Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

26 February 2018

Parshas Ki Tisa – Message of Nir ben Artzi 2/25/18 HEBREW

בס"ד 
מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת כי-תשא תשע"ח
נמסר ביום ראשון, י' באדר תשע"ח 25.2.18 | 8:30

ריבונו של עולם הקדוש-ברוך-הוא, מנהיג את העולם וברא את העולם לכבודו בלבד. כל מה שנמצא בכדור הארץ: בני אדם, בהמות וחיות, דגים, עופות וציפורים, עצים, האדמה והים - הכל ברא הקדוש-ברוך-הוא לכבודו בלבד! בחר ביהודים שהם עם סגולה מיוחד, עקשנים למטרה טובה, חכמים, נבונים ואנשי דעת, גיבורים ואמיצים ומוצלחים בכל, כדי שיזככו את ארץ הקודש, יזככו ויטהרו את כל העולם כולו.

 היהודים מהעולם כולו צריכים לעלות דחוף דחוף לארץ ישראל הקדושה, לפני שיהיה להם מאוחר. לא להתמהמה, לעלות לארץ הקודש! ארץ ישראל היא המקום שלכם, המקום של היהודים, המקום הטהור והקדוש ביותר בעולם. נגמרה הגולה ואתם סובלים לחינם!

היהודים בחו"ל נמצאים במצב של אטימות וסגירות, באפלה וערפל ובורא עולם קורא להם לעלות לארץ הקודש, לפני שיהיה מאוחר. הקדוש-ברוך-הוא מסבך בין כל מדינות העולם, בין ראשי ממשלות ונשיאים בעולם, סיבוכים וסכסוכים והכל מאגו וגאווה, כולם מתוסכלים ומבולבלים. גוג ומגוג ותוהו ובוהו וסיבוכים - מחוץ לארץ ישראל.

כל מה שקורה בארץ ישראל, בלבול אחד גדול ימין ושמאל, וחברי הכנסת כולם בהלם, מאיפה באות כל התלונות? כל יום כמה תלונות על בכירים שמתגלים. את כל זה עושה הקדוש-ברוך-הוא כדי לנטרל את הרוע ואת שנאת-החינם בארץ ישראל. בארץ ישראל מבולבלים ולא יודעים מה זו שנאת-חינם ומאיפה היא באה. הקדוש-ברוך-הוא מנקה ומנפה, כמו קמח בנפה, יישאר רק קמח נקי. כל התולעים והחיידקים נזרקים הצידה.

בורא עולם מבקש לקיים את עשרת הדיברות ולהפוך ממר למתוק, בלי שאלות.

אריק שרון, כן היה אחרון! כל מי שעלה לראש ממשלה אחריו, לא היה ראש ממשלה, כל המפלגות שלטו בו ויש איתם הסתבכויות. רק משיח בעצמו, כשייצא לאור בפרהסיה, יפתור דרך ריבונו של עולם את כל הבעיות של עם ישראל והעולם.

אחרי הכאב הגדול וכל הבלבול שבעם ישראל, ייצא משיח לאור בפרהסיה, ואחר כך הכל יהיה טוב!

כל יהודי שחוזר בתשובה ומתקן את המעוות, יודע פחות או יותר מה שלקח ומחזיר, מה שעשה מפסיק - הכל יהפוך לו לְלָבָן בלי צער וכאב.

צה"ל להיות ערני וחזק בגבולות. מה שכתוב שהרעה תיפתח מִצפון, התכוון הקדוש-ברוך-הוא שהרעה תהיה אצל הגויים - מכיוון הצפון של ישראל. הכוונה לסוריה ותורכיה שנכנסת לשם, האיראנים, חיזבאללה ודאע”ש.

 זאת הנבואה שאומרת ש'מִצפון תפתח הרעה'. כן, הרעה תהיה בצפון - מול הצפון של ישראל! בסוריה ולבנון שם יש הרס מוחלט.

סוריה תמשיך להימחק. אף אחד לא יכול לעצור, אף אחד לא יכול לרדת מהעץ הגבוה. ילחמו זה עם זה עד שיגָמרו כולם.

חיזבאללה ונסראללה חיים באשליות, סומכים על איראן, ואיראן - אפס אפסים, היא כלום. סתם גאוותנים, אנשי רעש ובוץ.

בירדן המצב הרוס ומסובך. מחכה לארה"ב כדי לזרוק את כל הפליטים והחמאס החוצה. אומר לה הקדוש-ברוך-הוא: ארה"ב לא תעזור לך. אל תחכי לה. חבל על הזמן. יש להם את הבעיות שלהם.

מצרים, סיסי בא לקראת עם ישראל, בנסתר ובנגלה. עושה בשקט כדי שלא יפְגעו בו המִצְרִים. הנילוס במצרים כרגע בהמתנה, זה נשק יום הדין. אם המצרים וסיסי ימשיכו להיות בשלום עִם ישראל, יעשו תשובה עִם ישראל – לא יקרה כלום עם הנילוס. אם ירצו להילחם או לעשות רע לישראל – הנילוס יגמור שני-שליש ממצרים.

