטובים וכולם עובדים שכם אחד את הקדוש-ברוך-הוא. אנחנו נמצאים בסוף של הסוף, קֵץ כל הקיצים לסיום התמונה ולהשלמת הפאזל.
כל אסונות הטבע בעולם, מחוץ לגבולות ארץ ישראל - יד ה' בדבר. בתוך ארץ ישראל אין אסונות טבע, יש טעויות אדם. כל רעידות האדמה, השיטפונות, הרוחות הקשות, הסופות, האבק, השריפות, התפרצויות הרי געש, התאונות במטוסים, אוניות, רכבות ומכוניות והסכסוכים בין מדינות ובתוכן – הכל יד ה'. היהודים שגרים בארץ ישראל חייבים לשמור על עצמם "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם", שלא יגיד אדם 'לי זה לא יִקרה'.
אנחנו באנו לעולם הזה, לעבוד ולעשות את רצון ה'. אדם צריך להודות לקדוש-ברוך-הוא כל בוקר. יהודי שרוצה להצליח צריך שתהיה לו ראשית כל הכרת הטוב. אם יהודי מדלג על הכרת הטוב, לא יהיה לו עוד טוב, הוא יתמודד עם הרע. אסור לשכוח את הכרת הטוב, לכן יש לעם ישראל תפילות ואנחנו מודים לבורא עולם יום-יום על הטוב שנותן לנו. הבחירה החופשית בידי האדם, לבחור בטוב או לבחור ברע או פתאום להתהפך מטוב לרע - הוא בוחר.
כל העולם נמצא בזעזוע גדול מכל אסונות הטבע. את כל זה עושה הקדוש-ברוך-הוא כי רוצה שיַחזרו אליו כנועים. כניעה זו ענווה, ההפך מגאווה. אדם שמכיר ושמח בטוב וברע נקרא כנוע ועניו. כשלאדם לא חסר כלום, הוא שוכח את הקדוש-ברוך-הוא וחושב שהכל שלו.
הקדוש-ברוך-הוא לוקח צדיקים יהודים מן העולם, כדי לשמור ולהגן על ארץ ישראל הקדושה ועל היהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שעם ישראל יהיו מלוכדים ומאוחדים.
רוב התאונות והאסונות שקורות לאדם, זו בחירתו של האדם, "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם"! צריכים להיות אחראיים על הגוף שלכם ועל המשפחות שלכם.
בורא עולם מתרה בכל מדינות העולם: לא להתעסק ולא להפריע לארץ הקודש, לאדמת הקודש וליהודים שגרים בארץ ישראל. כל מי שיפריע ויציק, יקבל את עשר מכות מצרים פי-מאה. כל מי שיתמוך בישראל - יבורך מפי עליון.
דרך ארץ קדמה לתורה, "ואהבת לרעך כמוך" זו כל התורה.
אף מדינה בעולם ואף אדם לא יכולים לפגוע, להציק או להרוס לארץ ישראל וליהודים שגרים בארץ ישראל. למרות שיש הרבה נגד, שיש קנאה וצרות-עין, זו שנאת-חינם. הקדוש-ברוך-הוא נמצא עִם עַם ישראל, ענן אש עוטף את גבולות ארץ ישראל. ארץ הקודש תישאר לעולמים. ממנה חי כל העולם, מהיהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה, מהתפילות, לימוד התורה והטכנולוגיה! מי שנלחם נגד מדינת ישראל, ארץ הקודש והיהודים שגרים בארץ הקודש - נלחם נגד הקדוש-ברוך-הוא ואין אדם שניצח את הקדוש-ברוך-הוא.
איראן יכולה לאיים כמה שהיא רוצה. הקדוש-ברוך-הוא מפיל עליה אֵימה ופחד, חלחלה ורעדה ואסונות טבע. אם זה לא מספיק ולא הבינה - המכות יוכפלו פי-מאה.
סוריה, הקדוש-ברוך-הוא כועס עליה על שפגעו והרגו חיילי צה"ל במלחמת יום כיפור. לא מוותר ולא סולח להם. הקדוש-ברוך-הוא נותן מכות קשות בסוריה, יש שם אסונות טבע, בוץ ושיטפונות, חוץ מהמלחמות ביניהם. כשהקדוש-ברוך-הוא כועס על מדינה או אדם שפגע בילדיו בארץ ישראל מדינת ישראל - לא עוזב עד שהורס אותם. טיפין טיפין הורס הקדוש-ברוך-הוא את סוריה. אף מדינה לא הצליחה לעשות שם שלום. כולם מרוקְנים על סוריה את התחמושת הישנה ועושים שם אימונים.
אירופה ממשיכה להתמלא במאות אלפי פליטים, מסתננים, פולשים ואסלאם קיצוני מכל מיני מקומות. כשאירופה, האיחוד האירופי והאיגוד האירופי, יפסיקו להציק ולהפריע לארץ ישראל הקדושה ויפסיקו להזרים כסף למקומות לא נכונים - יהיה להם שקט. אם לא, הם יחטפו מכות ואסונות טבע, יבואו מסתננים ופליטים, יהפכו את אירופה למוסלמית ויפגעו ביהודים בצורה קשה ביותר. גם עכשיו פוגעים ביהודים והם חושבים שזה יחלוף. בורא עולם אומר ליהודים: 'זה לא יחלוף. כשתבינו שצריך לעזוב את אירופה וארה"ב ולבוא לגור בארץ הקודש - העולם ינוח. אתם מקבלים רמזים מכל הכיוונים שאתם לא רצויים שם. מכל המקומות מכים ומגרשים אתכם ואתם נלחמים נגד בורא עולם להישאר בחו"ל. אתם צריכים לבוא לגור בארץ ישראל הקדושה, ליישב את הנגב, הגליל המערבי, רמת הגולן, שומרון, בנימין, מדבר יהודה, הערבה ובקעת הירדן. למה לחכות?! החיים שווים מיליארדי דולרים!'
