Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

13 November 2017

Nir ben Artzi on Parshas Toldot in Ivrit


בס"ד
מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת תולדות תשע"ח
נמסר כ"ג בחשוון תשע"ח, 12.11.17 | 8:30
מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא עושה את כל הסימנים, את כל הפעולות, את כל העבודות, את כל הניסים והנפלאות, כדי להודיע ליהודים שאנחנו קרובים מאוד לגילוי משיח בפרהסיה, ליום המיוחל הגדול! למרות שיש חילוקי דעות, למרות שיש כאלה שמחכים שקודם יבוא אליהו הנביא, ו'למה הוא ככה' ו'למה הוא לא ככה' - יש שבעים פנים לתורה וזמנים של שמיים הם לא זמנים שלנו. 
אז מודיע הקדוש-ברוך-הוא לעם ישראל: 'מלך המשיח בן דוד - אנחנו קרובים לגילויו בפרהסיה!' אילו היהודים היו מגלים את מלך המשיח עכשיו והיו רואים בעיניהם - לא היו חילוקי דעות. אבל הקדוש-ברוך-הוא מגלה את מלך המשיח בפרהסיה, ליהודים ולעולם, בקשיים ובייסורים קשים בכדי שתהיה הערכה ליום המיוחל, כשיצביעו כולם שזה מלך המשיח. אם זה בא בקלות - אין ערך, כשבא בייסורים וכאבים – יש ערך. הקדוש-ברוך-הוא עושה קשיים, מגלה טיפין-טיפין, כדי שיתעוררו ויבינו מרצונם הטוב, מבחירה טובה. 
משיח ממשיך לפעול ולעבוד בתוך עם ישראל. את כל גילויי הזימה, התועבה, הרמאות והשוחד, את כל אסונות הטבע – עושה המשיח. משיח בא לטהר את העולם מהטומאה. משיח שונא זימה, משיח לא יירד משמיים ולא יבוא מחו"ל. משיח זה אדם רגיל, ילוד אשה, שיש לו אשה וילדים. משיח זה איש אלוקים, איש שלום, אהבה ורחמים ומטהר את העולם. הדור הזה זכה!
הקדוש-ברוך-הוא מטפל בסוריה, נותן לה להתמודד עם עצמה והורס אותה. הקדוש-ברוך-הוא עושה את כל זה כדי שירפו מישראל ולא יפריעו לה.
איראן פוחדת לפגוע בישראל ישירות, אז מנסה בדרך אחרת ושולחת תחמושת וטילים, לא ישירות.
חיזבאללה ונסראללה, חצי מכוחם נהרס. יש להם טילים, אבל ישנים. הקדוש-ברוך-הוא מסכסך בין חיזבאללה לסעודים ולשאר המדינות.
סעודיה מחוברת לארה"ב.
הקדוש-ברוך-הוא משקיף ומסתכל על ארץ הקודש, על גבולות ישראל, מגן ושומר. בין העמים סביבנו עושה חורבן. צה"ל חזק, יש לו ניסיון רב, יודע איך לגמור את חיזבאללה לעולמים, אם צריך. צה"ל מפציץ את כל התחמושת שמגיעה מאיראן לחיזבאללה.
ארץ ישראל הקדושה, המקום הקדוש ביותר בעולם - הקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר עליה. כל העולם מחוברים כדי לנשום ולחיות מארץ ישראל, מהאור, הקדושה והטוב שיוצא מארץ ישראל.
הקדוש-ברוך-הוא פורש את כנפיו ושומר על חיילי צה"ל.
ארה"ב, טראמפ טס לסין וקוריאה כדי להראות כמה הוא חזק, החלטי ושולט. 
הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה אטום ולא מלחמות. בתקופת נח, היה המבול - 'אטום' של אותו זמן. הקדוש-ברוך-הוא לא מעוניין להרוס את העולם עם אטום ולא ייתן לזה לקרות. הקדוש-ברוך-הוא מבקש מכל הנשיאים: במקום להתווכח ולריב ביניהם - לרדת מן העץ.
רוסיה, פוטין אוהב את ארץ ישראל ומעריך את היהודים בארץ ישראל. 
מצרים, סיסי רועד כולו, מתחרט שלקח את הנשיאות ומתחרט יותר שנתן יד לפלסטינים ולחמאס,
