Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

18 December 2017

Parshat Vayigash – Nir ben Artzi Message 17.12.17 HEBREW

בס”ד
[ENGLISH LATER IN DAY]

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
נמסר ביום ראשון, כ"ט בכסלו תשע"ח 17.12.17 | 8:30

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, הכל מתחיל ממנו ומסתיי ממנו, הגיע הזמן והגיעה השעה להמליך את מלך המשיח! יהיה עולם של אמת, יושר, אהבת-חינם ולא יהיה מוות ליהודים לעולם. יהיה עולם של שלום. לא להתמהמה, הכל נכון!
הייתה שמחה גדולה בשמיים ובארץ כשנשיא ארה"ב, טראמפ, קיבל את הזכות להכריז שירושלים היא עיר הבירה של ישראל, בתוך שנות השבעים של מדינת ישראל ארץ הקודש. למרות שמלאך דיבר מגרונו, טראמפ נשיא ארה"ב, לעולם לא יחזור בו. הוא רוצה שמדינת ישראל תהיה מעצמה וחזקה, כי יודע שהעם היהודי שגר בארץ ישראל, טוב לכל מיליארדי האנשים בעולם, לתת להם חיים ולהצליח בעולם. כל העולם חי בזכות ארץ ישראל.
ירושלים למעלה וירושלים למטה מחוברות וכמו שאמרנו, רחל אימנו עם משיח בן דוד בכדור הארץ בישראל, ולאה עם משיח עליון בשמיים. משיח עליון - זו 'היחידה' שהתחברה עם משיח תחתון. לאה ורחל עשו שלום ביניהן, אינן מקפידות זו על זו, מחוברות ועובדות בשילוב מלא.

טראמפ הודיע על בירת ישראל, לפני חג החנוכה שעניינו בית המקדש והדלקת המנורה מפך השמן היחיד שנשאר. שבוע אחרי ההודעה, חל חג החנוכה בו ניצחו החלשים את הגיבורים, המעטים את הרבים, הטהורים את הטמאים, צדיקים את הרשעים, והעוסקים בתורה את הזדים. זה מתאים בדיוק לתקופה. חנוכה זה אור גדול לכל עם ישראל, זה האור הגנוז. עם ישראל היהודים צריכים להודות, כל רגע ורגע, על הניסים והנפלאות שהקדוש-ברוך-הוא עושה להם, שהקדוש-ברוך-הוא שמח איתם, אוהב את ילדיו היהודים ורוצה שהם יכבדו ויכירו בכל מה שנותן להם. נמצאים בתקופה של התגלות מלך המשיח! גוג ומגוג ותוהו ובוהו - זה מחוץ לגבולות ישראל. הם נלחמים ביניהם והקדוש-ברוך-הוא נותן שנאה בליבם, ביניהם ו"חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה”.

הפלסטינים וחמאס ושאר הערבים (לא כולם), רוצים להשמיד את ארץ ישראל, הם לא רוצים שלום. שנאת חינם. אם היו רוצים שלום, מה אכפת להם שעיר הבירה תהיה ירושלים?!

מדינת ישראל, לא לנהוג בכפפות של משי, ככל שתהיו קשוחים יותר, כך העולם כולו יכבד אתכם. אחרי הודעת טראמפ, כל העולם נגד ישראל. יצאו כל הנחשים והעקרבים מתחת לאדמה והאנטישמיות התגלתה במערומיה.

מצרים, סיסי נותן גיבוי לחמאס ולפלסטינים, כדי שיעזבו אותו בשקט. רוצה להיפטר מהם. במצרים כרגיל - חמישים אחוז בלי אוכל כמו שצריך. השנאה גוברת, סיסי בליבו לא נגד ישראל.

ירדן מחכה לישועה, הכל בלאגן והמלך פוחד שיהרגו אותו. הירדנים שונאים אותו והוא חי בפחד, ישראל עוזרת ומגינה עליו.

ארה"ב, טראמפ מדבר משהו בעולם ולישראל מדבר ועושה משהו אחר. את כל הבטחותיו מקיים לטובת ארץ ישראל, אם בסתר ואם בגלוי ואסור להפריע לו. כל תוכניותיו, אפילו אם נשמעות לא טוב בתקשורת, בסופו של דבר, כל מה שהוא עושה - יהיה לטובת ישראל.

תורכיה, ארדואן משתגע מיום ליום. מדבר רע על עם ישראל לכל מיני כיוונים. בורא עולם יפיל אותו בפח. יהרוס לו את הכלכלה, יהיה לו סדום ועמורה בתורכיה. תורכיה תפשוט רגל, בגלל דאע"ש ששולט בארדואן וארדואן שעושה רצון דאע”ש.

בסוריה אין שום שלום ולא יהיה, ימשיך ההרס והחורבן.

רוסיה, פוטין אוהב את ישראל בסתר. בגלל התחמושת והנשק שמוכר למדינות ערב, מראה דברים אחרים לישראל.

