Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

06 March 2018

Parshat Vayahkel–Pekudi Message of Nir ben Artzi 4/3/18 – HEBREW

בס"ד
מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת ויקהל-פקודי תשע"ח
נמסר ביום ראשון, י"ז באדר תשע"ח 4.3.18 | 8:30

     הקדוש-ברוך-הוא מלך העולם, מנהיג את העולם וברא את העולם לכבודו בלבד. יעשו רצונו - יהיה טוב לכולם. מי שיעשה רצונו של בורא עולם - יהיה לו טוב, מי שלא יעשה רצונו של בורא עולם, בורא עולם יפריע לו כל ימי חייו, עד שיעשה תשובה. הקדוש-ברוך-הוא בחר ביהודים ולא טעה, עד הרגע הזה היהודים נלחמים על קידוש ה', על אדמת הקודש ועל ארץ ישראל הקדושה והשלֵמה.
       יהודים בחו"ל, תקשיבו טוב: האנטישמיות באירופה מתגברת ומתגברת בצורה מחרידה, גם באפריקה, בארה"ב ובאסיה. יש יהודים בחו"ל שמחוברים לכסף ולחומר ולא אכפת להם מלעלות לארץ הקודש, ויש כאלה שכן רוצים לעלות וליישב את ארץ הקודש. כל יהודי שיעלה לארץ הקודש, מבטיח לו בורא עולם הבטחה - יבורך מפי עליון.
אסתר המלכה הקריבה את עצמה בשביל עם ישראל. אסתר המלכה גאלה והצילה את עם ישראל. אסתר המלכה קיבלה תדרוך מלמעלה, כיוונו והדריכו אותה מה לדבר כדי לגאול את עם ישראל, אף אחד לא יכול היה לשכנע אותה. מרדכי היהודי היה המלווה שלה ולא ידע שמדברים איתה משמיים. מרדכי לא ידע שהיתה לה רוח הקודש, שמלאכים דיברו וכיוונו אותה כדי להציל את עם ישראל. כמו מרים הנביאה שגרמה להוריה להינשא שוב, כדי שיוולד משה רבנו. הקדוש-ברוך-הוא נתן לאסתר כוח לצום שלושה ימים. היא באה לעולם למשימה הזו בלבד, כל ימיה חיה למשימה הזאת, להציל את העם היהודי מכליה. זה נקרא - 'דרך נשים צדקניות נגאלו ישראל'. גם עכשיו, דרך נשים צדקניות, נשות הרבנים, גדולי התורה והמקובלים, יגאלו ישראל. יהיה להן ביטחון לדעת מבעליהן על החיזיון, במי בחר הקדוש-ברוך-הוא להיות מושיען של ישראל, לגאולת ישראל ומשיח בן דוד, איש האלוקים שבחר בו הקדוש-ברוך-הוא.

אריאל שרון, כן היה אחרון! כל מי שעלה אחריו לראשות הממשלה, לא היה ראש ממשלה. כל המפלגות שלטו בו והיה כמו בובה על חוטים.
כל הערבוביה וההפרעות שמגלים על בכירים בארץ ישראל ובעולם, הכל עושה הקדוש-ברוך-הוא, שמזכך ומטהר את העולם ומכין אותו לבואו של משיח. אז שיחזרו בתשובה שלמה כל אנשי השוחד, הזימה, הגניבה, הרמאות ואלה החיים על גב אחרים, ויתקנו את מידותיהם ובורא עולם יגן ויכפר להם.
סוריה נחרבת, נהרסת ונגמרת. בסוריה מתערבבות ורבות ביניהן הרבה מדינות. הרבה מדינות מתאמנות במטוסים וטילים למיניהם, נלחמות ומסכסכות בסוריה ולא תהיה מנוחה, כדי שיעזבו את ישראל. הקדוש-ברוך-הוא כועס על סוריה ועל מדינות ערב, כי רצחו לו באכזריות חיילי צה"ל יהודים במלחמת יום הכיפורים. בורא עולם לא שוכח אף אחד, לטוב ולרע. שחרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה וימשיכו להסתבך זה בזה, עד שבורא עולם ימליך את מלך המשיח בפרהסיה!
רוסיה, פוטין רוקד על כמה חתונות. הוא חכם, נבון ומלא דעת, מוכר נשק ותחמושת ומפחיד בדיבורו את העולם. את עם ישראל, ארץ ישראל והיהודים בישראל – הוא אוהב בסתר. הוא רוצה להיות טוב עִם כולם ולפרנס בכבוד את רוסיה.
נסראללה כמו טווס שראשו בין כנפיו, זה נסראללה. הוא לא יכול לעשות שום צעד בלי הוראות של איראן. הוא ניזון מאיראן ואיראן לא מצליחה לעשות את רצון נסראללה וחיזבאללה, כי צה"ל מפוצץ להם הכל בפרצוף. משיח בקרוב ייצא בפרהסיה ויעשה להם סדר.
איראן פוחדת שישראל תפוצץ להם את מפעלי האטום, לכן לא פוגעת בישראל ישירות. הם פוחדים להתעסק ישירות עִם ישראל, בדרך עקיפה, כן. תהיה מהפכה באיראן דרך נשים ודרך איתני הטבע. באיראן מכירים את הסיפור של אסתר המלכה, לא פחות מכל יהודי. מכירים את ההיסטוריה של כל העניין ולכן הם פוחדים פחד מוות.
בארץ ישראל, צבא-הגנה-לישראל מתון, לא רוצה מלחמות. מתנהלים בדרך הטובה והנכונה.