באיראן תהיה מהפכה. כן, תהיה מהפכה באיראן, סבלנות. מי שמתלונן והולך נגד השלטון - הורגים אותו. העם האיראני ממתין לקבוצות ענקיות שמתארגנות ומתאספות כדי להפגין ולהפיל את השלטון. איראן לא נלחמת עִם ישראל ישירות, רק בעקיפין דרך החיזבאללה, כי פוחדת שישראל תפציץ את מפעלי האטום ותגמור את איראן אחת ולתמיד.

ארה"ב, טראמפ אוהב את ארץ ישראל ואת היהודים שבארץ ישראל. ארץ ישראל היא המקום היחיד בעולם שעוזר ומגן על ארה"ב. הם שומרים עלינו ואנחנו שומרים עליהם. ארה"ב נעזרת המון המון בעם ישראל ובמדינת ישראל, בכל הפטנטים והטכנולוגיה המתקדמת, התחמושת והנשק שאין לאף אחד בעולם, רק לישראל.

רוסיה, פוטין אוהב את ארץ ישראל, העיקר שמוכר נשק ותחמושת וצה"ל מפוצץ.

תורכיה - גאווה עד השמיים ואין על מה. התורכי רוצה להראות שהם שלמות, שיש להם כוחות חזקים. התורכי, כל מה שהוא עושה - יתהפך עליו. התורכי נמצא במערבולת שלא יוכל לצאת ממנה לעולמים - זה ארדואן.

מכל מדינות ערב, הערבים, גולשים וכובשים את אירופה. יש להם רחובות על שמם, נהיו 'בעלי-בתים' של אירופה. גם בארה"ב יש מקומות בהם הם שולטים. הערבים המוסלמים שונאים את הנוצרים וביהודים הם מקנאים. הם יודעים מה זה יהודים ומה הכוח שלהם, ומה לעשות? הקנאה מעל הכל כמו קנאת קין, כמו עשיו ששונא ליעקב.

מבקש הקדוש-ברוך-הוא, אסור ליהודים להתבולל.

כל אנשי השוחד והמִרמה, הנוכלות, הגניבה והזימה – ימשיכו להיתפס. יעשו תשובה שלמה - יציל אותם ריבונו של עולם. הבטחה של הקדוש-ברוך-הוא.

הגשם - גשמי ברכה.

פורים יהיה שמח ויתפעלו מהניסים, מאסתר המלכה ומרדכי היהודי. הקדוש-ברוך-הוא ימשיך לעשות ניסים בעם ישראל ולמרות זאת –'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם', שכל יהודי ישמור על עצמו, לא להגיד 'לי זה לא יקרה'. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שיהודי ידאג לעצמו בעצמו, לא לשבֶת בחיבוק ידיים ולהגיד: 'הרב בירך אותי', 'הייתי בקברי צדיקים ועדיין אני רווקה' או 'אין לי פרנסה'. לקבל ברכה מהרב זה טוב מאוד, אבל צריך אדם גם לפעול מעצמו, לעשות השתדלות. לא להאשים את הקדוש-ברוך-הוא, לא את הרבנים ולא את קברי הצדיקים. רק את עצמו, הוא האשם הראשון.

חודש אדר, חודש טוב. גם בניסן יהיה טוב. הקדוש-ברוך-הוא מחכה לתפילותינו. הבבא סאלי וכל הצדיקים שנמצאים למעלה בשמיים, מתחילת העולם, האבות והאמהות, מתפללים ומתחננים לקדוש-ברוך-הוא שימתיק את הדינים ולא יקפיד על ילדיו בארץ ישראל ובחו"ל. הם מתפללים בעוצמה אדירה וגדולה שהקדוש-ברוך-הוא ירחם על עם ישראל וימליך את מלך המשיח.

הקדוש-ברוך-הוא לוחץ שיעלו לארץ הקודש, כי זה מפריע בארץ ישראל.

נשות הרבנים, אנשי תורה וגדולי תורה, שבעליהן קיבלו את החיזיון, שידובבו או ישכנעו את בעליהן הרבנים שידברו על החיזיון ועל מי שבחר הקדוש-ברוך-הוא למשיח בן דוד.

 לא הם בוחרים, הקדוש-ברוך-הוא בחר אותו. ומראה להם בחיזיון את שמו, שם אימו, שם משפחתו ומקום מגוריו. גדולי ישראל צריכים לדבר ביניהם, להודיע ולפרסם שבזמננו, בדורנו וברגע הזה, מלך המשיח בן דוד נמצא, פועל ועובד ומתגלה בפרהסיה!





No comments:

Reb Ginsbourg – Tsav: The challenge of a depleted pocket

  The word "tsav" is found only concerning the Korban Tamid. Why? Rav Baruch Halevi Epstein  notes that our Parasha opens with the...