Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

26 March 2018

Nir ben Artzi Message for Pesach – ט' בניסן תשע”ח HEBREW

בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפסח תשע"ח
נמסר ביום ראשון, ט' בניסן תשע"ח 25.3.18 | 8:30

אבא שבשמיים, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מנהיג את העולם הזה ושולט בעולם הזה. אין עוד מלבדו! אין מי שיגיד לו מה לעשות ואין מי שיכול להגיד לו מה לעשות ולהפריע בעולם הזה. נגמר והסתיים, הגיע הַקֵץ של כל הטומאה והרוע בעולם. הרוע, הטומאה, השנאה, השקר, והזימה - נגמרו ויסתלקו מהעולם הזה. נכנסים בהדרגה לעולם חדש של אהבת חינם וכולנו דבוקים לריבונו של עולם ישירות, טהורים וקדושים. משיח ובית מקדש – זה הכיוון החדש. ארץ ישראל, אדמת הקודש, יקרה מאוד לקדוש-ברוך-הוא. הקדוש-ברוך-הוא מנסה בכל דרך לרחם על כל יהודי ויהודי כדי שיהיו במעגל הראשון.

יש יהודים בעולם הזה שנלחמים על הכבוד, והכבוד שייך אך רק לקדוש-ברוך-הוא. אסור לאף יהודי בעולם הזה לחפש כבוד, כי הכבוד שייך רק לקדוש-ברוך-הוא. אנחנו נהיה בענווה, ביושר ואמת, הכבוד - אך ורק לקדוש-ברוך-הוא, הכל מתחיל ממנו ומסתיים ממנו.

לכל יהודי בעולם הזה יש ייעוד. שרים, חברי כנסת, רופאים, שוטרים, שופטים, אנשי צבא, רבנים, ראשי ערים, לכל אחד יש תפקיד שאותו צריך לקיים, ייעוד שנתן לו הקדוש-ברוך-הוא. אם יהודי לא עושה, לא פועל ולא מקיים את הייעוד שלו ביושר ואמת, הוא נופל לצרות צרורות, כי הוא מחפש כבוד. כבוד - רק של הקדוש-ברוך-הוא. הוא הכבוד והוא הכל
כל הטוב שיש בעם ישראל וכל המתנות שיש בעם ישראל, הכל נתן להם הקדוש-ברוך-הוא. 

הקדוש-ברוך-הוא אומר לך: 'תתן מעשר וצדקה - אני אכפיל לך כל שקל ושקל פי כמה וכמה'. אל
 תחפשו כבוד כי הכבוד יברח מכם, אל תחפשו כבוד כי הכבוד יפיל אתכם'. הכבוד לא שלכם, הכבוד שייך לקדוש-ברוך-הוא בלבד, אין עוד מלבדו.

בממשלת ישראל צריכים להפסיק להציק זה לזה, ולהפסיק לדבר לשון הרע זה על זה. ככל שמדברים לשון הרע ודברים רעים על אדם שעדיין לא נשפט, אדם שהוא חף מפשע - משמיים מגבירים את ההגנה עליו, מגינים עליו בלי סוף והוא גם עולה ומתחזק. זו דרכו של בורא עולם. אין מה להתפאר ולהתגאות, כולם עובדים את הקדוש-ברוך-הוא. ליהודי אסור להתגאות 'עשיתי ועשיתי...' רק הקדוש-ברוך-הוא עושה, נותן ועוזר.
חיילים, שוטרים ואנשי בטחון במדים - אתם מטרה של כל מיני גויים שרוצים לפגוע ביהודים. להיותערניים ולחשוד בכל דבר, לא להאמין לאף אדם. תמיד 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' כדי שלא יהיו לכם הפתעות. במיוחד במזרח ירושלים. גויים וערבים בעלי תעודת זהות כחולה, נשלחים לפגוע בחיילי צה"ל ושוטרים. יש להם מחשבות רעות, הם מסוממים, הם חולי נפש. מטרתם לפגוע ביהודים ובמיוחד באנשים במדים.

