Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

19 March 2018

Shabbos HaGadol – Tzav – Message of Nir ben Artzi HEBREW

בס”ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת צו - שבת הגדול תשע"ח
נמסר ביום ראשון, ב' בניסן תשע"ח 18.3.18 | 8:30

ריבונו של עולם, אבא שבשמיים ובארץ ושל כל היקום, מזהיר את העולם: אף אחד, לא אדם ולא מדינה, לא רוח, לא אדמה ולא אש, לא יכול להפריע לקיום ארץ ישראל הקדושה. כל מי שיפריע לישראל, יקבל את עשר המכות, והרבה יותר קשות וברצף חוזר.

ארץ ישראל, מדינת ישראל, היא המקום של היהודים, אדמה טהורה וקדושה, וירושלים עיר הבירה - מחייה את כל העולם.

טראמפ גיבור עולם. בשנת תש"ח (1948) קמה המדינה ועכשיו אחרי 70 שנה, בא טראמפ וקבע שירושלים היא עיר הבירה של ישראל, קבע למטה - חתמו למעלה! זאת אומרת שארץ ישראל, מדינת ישראל נכנסה למצב של שלמות, של כבוד וכוח בעולם, מעצמה רוחנית מעל כל מדינות העולם, גם גשמית. המוח היהודי הוא הכי חזק בעולם, הטכנולוגיה הכי חזקה בעולם, הצבא הכי חזק בעולם והכלכלה הכי חזקה בעולם. כשלא ישחקו כדורגל בשבת, גם בכדורגל יהיו הכי טובים בעולם. שבת היא מקור הברכה ליהודים.

אף אחד לא יכול לשכנע ולהוריד לארץ ישראל ולעם ישראל את המורל, את הכוח והמוטיבציה.

ישראל עובדת עם ארה"ב כלכלית, צבאית ומדינית. צה"ל וצבא ארה"ב מתאמנים ביחד. ארה"ב מחזיקה בישראל, כי ישראל היא כוח אין-סוף.

יהודים שגרים בחוץ לארץ, תשקיעו את כל כספכם בארץ ישראל ובמקביל תעלו דחוף לארץ ישראל. האנטישמיות הולכת להתפוצץ בדרך הקשה ביותר ובצורה זוועתית, מחרידה ומפחידה. אם השמאל בישראל עשה טעויות, הסתבך, התבטל ונפל - בחו"ל אין דין ואין דיין. בחו"ל יהודי שמצליח, הגויים פוגעים בו ואוכלים אותו חי. הבחירה בידי האדם, לבחור לבוא לגור בארץ הקודש.

כל פעם שאנשי השמאל מדברים על הימין, לשון הרע ורכילות - הימין עושה חַיִל, ממשיך להתקדם, להתחזק, לגדול ולקבל עוד ועוד מנדטים - והשמאל הולך ונכחד. הקדוש-ברוך-הוא מעניין אותו אדמת הקודש, 'אל תגעו לי באדמת הקודש’.

רוסיה, פוטין אומר 'תמות נפשי עם פלישתים', כמו שמשון הגיבור, הוא לא רוצה שם רע על רוסיה. פוטין מדבר בפנטומימה, רק תנועות גוף ופנים. רוצה לשלוט במזרח התיכון כדי שיהיה לו כוח מקביל וחזק מול ארה"ב. הוא לא חושב פעמיים, מה שלא מוצא חן בעיניו הוא מאיים, מחסל ומסלק. בכל זאת, אומרים בשמיים: לא יעזור לו כלום, הקדוש-ברוך-הוא הביא את טראמפ כדי לאזן. גם טראמפ חזק מאוד והוא מודרך משמיים. רוסיה רוצה להקים מחנות צבאיים וגם ארה"ב מקימה מחנות צבאיים בכל מיני מקומות.

סוריה תמשיך להיהרס. הורגים ושוחטים המון המון בני אדם. באים מכל העולם להרוג את העם הסורי. בלי ידיעתם הם הורגים את העם הסורי - תהליך של הקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא הכניס במוחם איך לפעול.

איראן מפחדת מישראל יותר מכל מדינה אחרת, פוחדת שישראל תפוצץ את מפעלי האטום ותיפגע בכל איראן. איראן מעבירה תחמושת בשקט בשקט לחיזבאללה ונסראללה – והתחמושת לא מגיעה. העם האיראני יודע מה כוחה של ישראל.

חיזבאללה ונסראללה מפחד פחד מוות מישראל. לוקח קנאביס ומדבר שטויות, לא לעניין. הוא אומר שלא רוצה להילחם נגד ישראל, כי אין לא מספיק תחמושת וטילים, אין לו רזרבות, יש לו רק כדי להגן על עצמו. בכל זאת צה"ל לא להאמין לאף מילה שלו, הם מרווחים זמן כדי להתחמש ולהזיז טילים למרות שארה"ב מגינה ושומרת על ארץ ישראל.

ארה"ב, כל מי שמדבר רע על עם ישראל, טראמפ מחרים אותו. טראמפ מדבר בגלוי שהוא שומר על ישראל. הוא לא טעה, הוא יודע מה שמדבר.

תורכיה, ארדואן שולח את חייליו, כאילו הוא שולט על הצבא שלו. המורדים שהתחילו לעשות מהפכה, מתרבים ומתחזקים. עוד מעט יתעוררו וילחמו בו.

באיראן אותו הדבר, פחות או יותר. עצה לנשות איראן: תתאספו בהמוניכן בכל הערים ותצאו בכל איראן לעשות הפיכה בשלטון. יש בכוחכן לעשות זאת וגם להשפיע על הבחורים שלכן להפיל את השלטון האיראני שרוצה להביא שואה, להמית ולהרוס את העם האיראני דרך האטום. חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה, ומנהיגיהם יהרגו את עמם - הם מקיימים את הפתגם הזה בדיוק.