תורכיה, ארדואן גומר ומעלים את כל מי שמפריע ומתנגד למשטר שלו. לא יעזור לו כלום. נתן לו הקדוש-ברוך-הוא זמן לעשות תשובה והפעם נגמרה התשובה. הקדוש-ברוך-הוא חיכה לו המון זמן ועכשיו יתחיל לקבל את המכות הרציניות.
חיזבאללה ונסראללה מחכים לנשק ותחמושת של שנת 2018. צה"ל רואה ומפציץ הכל. הקדוש-ברוך-הוא פותח את הראייה לצה"ל. מה שצה"ל לא רואה ולא מפציץ, הקדוש-ברוך-הוא מפציץ. צבא-הגנה-לישראל מודרך ישירות מהקדוש-ברוך-הוא. צה"ל שייך לקדוש-ברוך-הוא, אלה צבאות ה'.
אבו מאזן לא רוצה שלום, הוא רוצה להיות נערץ על המוסלמים. כל מה שמציעה ארה"ב, הוא אומר "לא". אם יסכים לארה"ב - באותו יום ירצחו אותו.
מנהיגי חמאס ואבו מאזן לוקחים את כל הכסף לכיסם, עשרות מיליוני דולרים וכל הפלסטינים נשארים רעבים. החמאס משכיר אותם בפרוטות ומרמה אותם כדי שיעשו מעשים לא טובים מול ישראל. החמאס מרמה ומשקר אותם והם חיים בדמיון שהחמאס הוא אליל שלהם.
חמאס זרע עמלק ממשיך עם המנהרות.
דאע"ש לא נותן מנוחה, לא לרצועת עזה ולא למצרים.
מצרים, סיסי נשיא מצרים ימשיך להילחם עם דאע"ש, כדי שלא יגיעו למצרים. סיסי אדם חכם ונבון, אדם טוב. רוצה שלום בעולם ורוצה לקדם את מצרים שתהיה מודרנית. המוסלמים הקיצוניים לא רוצים.
צפון קוריאה ודרום קוריאה עושות שלום. קים יודע שאם הוא לא יעשה שלום, צפון קוריאה תיחרב. הוא יודע שכל מדינות העולם התלכדו מולו וקוריאה תיעלם. קים הבין שהוא מתעסק עם ארה"ב וחבל על הזמן שלו, יפגעו בו. הוא תפס כיוון חדש לשלום עם הדרום ועם כל העולם. שימשיך השלום הזה.
ישראל צריכה להמשיך לגרש את המסתננים והפליטים בדרך חוקית.
אימהות והורים בכל רחבי הארץ – לשמור על בנותיכם שלא תהיה התבוללות. אסור להן להתבולל. יש לשונאי ישראל שיטה חדשה להכניס סמים בחינם ושתיה חריפה בחינם להרגיל את הנוער וכשהם מתחברים למשהו, אין חזרה. עושים הכל כדי שלא תהיה חלילה ילודה של יהודים. הם רוצים ללמד את הנוער הימורים בקזינו ולפגוע בלב של עם ישראל. ההורים אשמים בכל. צריך לחנך אותם ולא לוותר להם. משרד החינוך ובתי הספר צריכים לחנך וללמד כל יום לפחות שעתיים איזה נזק עושים ההימורים, הסמים, השתייה החריפה וההתבוללות. היהודים שמרו על עצמם אלפי שנים. יהודים צריכים להישמר ולשמור על היהדות והיהודים שבהם.
יהודים יקרים, לקנות בתים בארץ הקודש, זו המצווה המהודרת ביותר והמבורכת ביותר, לקנות ולבנות באדמת הקודש, ליישב את ארץ ישראל הקדושה. זה רצון ה'. לא לחכות שירדו המחירים. לקנות ולקנות ולרכוש - אך ורק בארץ ישראל הקדושה, אל תעצרו! כל ההשקעות שמשקיעים יהודים בקניית בתים בחו"ל, כאילו יהיה להם רווח מזה - הכל יירד לטמיון. יכולים לזכור ולרשום: יבוא יום והכל יירד לטמיון!
המשיח שלנו צריך להתגלות, אין זמן. אם במפתיע פתאום, בינתיים בהדרגה. כל יהודי מחכה למשיח צדקנו. כל עם ישראל מתחננים לקדוש-ברוך-הוא לשחרר את מלך המשיח בפרהסיה. לא רק למעלה מתפללים, גם למטה מתפללים שתפתח הדרך למשיח, שלא יהיה מופעל בסתר. מעל 70 אחוז הוא גלוי, מחכים כל רגע ורוצים משיח ברחמים.

משנת תש"ח (1948) ב-70 שנה למדינת ישראל, קיבלה את היסוד הרביעי מארבעה יסודות העולם וכל רגע ורגע מצפים ומחכים למשיח שייצא בפרהסיה!

No comments:

Reb Ginsbourg – Tsav: The challenge of a depleted pocket

  The word "tsav" is found only concerning the Korban Tamid. Why? Rav Baruch Halevi Epstein  notes that our Parasha opens with the...