החמאס רוצה להתגאות כמו טווס, להתנפח עם הנוצות, מתגאה. כל החיילים והנשק שיש לו, שֶיָשִים הכל בפח אשפה.

צה"ל מגלה את המנהרות וצריך להשקיע מאמצים מרובים לגלות עוד ועוד ועוד מנהרות.

אבו מאזן וחמאס נלחמים על הירושה, על הכסף. אל-עריש, רפיח, חאן יונס, עזה – יאכלו אחד את השני, כולל מדבר סיני. תהיה מלחמת עולם ביניהם. שחרבם תבוא בליבם! שחרבם תבוא בליבם! שחרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה!
גוג ומגוג, ותוהו ובוהו - מחוץ לגבולות ארץ ישראל. עם ישראל יאמינו בקדוש-ברוך-הוא, ישימו ביטחונם בקדוש-ברוך-הוא ויהיה להם רק טוב.

סוריה - חורבן. כולם רוצים להיכנס לסוריה ולקחת נתח אדמה. ארה"ב רוצה נתח, רוסיה רוצה נתח ואף אחד לא אכפת לו מהשלום בסוריה, כולם נלחמים לקחת נתחים ולשלוט בתוך סוריה. חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה, הסורים, המורדים, החיזבאללה והתורכים, דאע"ש וחמאס, כולם יהיו בבוץ.

נסראללה וחיזבאללה לא מתלהב להילחם כי יש לו המון נשק ישן, טרנטה, ענתיקה, שמתאים לשנת 82'. אין לו נשק יעיל של שנת 2018. כל משלוח של תחמושת ונשק מאיראן, לא מגיע לחיזבאללה ולנסראללה.

באיראן העם רוצה להפיל את השלטון. הם צריכים לדעת לבוא בכמות אדירה ולא קטנה. אל דאגה, תהיה מהפכה באיראן. 99% מהעם אוהבים את השלום והאהבה, את אירופה וישראל. רק לקומץ אנשים שבשלטון נכנס השיגעון בראש ורוצים להקים מפעלי אטום.

תורכיה, ארדואן - היום שלו קרוב. אזרחים רבים סובלים ורוצים לעשות מהפכה.

תורכיה ואיראן, להפגין במיליוני אנשים ולא באלפים.

מצרים, סיסי נלחם במדבר סיני בדאע"ש, בחמאס, ובמוסלמים הקיצוניים כדי שלא יגיעו למצרים, כי דאע"ש רוצה לפוצץ את סכר אסואן. סיסי מרחיק אותם גם כדי שלא יתערבו בבחירות. במצרים רעבים ללחם. סיסי חכם ונבון, יש לו לשון של דיבור יפה. בגלל שהוא חכם ונבון, הוא מקשיב למדינת ישראל.

מי שנגד מדינת ישראל, נשיא או מדינה, הקדוש-ברוך-הוא יפגע בהם קשות, יבלבל אותם וייתן להם את המכות הקשות ביותר בעולם. נשיא, ארץ או מדינה שירצו לעזור ליהודים בארץ ישראל – יבורכו מפי עליון ויהיה להם רק טוב.

טראמפ, בחר אותו הקדוש-ברוך-הוא. טראמפ הכי חזק, הכי חכם, אוהב את היהודים בארץ ישראל, עוזר ליהודים בארץ ישראל והקדוש-ברוך-הוא ישלם לו כפל-כפליים לעולמי עולמים.

ירדן, ישראל שומרת עליה. הקדוש-ברוך-הוא אומר לירדן: 'לא תקבלו שום פיסת אדמה מארץ ישראל - בזה נגמר וסוף!’.

באירופה, בארה"ב ובעוד מדינות יש אנטישמיות קשה ביותר. פעם היו פוגעים ביהודים בסתר, היום פוגעים ביהודים בגלוי והקדוש-ברוך-הוא אומר ליהודים: 'בבקשה מכם לברוח ולבוא לגור בארץ ישראל הקדושה. אני פה בארץ ישראל הקדושה מגן עליכם לעולמים, על כל היהודים'. הפליטים המוסלמים שולטים בשני-שליש מאירופה. שני-שליש מאירופה דוברים ערבית.