ירדן מחכה כדי להוריד מעליה את העול הכבד של המסתננים, הסורים, דאע"ש וחמאס. מלך ירדן פוחד, עם ישראל מגן עליו ובשלום איתו.

מצרים, סיסי שם את חייליו במדבר סיני שיילחמו נגד דאע"ש, חמאס והקיצוניים, כדי שלא יגיעו למצרים, כדי שלא יגיעו לסכר אסואן. אם דאע"ש יגיעו למצרים, ליד סכר אסואן - הם יפוצצו אותו.

חמאס ממשיך לחפור מנהרות, למרות שיש להם נפילה קשה. הם ואבו ומאזן לוקחים לכיסם את כל הכסף שמקבלים. הם מרעיבים את הפלסטינים ללחם ומאשימים את ישראל.

חמאס, פלסטינים, ודאע"ש אוכלים זה את זה. לא אכפת להם מהקמת מדינה פלסטינית, אכפת להם רק לקחת ולגנוב את כל הכסף. הם נלחמים על הצוואה של אבו מאזן - והוא עוד חי, בינתיים.

השמאל הישראלי צריך לרדת מהעץ הגבוה. אף גוי לא יעזור לכם. אף מדינה לא תעזור לכם. תשמרו על הכבוד שלכם, לא לצאת להפגנות, זה לא עושה כלום. בסופו של דבר, הקדוש-ברוך-הוא מחליט מה יהיה, אז חבל לכם לבזבז את זמנכם היקר. חבל לכם לרוץ בשביל המסתננים ובשביל המתנגדים לעם ישראל. כל העולם אוהב את היהודים שמחזיקים בימין ומחזיקים את אדמת הקודש ליהודים בלבד. כולנו יהודים, אין שמאל ואין ימין. שמאל וימין בגוף אחד, כדי להקים את ארץ ישראל.

יימשכו אסונות בעולם, התמוטטות של בניינים, בתים יבלעו באדמה. מטוסים יתפוצצו, רכבות יעופו מהמסילה, רכבים, אוניות, חלליות ולוויינים - הכל מסובך.

יימשכו רעידות האדמה, שיטפונות וסערות, רוחות ואש.
כל אנשי השוחד, הרמאים, הגנבים, החיים על גב אחרים ואנשי הזימה - ייתפסו כולם. יעשו תשובה - משמיים יקלו עליהם בצורה משמעותית.

אירופה נכבשת ע"י מוסלמים.

אנגליה וצרפת מאוימות ע"י פוטין. היהודים באירופה נדחקים לכל הכיוונים, עוד מעט ייקחו להם את הבתים ואת הפרנסה, זה בדרך.

את המסתננים בישראל צריך להעביר למדינות בהם נולדו. יש להם אדמה כמעט פי-מאה מישראל. סתם רוצים להיות פה, להפריע.

עיראק רוצה את היהודים. הם מתחרטים שגירשו אותם, כי יודעים שיש להם זיקה לקדוש-ברוך-הוא ויש להם ברכה. ועכשיו כל מדינות העולם רוצות להקים את השגרירות בירושלים, כדי לטעום את טעם הברכה של היהודים.

כל הבעיות בכנסת ישראל לא ייפתרו ולא יימצא להן פתרון, עד שבורא עולם ימליך את מלך המשיח. לצעוק לבורא עולם שיביא משיח, כדי שיפסיקו כל המחלוקות שאין להן פתרון בלי שמשיח ייצא לאור. כל העולם נמצא בסיבוכים וסכסוכים והפרעות קשות ביותר, עד שיומלך מלך המשיח.

ישראל פורחת ושמחה. מרוב שטוב בישראל – הממשלה מתעסקת בדברים הטפלים, מרוב שעמום. שיתעסקו אך ורק בעזרה והגנה על אדמת הקודש, ארץ ישראל.

ארץ ישראל היא המקום הקדוש והטהור ביותר בעולם, אדמת הקודש. הקדוש-ברוך-הוא הוציא את עם ישראל ממצרים, מהמקום הכי טמא בעולם כדי להכניס אותם למקום הכי קדוש וטהור בעולם. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שילדיו היהודים יחגגו את חג הפסח בארץ ישראל הקדושה ולא באדמת נכר טמאה. ההפך, מבקש הקדוש-ברוך-הוא מהיהודים החיים מחוץ לארץ ישראל, שיבואו לחגוג את חג הפסח עם היהודים בארץ ישראל הקדושה.

בישראל הכל טוב. חודש ניסן יבוא מבורך בכל. בניסן נגאלו עם ישראל ובעזרת ה' שנקבל משיח צדקנו בניסן! שהקדוש-ברוך-הוא ירחם על ילדיו, שיכריז על גילוי משיח. כולם צריכים להתחנן ולהתפלל לקדוש-ברוך-הוא שימליך משיח בפסח. משיח פועל ועובד כדי להושיע את עם ישראל, לעצמו הוא לא רוצה כלום. האינטרס היחיד של משיח הוא לגאול את עם ישראל ושכולם יהיו מאמינים בקדוש-ברוך-הוא. משיח עובד בלילה ומושיע את עם ישראל!

No comments:

PURIM – A VERY HOLY DAY — WE SERVE HASHEM

RABBI DAVID YOSEF: Charedim Should Refrain from Public Purim Celebrations  to Avoid Chillul Hashem https://vinnews.com/2024/03/17/rabbi-davi...