צפון קוריאה, האזרחים שונאים את קים, לא יודעים איך להיפטר ממנו. טראמפ לא רוצה להשתמש באטום. קים לא רוצה להשתמש באטום. אף אחד לא רוצה להשתמש באטום, כי האטום שהוא הדבר הרע ביותר בעולם, הוא גם הדבר הכי טוב - נוכחותו עושה שלום בעולם, כי כולם מפחדים למות מהאטום, אז עושים שלום.

לבנון, דיבורים דיבורים. לא רוצה מלחמות ולא רוצה בעיות.

חיזבאללה, נסראללה מיילל כמו חתול ואף אחד לא עוזר לו. כוחו הולך ומתמעט, שומר תחמושת להגנתו בלבד. איך לו תחמושת חדשה וכל מה ששולחת איראן - מתפוצץ.

איראן שולחת חיילים כדי להפריע לישראל, "חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה". בורא עולם יכה את איראן עם רעידות אדמה ואסונות טבע, בגלל עשרה אנשים בשלטון שמשגעים את כל איראן. רוב האזרחים, תשעים אחוז ויותר אוהבים את היהודים ואת ארץ ישראל.

רצועת עזה עדיין לא מוכנים מספיק למלחמה, הם רוצים להתחמש עוד ולהתחזק. עוד לא התאוששו מהמכה שקיבלו במבצע 'צוק איתן' ועוד לא שִיקמו את מה שהיה. מדי פעם הם מציקים עם טילים למיניהם. המוות של רצועת עזה, של החמאס והפלסטינים, שהיהודים מצאו פטנט שמגלה את כל המנהרות, ויש להם המון מנהרות - צה"ל יגלה את כולם!

חמאס לא רוצים מלחמה כרגע, מראים נוכחות מדי פעם. יודעים שאם תהיה מלחמה - צה"ל יגמור את החמאס והפלסטינים עם חיל האוויר ולא יכניסו חיילים לרצועה. ישראל נותנת להם להכניס חומרי בניין ומפציצה להם את המנהרות. ישראל יודעת בדיוק לאן הולכים חומרי הבנייה ומפוצצת להם בפרצוף.

מה שעשה טראמפ בעולם כשהכריז על ירושלים בירת ישראל - הגביר את האנטישמיות בצורה משמעותית ביותר, כדי לגרש את היהודים מאירופה, אסיה, אפריקה, אמריקה הצפונית והדרומית. זו עבודתו של הקדוש-ברוך-הוא! במקום לשלוח שליחים כדי לשכנע קהילות יהודיות לעלות לארץ ישראל, בורא עולם, בעשר דקות של דיבור טראמפ - הפך את כל העולם וכל היהודים בסכנה! עוד מעט היהודים יבואו בהמוניהם, ברכבת אווירית. כדאי לקפל את ספרי התורה, לצאת מכל המדינות בעולם ולבוא לארץ הקודש. שבעה וחצי מיליארד בני אדם הולכים ומשתגעים מיום ליום, איך לפגוע ביהודים. אם יתפרץ - לא יעצור.
בישראל הכלכלה בסדר גמור, מכוון אותה הקדוש-ברוך-הוא ולא אף אדם. הגשם יירד, למרות המתח והלחץ. מבקש בורא עולם: תפילה של כל יהודי לא תזיק - רק תעזור. בישראל לא חסר כלום. ישראל המקום הכי טוב בעולם, הכי מוגן.

ימשיכו האסונות בחו"ל. ימשיכו בעולם כולו רעידות אדמה, שיטפונות, גשמים עזים ורוחות, אש ואסונות טבע.

כל הגנבים והרמאים, אנשי הזימה והשוחד, יתגלו כולם במערומיהם.
הורים לשמור על ילדיכם משימוש במכשירי הסמארטפון, הימורים, סמים, שתייה חריפה והתבוללות.

יהודים יקרים, לתת לחוק לעשות את עבודתו. כל ההפגנות לחינם. כל מי שמשתעמם - בא להפגנה. חבל, יש חוק במדינת ישראל שיטפל בכל ההפרעות.

נמצאים בתקופה קרובה מאוד לגילוי מלך המשיח בפרהסיה. משיח פועל ועובד להצלת עם ישראל, לפי הוראות בורא עולם. למעלה מחכים ולמטה מחכים להוראה של בורא עולם לגילוי משיח. למרות שכולם מתמהמהים - הקדוש-ברוך-הוא ייתן הוראה והכל יפתח. אין תאריכים לאף אחד בעולם. רק באותו רגע שיחליט בורא עולם - יידעו כולם. החיזיון שצריכים הרבנים לקבל, כדי להצביע על מי שבחר הקדוש-ברוך-הוא למשיח, רוב מי שצריך לקבל - קיבל את החיזיון!



TairNeri

No comments:

Two Presentations by Eliezer Katzoff

Bomb Shelters in Israel     As has been all over the news, last week Israel was directly attacked by Iran with a barrage of drones and missi...