מאותו הזמן – מאיימים על חייו. יש לו דאע"ש בסיני ובעיות קשות. 
הפלסטינים וחמאס מתחברים ביניהם – הצגה אחת גדולה. הם עושים הכל כדי שבעולם יגידו שיש ביניהם שלום ויציעו להם מדינה, חס ושלום. שחרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה. לא תקום מדינה פלסטינית. 
טראמפ פוליטיקאי טוב, מבטיח הבטחות למדינות ערב והם מחכים: מה שיהיה יהיה. 
דאע"ש נשלח ע"י הקדוש-ברוך-הוא כדי שיהיו הפרעות וכדי שלא יפריעו לעם ישראל בארץ ישראל. 
תורכיה כולה דאע"ש, דאע"ש שולט. ארדואן פוחד שיהרגו אותו, הוא חושב שהוא הורג את המורדים, אבל קמים חדשים.
לבנון, ראש הממשלה מפחד על חייו. איראן מאיימת עליו, היא רוצה ביחד עם חיזבאללה לשלוט בלבנון ולהקים בסיסים.
כל מי שרוצה להפריע לישראל, הקדוש-ברוך-הוא מסבך אותו ונותן לו סכסוכים עם עצמו ועם סביבתו. 
אירופה מלאה דאע"ש ואנטישמיות. יהודים: לעזוב דחוף את כל מקומות הטומאה ולעלות לארץ ישראל, המקום הקדוש והטהור. אל תגידו 'הכל בסדר'. גם במלחמת יום כיפור היה הכל בסדר, פתאום פתחו במלחמה ונס משמיים שלא כבשו את ארץ ישראל, הכל בפתאומיות. גם באירופה, ארה"ב, אפריקה ואסיה יִקרה ליהודים בפתאומיות, פתאום יתנפלו עליהם ויגרשו אותם.
אנחנו נמצאים בזמנים טובים מאוד, הקדוש-ברוך-הוא בא להציל את ילדיו היהודים, מבריח אותם מארצות הגולה למקום מבטחים בארץ הקודש. ארץ ישראל מפיצה אור לכל העולם. יש צינור לכל העולם, יש צינור מהקדוש-ברוך-הוא למשיח.
הקדוש-ברוך-הוא מזהיר: להוציא את המסתננים הסודנים והאריתראים מארץ הקודש, דחוף. יש בהם מחלות שאין להן מרפא. הגיע הזמן לשקם את מקומות מגוריהם, עשו שם חורבן. 
אסונות טבע, אש, מים ורוחות, רעידות אדמה – ימשיכו חזק. 
עיראק, עוד דאע"ש ומורדים יכנסו לשם.
ירדן, המלך בצרות גדולות, אין לו שליטה על מדינתו. מפחד 'לצייץ' כדי שלא יתנפלו עליו. שותק ושותק ומקבל עזרה מישראל. 
יהודים, לשמור שלא תהיה התבוללות. אנחנו עם נבחר ואסור לנו להתבולל.
מעל תשעים אחוז ויותר מהתאונות בכבישים, נגרמות בגלל הודעות, וואטסאפ, מיילים ודיבור בטלפון, לא נזהרים על חייהם.
הקדוש-ברוך-הוא מגלה את כל המפורסמים בארץ ישראל הקדושה וגם מחוץ לגבולות ישראל. מגלה את השוחד, הזימה והתועבה, הגניבה והרמאות, כי בורא עולם מזכך ומטהר את העולם. 
גשם יירד בעִתו ובזמנו. מזג אוויר טוב.

המסר האחרון - קראו אותו! משיח בשר ודם, יש לו נשמה לנשמה ו'יחידה'. אליהו הנביא יבוא בחלומות, לא במציאות. משיח לא יירד משמיים, לא יבוא מחו"ל ולא יקום מהאדמה. משיח הוא ילוד אשה בשר ודם, יש לו אשה וילדים. אפשר להכיר את מלך המשיח, הקדוש-ברוך-הוא נותן לעם ישראל סימנים מתחילת העולם. יש קנאה והקנאה תעבור... בורא עולם נותן להם לדעת דרך החיזיון. חלק גדול יודעים, חלק מתמהמהים, חלק לא מבינים איך זה יכול להיות וחלק אומרים: העיקר שיבוא, לא משנה מי הוא יהיה

1 comment:

Devorah said...

If you are signed into Google Chrome, the translate option appears automatically and it's a decent translation.