גוג ומגוג ותוהו ובוהו - מחוץ לארץ ישראל.

מצרים, סיסי בא לקראת ישראל בנסתר ובנגלה. עושה בשקט את עבודתו כדי שלא יפגעו בו המצרים. סיסי מכניס כוחות גדולים למדבר סיני, הוא יודע שמסיני תבוא לו הרעה. מצד שני, ישראל מרוויחה, שחיילי מצרים מנקים ומטהרים את מדבר סיני, כדי שלא יצליחו להעביר נשק, תחמושת וטילים לרצועה עזה. בורא עולם מזהיר את מצרים ואת סיסי: אם סיסי ינסה להילחם בעם ישראל, אם לא ילך עִם ישראל בדרך הטובה, אם ילך עקום עם ממשלת ישראל וצה"ל, סכר אסואן יתפרץ עליהם. זה בידיים שלהם.
אבו מאזן נמצא בנדנדה, כמו בובה. נגמרו לו כל היכולות, פועל על יכולות רזרבה.
תורכיה סיבכה את עצמה. הקדוש-ברוך-הוא עושה הכל כדי שתהיה מהפכה בתורכיה. הקדוש-ברוך-הוא עושה הכל ומכוון מהפכה בתורכיה. ארדואן נמצא בבוץ עם חייליו.
ארה"ב, טראמפ מציע הצעות ויודע שלא יסכימו להן. את כל הטוב רוצה להעביר לישראל. יודע שהפלסטינים לא מוכנים לקבל את מה שהוא מציע. הקדוש-ברוך-הוא: לא תהיה מדינה פלסטינית, לא תהיה חלוקה, חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה, ימשיכו להסתכסך עם עצמם. כשמשיח ייצא בפרהסיה - יעשה סדר.

במקומות בהם יש ריכוז של יהודים בעולם – האִסלאם מפריע. יש ערים של מאות אלפי מוסלמים, כגודלה של ישראל. לאט לאט הם כובשים את אירופה, לאט לאט הם מתרבים בארה"ב. פוגעים ביהודים בחו"ל, לפחות עשרת אלפים מִקרים ביום. במילים אחרות: עשרת אלפים יהודים נפגעים מהם.
       
        יהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל, להשקיע בנדל"ן בארץ הקודש, לקנות בתים בארץ ישראל ולהיות מוכנים לכל בעיה ותרחיש, שלא יקרה.
התבוללות של יהודיות עושה הרבה בעיות בארץ ובשמיים. הרבה גויים קונים ומפתים את בנות ישראל בכסף ומתנות. משרד הרווחה, יועצים חינוכיים ומנהלי בתי הספר - תבדקו מה קורה עם בנות ישראל, בגלל שהן זקוקות לכסף הן נופלות, חס ושלום, להתבוללות.

בישראל הכל טוב ובשפע ויש פרנסה לכולם. יחסית למה שקורה בעולם - ישראל היא המקום הכי טוב בעולם.

תאונות דרכים נגרמות בגלל דיבור בטלפון הסלולרי והודעות המייל והוואטסאפ. הרבה בני אדם שלא הגיע זמנם - נהרגים בתאונות דרכים, מקצרים את חייהם.
      
        בממשלת ישראל, הימין לא ייפול, לא יעזור לאף אחד. כולם באותה סירה, אחד קשור בשני ואחד מושך את השני. אין להם סדר, לכן יהיו להם תמיד תלונות וחקירות. למה יש הרבה 'רעש' בכנסת ישראל? כי השמאל רוצה להפיל את הימין, הם עושים את כל הניסיונות כדי להפיל את ממשלת ישראל. אף ראש ממשלה, מאז אריאל שרון, לא קבע.
כל מה שעושה הקדוש-ברוך-הוא בארץ ישראל, זה זיכוך וניקיון ואומר לעם ישראל: אי אפשר לסמוך על אף אדם בשר ודם, הכל מסובך והכל מבולבל. מחכים לישועתו של הקדוש-ברוך-הוא, מחכים שהקדוש-ברוך-הוא ימליך את מלך המשיח, כדי שיעשה סדר בארץ ישראל, כדי שיכוון את ארץ ישראל וכל העולם. כשמשיח ייצא בפרהסיה - יפתור את כל הצרות והבעיות בארץ ישראל ובעולם.

הקדוש-ברוך-הוא נותן לעם ישראל לדעת, להבין ולראות במי בחר לאיש האלוקים, משיח לעם ישראל. רואים את כל הסימנים, ניסי ניסים עושה הקדוש-ברוך-הוא לעם ישראל. כל יום ויום מבינים את הקדוש-ברוך-הוא יותר, מרגישים אותו יותר, רואים את הניסים ומתחילים להבין שיש בורא לעולם שמנהל את העולם. בקרוב יגלה את המשיח בפרהסיה!


No comments:

Two Presentations by Eliezer Katzoff

Bomb Shelters in Israel     As has been all over the news, last week Israel was directly attacked by Iran with a barrage of drones and missi...