Due to Blogger Format Changes

Due to Blogger Format Changes, Posts Will Be Shortened With LINKS to ORIGINAL NO MORE ANONYMOUS COMMENTS: they will be deleted. YOU MUST USE A NAME OR MONIKER!

10 October 2016

צפו: חוגגים את שחרורו של מאיר אטינגר

פרסום ראשון - מאיר אטינגר נעצר בביתו: "התנכלות מכוונת"

מערכת הקול היהודי

ימים לאחר שסיים צו הגבלה מנהלי: שוטרים פשטו על ביתו וערכו חיפוש ללא הצגת צו
שוטרים ובלשים פשטו לפנות בוקר (שני) על ביתו של מאיר אטינגר ועצרו אותו.






"הגיעו שוטרים בלבוש אזרחי שלא הסכימו להציג תעודת שוטר וצו חיפוש או מעצר", סיפר אחד ממקורביו שנכח במקום. השוטרים ביצעו חיפוש בביתו של אטינגר, ולבסוף כבלו אותו באזיקים ועצרו אותו.

> הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי! <

מקרוביו של אטינגר אומרים, כי ככל הנראה מדובר במעצר שכל מטרתו היא נקמנות בלבד והוא ישוחרר עוד בשעות הקרובות. רק לפני ימים ספורים פג תוקפו של אחד מצווי ההגבלה המנהליים שהוטלו עליו בחתימתם של אלופי פיקוד בצה"ל. כעת, אטינגר מורחק משטחי יהודה ושומרון, ירושלים והישוב יד בנימין.

"יום אחרי פיגוע קשה שבו נרצחים שני יהודים המשטרה מאבדת את עשתונותיה, לא יודעת כיצד לפעול מול הטרור הערבי ולכן היא מגיעה ופוגעת ביהודים. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו רואים את המדיניות הזו", אמרו.
לפני כשלושה חודשים שוחרר אטינגר ממעצר מנהלי, ללא משפט, על פי הוראתו של שר הבטחון דאז בוגי יעלון. אטינגר היה עצור במשך עשרה חודשים עד לשחרורו.
לפני כשבועיים, נבחר אטינגר למועצת תנועת דרך חיים.


Source: HaKol HaYehudi Hebrew Website

1 comment:

Neshama said...

Yes, I wish I could translate this. Sorry. At least those who know Hebrew well can enjoy this video.

PURIM – A VERY HOLY DAY — WE SERVE HASHEM

RABBI DAVID YOSEF: Charedim Should Refrain from Public Purim Celebrations  to Avoid Chillul Hashem https://vinnews.com/2024/03/17/rabbi-davi...