כל העולם יודע שהקדוש-ברוך-הוא אוהב את ארץ ישראל ואת היהודים שגרים בארץ ישראל, לכן הם מקנאים, כמו שהקדוש-ברוך-הוא אהב את הבל, וקין הרג אותו. הקדוש-ברוך-הוא אוהב את עם ישראל ואף אחד לא יכול לפגוע בהם. ישראל הכי יקרה בעולם, היא עיקר העולם, הטובה בעולם ומאירה ומחייה את כל העולם - בזכות היהודים שנמצאים בארץ הקודש.

כל מי שרוצה להפריע לארץ ישראל, אירופה, האיחוד האירופי, מדינות ערב, כווית, קטאר ואיראן - הקדוש-ברוך-הוא יבלבל ביניהם, יסכסך ביניהם ויהיו להם אסונות טבע 

.צפון קוריאה, דרום קוריאה וסין כולם ירדו מהעץ. אומנם הביאו להם סולם, אבל הם ירדו מהעץ. שכל אחד יחזור למדינתו וכל פצצות האטום יהפכו לקמח.יהודים - התבוללות, סמים, הימורים ושתיה חריפה - אסורים. חבל על הבריאות שלכם, חבל לקבל מחלות ולסבול לחינם. הקדוש-ברוך-הוא לא אמר לאף יהודי לעשות רע

.רבני ישראל מקבלים חזיונות ולא מעכלים, קשה להם להבין. ברוך ה' התחילו לבדוק, לדבר ולהתעניין והקדוש-ברוך-הוא ייתן להם בטחון ואומץ לדבר

.הים לא רגוע, רועש וגועש. יש תהפוכות במזג אויר, חום פה וקור פה, שריפות, קרח ושלג. כדור הארץ בוכה, האדמה בכעס, רעידות אדמה, מצבי הרוח עולים ויורדים, כי הגיע הסוף וְהַקֵץ שגם כדור הארץ יפסיק לסבול. כל מה שקורה בעולם, כל הסיבוכים הסכסוכים, טעויות האנוש, החיות והבהמות, איתני הטבע, מצבי הרוח של האדם שפעם הוא עצבני, פעם בייסורים, פעם חי טוב - כל אלה תסבוכות לפני בואו של משיח. לפני בואו של משיח יש את כל ההפרעות הקשות ביותר.

רחל אמנו ולאה אמנו התחברו עם משיח תחתון. דוד המלך אחראי בכל בוקר ובוקר להעיר את מלך המשיח ולעזור לו במשימות לעזור לעם ישראל. הבבא סאלי עם כל הצדיקים בשמיים, מתפללים שבורא עולם ימליך את מלך המשיח בפרהסיה. יש כתר, יש שרביט, יש גלימה ויש כיסוי יפה, יש ענווה ודברים יפים. יש תכלת וארגמן ושמחה גדולה והכל פתוח לפרהסיה! כל העולם יהיו כפופים לדיבורו של מלך המשיח. כל המתנגד והלועג, יעלה לו ביוקר ביוקר. פתאום יבוא היום, זה בדור הזה וקרוב מאוד להמלכת מלך המשיח ברחמים! יהודים לחזור בתשובה שלמה, להפוך ממר למתוק, מרע לטוב, מגניבה לעשיית חסד, מקמצנות לעשיית חסד. גמילות חסדים, עשית חסד, נתינת צדקה ומעשרות – זו אהבת חינם.את חג הפסח חוגגים בארץ וגם בשמיים חוגגים אותו עִם עַם ישראל. חג הפסח יהיה לתפארת! מצפים לדברים טובים ומחכים לקדוש-ברוך-הוא שימליך את מלך המשיח בפרהסיה!

1 comment:

Anonymous said...

Amein. Health, happiness and truth to all the righteous and pure Jews and non jews. Happy Pesach.

Some Questions That Need Answers

About this "fake war" , it seems as soon as the soldiers get rid of some of the terrorists, Surprise! more pop up trying to re-inf...